Antwoorden aan nieuwelingen de ik niet snap

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2014 18:22 #1411606 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Mijn factor...
Ik doe nergens aan mee.
Ga niet naar sleuteldagen.
Sleutelen is m'n vak, auto's is low-tech, soms vind ik het leuk om het zelf te doen, de rest breng ik weg. Het uurtarief in de garage is lager als het mijne, goedkoper wegbrengen dus (olie vv, distributie enz) als "de monteur" het niet meer snapt, vindt ik het pas leuk worden.
Bovendien mag je er niet roken (verjaardagen en kroegen waar je niet mag roken ga ik ook niet naar toe...  , alle klanten waar ik niet mag roken heb ik ook al gedag gezegd, tenzij er met brandbaar spul gewerkt wordt)
ROKEN, we komen er samen wel uit..........
Niet naar leden vergaderingen. Hou niet van oeverloos gelul, geef mij maar een dictatuur!
Heb ooit een keer aan een zuinigheids rit meegedaan, m'n auto is getaxeerd, verder niks.
Ben toch lid, leuk vereenigings blad, lees ik graag. En waardeer de arbeid die er door de redactie in gestopt wordt!!!!!!
Betaal graag om deze en andere oudere Volvo's op de weg te houden.
Als iedereen er zo over zou denken, konden er nog veel meer mooie dingen gerealiseerd worden.
Helaas zijn er nog mensen die al jaren onbetaald mee-liften, maar wel gebruik maken van alles wat de betalende leden voor mekaar gemaakt hebben.

