Antwoorden aan nieuwelingen de ik niet snap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh maar ik heb geen enkel genoegen in het niet lid zijn van deze club; ik zie het meer als een weloverwogen beslissing. Die ik bij tijd en wijle afweeg, en waar ik dan toch bij blijf. Daarom probeer ik bij te dragen aan de club door af en toe actief te zijn hier op het forum, met zowel vragen als antwoorden of tips. Heb als wel eens aangeboden om schijfruimte te betalen mochen mijn bijdragen iets te lang worden .Mocht jouw struikelblok gebaseerd zijn op de smileys na "Afgezien van het feit dat ik zelf (nog) geen betalend lid ben en dus niet eens zelf zo'n symbooltje heb .", die waren bedoeld om de eventueel op te vatten belachelijkheid van mijn opmerking te ondersteunen. In de zin van: "Kijk nou wat 'ie allemaal te zeggen heeft, terwijl hij zelf niet eens lid is...". Ooohhh Aaahhh Hhhaaa . Dus grappig bedoeld...whitehorse schreef : ...Ik viel (en val) over het kennelijk genoegen waarmee je aangeeft redenen te hebben om geen lid van deze club te willen zijn...
En Willem: ik zag dat je in dat draadje inderdaad al schreef over PB's, dus daar was al meer en ander contact.En Lex: eens, zien is geloven, en mensen zeker uitnodigen; dat zal wellicht nog meer 'aangroei' opleveren! Alleen licht ikzelf in een bijdrage dan ook liever een tipje van de sluier op richting oplossing.
Hopelijk alle struikelblokken weggewerkt.Dusse, cappuccino?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedenk, dat een asbak een asbak is vanwege afspraken en gelet op de afstand : met de neus erop zien we niets, op 8 km. hoogte ook niets. Bewaar m.a.w. de juiste afstand tot het voorwerp en vervang voorwerp gerust door lid/lezer/medemenstopic/mail/PB enz.
Een groep liefhebbers die zich aaneensluit..prima, natuurlijk verloop..ook prima. tendezenzen..hartstikke normaal. Regels....absoluut noodzakelijk. Star handhaven van regels...uitstekend. Wijzigen van die starheid....waarom niet, na overleg en wegen. Het was-is- en zal lastig blijven een site in het leven te houden en ikzelf respecteer moderatoren e.a. zeer. Als bezoeker-lid-moderator van 4 andere sites wens ik zeer, dat site-beheerders én leden zich de vrijheid permitteren om mensen die zich misdragen aan te spreken. handhaaf eigen regels en schuw de botte bijl niet. Alles is imer sonderhevig aan erosie..van mijn hardos tot een willekeurige site. En nu volgt tromgeroffel, zullen kommentaren komen als "wijsneus", " gezwam" maar dat boeit me niet. is er tenminste gediscrimineerd.
Zappa
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet bijdragen aan de site/het forum denk ik niet gelijkstellen aan contributie. Maar aan de andere kant is een stelling (die men soms inbrengt, niet specifiek doelend op jou André) dat alle sitegebruikers alleen maar profiteren ook niet terecht. De leden moeten denk ik maar bepalen hoe ver zij willen gaan in het gratis gebruik van de site, met het oog op de doelstelling van de vereniging namelijk het op de weg houden van de Volvo 700 modellen en de gedachte dat een deel van de bijdragen aan de site ook van sitegebruikers (niet-leden) komt. En een soort sitelidmaatschap met meer/volledige toegang tot de site maar zonder sleuteldagen en Factor als extra steun voor de site kan natuurlijk (maar is wel weer een administratieve last).
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat mij betreft blijft gebruik van de site gewoon gratis voor iedereen: ik vind het lidmaatschap voldoende andere voordelen hebben, met toegang tot extra documentatie, sleuteldagen, clubevenementen en af en toe een Factor in de bus. Dat wij leden gezamenlijk een site onderhouden die ook als uithangbordje van de club fungeert, en zo ook voor nieuwe leden zorgt, vind ik helemaal prima. Daar hoeven die alleen-geregistreerde sitegebruikers niet financieel aan bij te dragen, als ze niet willen. En als ze dat wel willen: de club kent ook een donateurschap!
- V700 register
- Nieuw lid
-
En als ik eens een nieuw forum-topic start over iets waar ik (nog) niet zoveel van snap dan vind ik het wel fijn dat er leden en niet leden mij kunnen vertellen hoe ik de klus moet klaren (denk aan simpele dingetjes zoals, MBC aansluiten, turbodrukmeter inbouwen, afstellen stationair, pakkingen vervangen van e.e.a, monteren van koplampwissers, elec. antenne, elec. spiegels, etc.).
De voordelen van het lidmaatschap zijn voor mij persoonlijk niet zo van belang; Sleuteldagen zijn helaas wel vaak ver weg, extra documentatie is nog niet nodig geweest maar vast ook te vinden via Google en de Factor (is vast mooi blad) maar hoef ik eigenlijk ook niet.
M.b.t. de clubevenementen; Ik ben 2x naar een evenement geweest, namelijk een gezamelijke taxatiedag (mijn auto is daar ook getaxeerd) en naar een poets-cursus in Baarn. Niemand heeft mij daar gevraagd of ik lid ben (bij beide evenementen niet), maar mocht toch gewoon meedoen. Was beide keren erg leuk.
Kortom; ben erg blij met het forum en de mensen die antwoord geven op mijn specifieke vragen. Ik probeer ook wel eens andere (nieuwelingen) op weg te helpen met een klus die ik al eens heb uitgevoerd.
Ik hoop dat het blijft bestaan......
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat vind ik best heel knap: waar woon je ergens? De afgelopen jaren heeft deze club sleuteldagen gehouden in midden-Drenthe, in midden-Friesland, in Gelderland, in Noord-Holland, in Zuid-Holland en in Brabant. En dan vergeet ik vast nog wel een adres. Het lijkt me, dat er toch wel eens een sleuteldag in je redelijke nabijheid georganiseerd moet zijn.Ferry940 schreef : Sleuteldagen zijn helaas wel vaak ver weg
Volvo 764 GLE 1985 B28E 254.650 km Volvo 940 GL 1991 B230FB 592.850 km
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Even iets eruit lichten:
Dat vind ik best heel knap: waar woon je ergens? De afgelopen jaren heeft deze club sleuteldagen gehouden in midden-Drenthe, in midden-Friesland, in Gelderland, in Noord-Holland, in Zuid-Holland en in Brabant. En dan vergeet ik vast nog wel een adres. Het lijkt me, dat er toch wel eens een sleuteldag in je redelijke nabijheid georganiseerd moet zijn.Ferry940 schreef : Sleuteldagen zijn helaas wel vaak ver weg
Volvo 764 GLE 1985 B28E 254.650 km Volvo 940 GL 1991 B230FB 592.850 km
Ik woon in het midden van het land. Maar de meeste sleuteldagen zijn in het noorden. Ik ga geen 100 km rijden voor een sleuteldag.
En daar komt bij dat een datum van een sleuteldag niet altijd past in mijn werk-agenda.
Daarom schreef ik ook "vaak" en niet "altijd".