moet de gebruiker mee betalen. ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 21:39 #1388138 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aldus de moderator. die het zo wil.ga postzegels plakken
Onderwerp:re siteDatum:Zon, 2013/05/26 - 21:28de site gaat tzt nog meer kosten.
we hebben geen webmaster meer dus wie gaat dat doen??
zal bedrijfsmatig gaan worden dus ook meer kosten.
en het is als een bus reis als je betaald mag je zitten blijf je staan mag je gratis mee.
nee mathy ga dit met meerdere mensen opspelen want er zitten veel vervuilers bij(tussen de enkele goeien)
als ze echt een 10 euro betalen dan verdwijnt het gajes en blijven de liefhebbers wel over.
en wat zou een tientje zijn op jaar basis. en jij weet net zo goed als ik dat er veel langs komen vervuilen en verdwijnen met oa een advertentie.
dus ja wij staan hier achter. bekijk het eens uit die hoek> anders kom ik bij jou wonen want slapen kost niets.Dit bericht: Dit bericht: Nieuwe map...Afzender:MathyOnline(Blokkeer deze gebruiker)Geadresseerde:harm ut fryslanOnderwerp:Re: re siteDatum:Zon, 2013/05/26 - 21:31Hallo Harm
Zou je deze discussie op het forum verder willen voeren?  Ik ga er hier niet op reageren.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 21:49 #1388141 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

harm ut fryslan schreef : als ze echt een 10 euro betalen dan verdwijnt het gajes en blijven de liefhebbers wel over.

Nouw.. het gaat jullie goed, ik ben geen liefhebber blijkbaar.Blijkbaar komt de Nederlandse regering ook hier op het forum.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 21:58 #1388144 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Frank, alleen een
@Frank, alleen een liefhebber monteerd de velgen die jij hebt :)

Dus liefhebber ben je in mijn ogen zeker wel :)

Ik denk dat een diskussie als deze best gevoerd mag worden, zeker als naar ik vermoed het bestuur druk aan het bedenken is hoe het forum gemoderniseerd kan worden. Dat zal geld kosten en kan zeker een goed moment zijn om over dit soort dingen na te denken.

Want eerlijk is eerlijk dat er iets moet gebeuren is duidelijk, alleen wie kan en wil het. Als ik zie dat de advertentie op de website met gezocht: webmaster maar 131 keer gelezen is, zal er weinig animo zijn om dat op te pakken. Of, wel animo, maar je moet het maar kunnen. Ik kan best een Apple of Windows computer repareren en installeren en dat ook aan mensen uitleggen, maar een forum ombouwen is niet iets wat ik kan. Dat zal voor meer mensen hier gelden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 23:05 #1388158 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toen ik registreerde
op dit forum, las ik ergens dat ik maar bepaalde tijd (3 maanden?) toegang had en dan lid moest worden van de vereniging.Na een paar weken lezen, wilde ik niet dat ik niet meer kon lere van de aanwezige kennis en heb me aangemeld als lid. Nu heb ik daar geen spijt van, maar mijn reden om voor een lidmaatschap te gaan was daarmee niet de juiste.Tot op heden heb ik in de afgelopen jaren 1x een nieuwjaarsborrel meegemaakt en (als het alleen voor leden was, de toertocht afgelopen weekend). En natuurlijk de Factor mogen ontvangen.
Naar mijn mening mogen forumbezoekers, na registratie, alles lezen. En dan is er een traject waar men kan kiezen om forum-lid te worden (a €xx,-), of volledig lid.Natuurlijk gaat hiermee mogelijk  waardevolle input verloren, maar ik denk dat het forum ook wel veel "schoner" kan worden.
Oh ja: reacties op/over advertenties waren regelmatig zeer waardevol voor potentiele kopers!

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2013 23:56 #1388164 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic geen goed idee
ik bezoek veel volvo fora, binnen- en buitenlands, en bij allemaal kun je gewoon gratis registreren en meedoen. Als je laat betalen gaat er veel over naar volvo-forum of volvolvo of naar een nieuw forum

PIet

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-05-2013 01:12 #1388167 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ik denk ook dat het begin van het einde is
Ik denk ook dat het begin van het einde is.
Je kunt wel bijvoorbeeld een vrijwillige bijdrage vragen en dan ook die mensen een labeltje geven, een D. En vanaf 10 euro/jaar kunnen ze overal bij incl docu, advertenties zetten etc.
Dan blijft het een vrijwillig verhaal en toch zichtbaar.
Het is maar een idee.
Maar dichtzetten is het einde.
Kan me ook geen beeld vormen bij raddraaiers die geen lid zijn. Zit me suf te peinzen die daarmee bedoeld worden.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2013 01:19 #1388168 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Inderdaad
Hallo Volvisti
Ik zou ook wel eens willen weten over wie we het dan precies hebben.  Wie namen wil noemen mag dat via PB doen.  Graag wel aangeven wat die persoon dan misgedaan heeft.
groetjes
Mathy

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-05-2013 01:25 #1388169 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Datingsites en wegenbelasting in dit verband
Datingsites en wegenbelasting in dit verband ontgaat me vooralsnog ook volledig.
Heb ik iets gemist?
Zijn er romantische relaties ontstaan onder de leden?
Hebben we korting bij de fiscus als leden?

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2013 01:26 #1388170 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ................
Misschien geen goed idee Piet maar er moet wel wat veranderen..
Zoals Roy al zei moeten we ècht van die Drupal shit af want het is kei-onoverzichtelijk, onvriendelijk in het gebruik en niet compatible met de actuele Windows dingen(om over tablets en smartphones maar te zwijgen. En het gekloot en de belofte dat het beter wordt na de zoveelste update duurt al een jaar of 10!! Het werd niet echt beter na een update....wel anders(de problemen verschoven dan)
Verder moet er een duidelijke afscheiding zijn wat voor leden is en wat voor niet-leden is(wie wat wel of niet kan zien). Alleen mensen die ècht helemaal thuis zijn in die webbrowser en internet wereld die zeggen; "valt wel mee".
Verder vindt ik het een beetje sneu dat sommige mensen doen of ze niet gemist kunnen worden omdat hun geweldige kennis verloren zou gaan als ze niet meer op dit forum hun kennis zouden delen(als er betaald zou moeten worden).....de arrogantie .
Maar er moet nou eindelijk wel TOPprioriteit aan gegeven worden om de forum software te switchen....desnoods maar E5,- contributieverhoging als de financieen het probleem zijn...liever niet natuurlijk maar als dat de oplossing is..

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2013 01:30 #1388171 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ...............................

Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ik zou ook wel eens willen weten over wie we het dan precies hebben.  Wie namen wil noemen mag dat via PB doen.  Graag wel aangeven wat die persoon dan misgedaan heeft.
groetjes
Mathy

Kom op Mathy, je gaat me toch niet verteleen dat je dat serieus meent?? zelfs ik kan er zo een paar opnoemen. Nou is raddraaiers misschien weer te zwaar. Ik zou het meer opruiers noemen.@Mathy; Lees het forum maar eens terug van een paar maand, dan kom je vast wat tegen..

Moderators: Jerry Stam