Oké, je koopt een 700/900, snap ik best dat je niet gelijk lid wordt.
Als het je liefde is, waarom wordt je dan geen lid? (na enige tijd)
Geld moet geen probleem zijn, een 700/900 rijden is echt niet goedkoop. Dan kan die paar centen contributie er ook nog wel bij.......
Argumenten van "het gaat er soms hard aan toe" slaan nergens op, je zit toch zelf met die "muis" in je hand...........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2014 21:31 #1411611 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ik ben lid om bij te dragen
Ik ben lid om bij te dragen aan het behoud van deze vereniging. Als niemand meer wil betalen voor een lidmaatschap dan gaat de kwaliteit waarschijnlijk fors achteruit omdat het dan een firma doe maar wat wordt (kijk naar die vele gti/gsi forumpjes die naar een paar jaar doodbloeden). Niet dat het hier altijd ok is, vind bepaalde discussies hier echt belachelijk.
Voor sleuteldagen hoef ik geen lid te zijn, doe alles zelf en heb alle bijna middelen ter beschikking. Dit Is natuurlijk wel erg interessant voor diegenen die niet de kennis en/of plaats/middelen hebben.
Sleuteldagen zijn vanaf Limboland allemaal ver weg op Carlo in Gemert na. Jaja, weet dat ik in ontwikkelingsgebied woon whahaha, met volgens mij een tekort aan 7- en 9-serie volvo's
Ik denk wel dat deze vereniging nog niet eens de helft van de tot nu toe bruikbare info ter beschikking zou hebben wanneer de niet leden vanaf begin af aan geen toegang zouden hebben. Ik vind het ook geen strak plan om dit deels wel in te gaan voeren. Waarom niet gewoon iets meer restricties voor niet leden, bv maar beperkt adverteren, beperkte zoekfunctie of zoiets... Nieuwe onderbouwde bruikbare info vind ik wel zo belangrijk hier... Vergeet niet dat alle info die hier te verkrijgen ik ook op andere (buitenlandse) fora te verkrijgen is.
Het is aan de ene kant wel zo fatsoenlijk wanneer nieuwe gebruikers zich Ff voorstellen maar aan de andere kant wordt hier vaak nauwelijks op gereageerd. Ik vind wel sommige nieuwelingen het zichzelf heel gemakkelijk maken zonder ook maar te kijken of er over haar/zijn probleem niet reeds info beschikbaar is. Hierdoor ontstaam tich topics over hetzelfde onderwerp.
Het Is ook niet makkelijk allemaal en iedereen happy maken Is ook nooit mogelijk. Er is overal altijd wel iets...
Grtz, Daniel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2014 22:11 #1411614 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarheen, waarvoor
Zoals de TS al voorspelde, ontstaat ook hier weer een erg lange discussie over.
Van filosofische try outs, tot waarom een ieder voor zichzelf de overweging maakt lid te zijn.
Andre stelt dat nieuwelingen niet erg enthousiast worden ontvangen en dat ook vaak gelijk wordt gehamerd op lidmaadschap. Dat werpt eerder een drempel op dan een "warm welkom".
Daar heeft Andre een punt. Punt uit.
Wat betreft leden en niet leden, het verleden laat duidelijk zien dat vele leden afhankelijk waren van niet leden. De echte techneuten die op diverse fora actief waren en zich niet bonden aan 1 club.
Zoek iets over echte techniek en je ziet de bron.
Steeds meer V-tjes gaan over kleien, welke shampoo, met welke zeem, natuurlijk de winterband en welke olie. Niks mis mee, ik ben ook niet technisch en was zelfs mijn auto niet zelf. Maar de echte input, de opbouw van een kenniscentrum, moet je niet weg willen jagen.
Uiteraard zijn er ook V-tjes die echte kennis inbrengen, die nuance moet ik maken.
Dit was mijn uitspraak, daar heeft u het mee te doen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 01:39 #1411619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic struis jongetje toch
Dhr. Struis permitteert zich exact dat gedrag dat ik met mijn kommentaar bedoelde. Zijn referentiekader is de eigen visie en dan snapt hij andere mensen - standpunten niet en meet zich een oordeel aan. Een mening, niks mis mee maar geef er dan blijk van dat je andere teksten dienaangaand gelezen 'én begrepen hebt ? Daarvan is hoegenaamd geen sprake. Dat betekent dat mijnheer de anderen dyskwalificeert en in feite zichzelf. Prima voorbeeld van hoe het niet moet. Voorbeeld : wie ben jij dat je je een afgewogen oordeel vormen kan over de beurs van een ander ?
Voorstander van een dictator.....dat zegt genoeg.hoe haal je het in je botte knar te stellen dat 1 attitude dé attitude zou moeten zijn ..dat eenieder die afwijkend hierop tot d eorde geroepen zou moeten worden en hier in feite profiteert, er niets te zoeken heeft. Mijn voorstel zou zijn aan het team moderatoren om dit heerschap als voorbeeld te nemen van een ferme actie. Schrap de man als lid. Het is een starre solist en laat hem lekker in zijn leef-denk-sleutelgrot acteren. Iedereen blij en een zuiverder site.
Zappa

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 09:38 #1411621 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Overspannen
Zappa, ga hulp zoeken..............dit ga je op eigen kracht niet redden.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 10:23 #1411622 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waarom
Waarom zouden hier zoveel mensen afscheid genomen hebben????
Rara hoe kan dat!
Ligt aan een bepaald clubje mensen ...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 10:35 #1411623 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zappa je had een tijdje
Zappa je had een tijdje terug al beloofd dat je hier weg zou gaan en niet meer terug zou komen. Doe dat alsjeblieft vooral voor je eigen hartslag. Wat je nu zegt over Andre slaat werkelijk helemaal nergens op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 11:37 #1411625 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar,
kun je best weleens gelijk in hebben.Chris
Hej då Toon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 12:52 #1411626 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een tevreden roker is geen onruststoker
een tevreden roker is geen onruststoker....

Dit topic legt weer eens fijntjes bloot hoe het er aan toe gaat. Goed bezig met z'n allen. Maak anders binnen het betaalde gedeelte nog een extra sectie met 'besloten-leden'. En vraag je vooral niet af waar de leden blijven of hoe het komt dat mensen niet toetreden.

Succes verder.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 12:55 #1411627 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Wat mij betreft stoppen we
Wat mij betreft stoppen we met dit onderwerp.

Volgens mij gaat het om leuk sleutelen en de auto's op de weg houden. De persoonlijke frustraties horen niet hier op dit forum en dragen nergens aan bij.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC