moet de gebruiker mee betalen. ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2013 08:44 #1388344 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -

wessdan schreef : Het enige wat mijns inziens echt verbeterd moet worden hier is het mogelijk maken om de op de site in te schrijven als lid. Dit heeft mij een geruime tijd vertraagt, heb nl geen printer en scanner. Wanneer dit zo complex is blijft er een barricade voor potentiele nieuwe leden. Impulsief lid worden zit er nu niet in. In eerste instantie toen ik dit draadje las dacht ik "is dit nu de v700v anno 2013? Gaat er niet echt bepaald op vooruit", maar na de vele reacties ben gerust gesteld dat de meesten er ongeveer net zo over denken als ik. Daarbij, wie wil er nu betalen voor een forum met onderwerpen als deze, gezichtboekdiscussie, of onderlinge verwijten/kleutergedrag (zoals vandaag weer in een ander topic)... Daar is facebook misschien goed voor maar niet echt een visitekaartje voor de V700v.

Het heeft ook het voordeel dat leden zich niet impulsief kunnen uitschrijven. Want dit soort topics, zoals je zelf al aanhaald, beginnen aardig irritant te worden.. Gelukkig kan ik gratis printen op stage en heb ik de brief al klaarliggen. Ik heb het er helemaal mee gehad, dit topic was voor mij persoonlijk in elk geval de druppel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2013 09:41 #1388347 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom niet investeren in
Waarom niet investeren in een buitenstaander/professional die het forum van een nieuw jasje voorziet? Volgens mijn bescheiden mening is Drupal een van de voornaamste redenen dat mensen wegblijven. Het kan zoveel beter/anders....maar als de mensen/tijd/kennis ontbreekt, en de financiele middelen zijn er, lijkt mij dit de beste optie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam