moet de gebruiker mee betalen. ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mee gaat betalen voor het gebruik van de site!
Eerste maand gratis daarna 10,00 per jaar.
Wij als leden betalen ook voor gebruik. En advertenties plaatsen alleen als lid.
Adverteren kun je ook op marktplaats.
En het valt me op als er discussies zijn er vaak!! Niet leden bij betrokken zijn.
er zal op korte termijn een compleet nieuwe site software moeten komen,en misschien ook een extern beheerder.
maar het zijn mijn ideeen dus zeker geen plannen!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is zelfs goedkoop, een datingsite is zelfs duurder.
OoK daar moet je het zelf doen.
BeTaal straks ook weer voor mijn oude 28jarige auto
Dus laat de gebruiker maar mee betalen.
Ook jij henk hahaha
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij aanmelden 1 maand gratis om te proberen en daarna of lid of forumlid worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een van de redenen om lid te worden van een club is voor mij forum toegang.
Sterker nog, de voornaamste reden wel.
Dus ja, ik zou niet gek vinden dat je voor toegang betaald, het kost ook geld zo'n forum.
Ben wel benieuwd hoe de niet lid zijnde forummers hier over denken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze mensen ben je dan wel meteen mooi kwijt als dit ingevoerd zou worden want die zoeken liever een rolletje tape of kroonsteentje...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarbij misschien inderdaad een risico ontstaat dat mensen niet meer lid van de vereniging worden maar alleen van het forum.
Je zou dan kunnen zeggen, sleuteldagen alleen club leden. ofzo om toch verenigings voordeel te houden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mi moet je betaald lidmaatschap niet (gaan) gebruiken om raddraaiers buiten de deur te houden. Dit zou alleen gerechtvaardigd zijn als de onrust altijd komt door geruzie tussen niet-leden onderling, of altijd veroorzaakt wordt door niet-leden. Volgens mij is dat niet het geval.De meeste herrie komt volgens mij ook niet van passanten, maar van actieve gebruikers op het forum. Wellicht zijn die best bereid om een bepaald bedrag neer te leggen om het forum toch te kunnen blijven gebruiken. Het gezeur zal denk ik niet tot weinig minder worden als niet-leden ook moeten betalen. Je kunt natuurlijk zeggen dat het onrechtvaardig is dat niet-leden de site gratis kunnen gebruiken en dat leden contributie moeten betalen. Zo kun je er tegenaan kijken. Maar, leden krijgen de Factor (prachtig blad, uniek niveau voor een vereniging met bescheiden omvang), kunnen naar de verenigingsevenementen en hebben beschikking over meer informatie op de site (technische informatie, brochures etc). Niet leden hebben dat allemaal niet, en profiteren maar "beperkt" mee om het zo te zeggen.harm ut fryslan schreef : En het valt me op als er discussies zijn er vaak!! Niet leden bij betrokken zijn.
Bovendien leveren ook de niet-leden een bijdrage aan de doelstelling van de vereniging, namelijk het in stand houden van de (auto's behorende tot de) Volvo 700 serie. Niet alleen door hun eigen gebakje op de weg te houden, maar ook niet-leden helpen leden (en andere niet-leden) met tips, informatie etc. Als je een barriere opricht voor niet-leden profiteert de vereniging en haar leden op die manier minder van de niet-leden (die ook hun steentje bijdragen).
Als laatste een praktische overweging. Als de niet-leden ook moeten betalen zorgt dat voor een flinke extra belasting voor de penningmeester en secretaris. Moet je gaan bijhouden wie er wel/niet betaald hebben etc. Acceptgiro's of brieven gaan versturen. Ook allemaal niet gratis, en ik denk dat de penningmeester en secretaris zich liever op een andere manier inzetten voor de vereniging (of van andere bezigheden genieten in hun vrije tijd).