Tablet keuze?? Samsung, Apple, welke nog meer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2012 09:32 #1345773
door V700 register
Wat moet dat ding een stroom gevreten hebben trouwens.
Maar die accu's van tegenwoordig, van de laptop gaan ze gewoon niet langer dan twee jaar mee (wel met intensief gebruik)
Beantwoord door V700 register in topic diskette
zozo, dus jij had al een harde schijf en een amberkleurig hercules scherm?? Ik moest het met groen en twee 5-en-een-kwart discdrives doen... Altijd leuk als je de spellingscontrole op WP opstart, dat je dan een andere diskette erin moet doen...whitehorse schreef : Beste Jeroen, ik ben ooit al begonnen met een XT met oranje scherm, kloksnelheid 25 Mhz en 20 MB harde schijf, dus ik loop al even mee in computerland. Ik kende de DOS commando's uit m'n hoofd.
Wat moet dat ding een stroom gevreten hebben trouwens.
Maar die accu's van tegenwoordig, van de laptop gaan ze gewoon niet langer dan twee jaar mee (wel met intensief gebruik)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2012 10:13 #1345780
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goh, ja
die grote diskettes, dat was ook wat he? Nou, we worden oud.....
Tijdens die groene zei ik nog: daar begin ik niet aan!! Bij de XT had ik mijn administratie er al op staan. En zo gaat het met veel inovaties: je gaat al snel mee!
Tijdens die groene zei ik nog: daar begin ik niet aan!! Bij de XT had ik mijn administratie er al op staan. En zo gaat het met veel inovaties: je gaat al snel mee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2012 10:21 #1345782
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Double Density
mijn kinderen gaan het nooit geloven als ik vertel dat op zo'n diskette wel 360kb kon....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2012 14:47 #1345959
door V700 register
Tja, mijn kind heeft nu al zijn eigen laptop, mama één en papa één van het werk en een desktop voor de vereniging.
Beantwoord door V700 register in topic Diskette???
Weet je wel hoeveel er op een cassete bandje ging???? Via de radio opgenomen programma's van Hobbytheek. Statische ruis leek het wel. Daarna inlezen op de P2000 van Philips. Dan kon je pas zien of alle DOS commandos goed binnen gekomen waren. TRAAG.......het was juist makkelijk dat het programma mee kon lezen qua snelheid, wist je meteen waar het fout ging. Punt of komma verkeerd.mbroeren schreef : mijn kinderen gaan het nooit geloven als ik vertel dat op zo'n diskette wel 360kb kon....
Tja, mijn kind heeft nu al zijn eigen laptop, mama één en papa één van het werk en een desktop voor de vereniging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2012 19:51 #1346021
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic piehiep!
haha, ja dat kan ik me ook nog herinneren, was het bijna vergeten - lachen zeg!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2012 08:21 #1346097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2*360k
Heb ook nog 2 van die old computers staan ,waren toen ook al draagbaar
.
Zijn dacht ik nog van de jaren 80-90 , moet zelfs de aankoopbon nog ergens hebben
Een met inderdaad 2*360 floppy drive ?
Een met jawel 10 mb harde schijf.
Er zat in ieder geval wel genoeg software bij .
<a href=" insidehospitality.com/belief-and-randomn...-for-monday-dec-27th "> insidehospitality.com/belief-and-randomn...-for-monday-dec-27th
Zijn dacht ik nog van de jaren 80-90 , moet zelfs de aankoopbon nog ergens hebben
Een met inderdaad 2*360 floppy drive ?
Een met jawel 10 mb harde schijf.
Er zat in ieder geval wel genoeg software bij .
<a href=" insidehospitality.com/belief-and-randomn...-for-monday-dec-27th "> insidehospitality.com/belief-and-randomn...-for-monday-dec-27th
Moderators: Jerry Stam