Tablet keuze?? Samsung, Apple, welke nog meer?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 08:50 #1345678 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laptop
Ik vervang (bijna-) altijd alleen maar, en in dit geval de laptop: de zoveelste, en de accu is weer naar de filisteinen en hij wordt weer zo traag als...
(Ik heb bijvoorbeeld nog steeds de Philips tv van jaren geleden, want hij doet het nog prima, dus ik heb nog steeds geen LCD tv oid.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 13:02 #1345698 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic MM Update
De Mediamarkt heeft (vandaag) het Apple assortiment toch uitgesloten. Ook al gaven ze dat eerder niet helder aan.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-01-2012 13:21 #1345701 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Jasses
Dat is jammer.
Ik ben vanmorgen even naar de apple-store geweest en heb mijn keuze laten vallen op de.....duurste. Dat scheelt dan weer 160 euro.
Gisteren dus nog wel? Of stond het niet duidelijk aangegeven.
Na ja nu kan ik em tenmiste om de hoek kopen in ieder geval. Dat vind ik ook wat waard eerlijk gezegd. Iemand nog ervaringen met kortingskaarten bij de BCC en vergelijkbare winkels?
Dit is kennelijk de benchmark: <a href=" www.centralpoint.nl/tablet-pcs/apple/ipa...aign=kieskeurigclick "> www.centralpoint.nl/tablet-pcs/apple/ipa...aign=kieskeurigclick

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 13:39 #1345703 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dealen
Bij de BCC in Utrecht kan je de prijs van de concurrent in de buurt krijgen als je die even kunt laten zien. Ik deed dat met een foto op mijn telefoon

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-01-2012 13:41 #1345704 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic AHA dealen
Na ja, ik houd er niet van maar vooruit dan maar.
Wat heb jij dan gekocht wat na die BTW-korting toch nog elders goedkoper is?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 15:07 #1345711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onderhoud

whitehorse schreef : Ik vervang (bijna-) altijd alleen maar, en in dit geval de laptop: de zoveelste, en de accu is weer naar de filisteinen en hij wordt weer zo traag als...
(Ik heb bijvoorbeeld nog steeds de Philips tv van jaren geleden, want hij doet het nog prima, dus ik heb nog steeds geen LCD tv oid.)

Onderhoud mijn beste, onderhoud.  
zo'n windows apparaat wordt oa. traag door de tijd als je allerlei programmatjes op gooit die er niet volledig afgehaald worden.  
Als je je pc een beetje schoonhoudt en goed opruimt dan kan je heel lang met een computer doen.
En een batterij heeft inderdaad een belachelijk korte levensduur. Maar die kan je nieuw kopen voor niet al te veel geld.
Ik heb ook nog een CRT Philps staan, zonde want er komt zoveel moois op HD kwaliteit, maar ook zonde om een ding wat het verder nog uitstekend doet weg te gooien.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
27-01-2012 19:58 #1345736 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic kringloop winkel

Jeroen schreef : ......, maar ook zonde om een ding wat het verder nog uitstekend doet weg te gooien.

meer weggooien hoeft toch niet, gewoon naar de kringloop brengen, krijgt hij weer een goed leven bij de minder bedeelde.
laatst ook alle tv's die werkeloos stonden te zijn, weggebracht naar de kringloop winkel, 3 week later waren ze allemaal weg.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 21:14 #1345743 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic XT
Beste Jeroen, ik ben ooit al begonnen met een XT met oranje scherm, kloksnelheid 25 Mhz en 20 MB harde schijf, dus ik loop al even mee in computerland. Ik kende de DOS commando's uit m'n hoofd.
Een laptop is nog even wat anders en er zit inmiddels meer geld in de accu's dan dat een nieuw tabletje kost. Dit laatste kreng krijgt het te warm en schakelt zichzelf nu uit. En dat is niet het eerste dat ik meemaak. En dat kan ook weer gerepareerd, maar dan heb ik het al helemaal niet meer over de totaalkosten van het ding.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 22:33 #1345749 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tenzij ik mij erg sterk
Tenzij ik mij erg sterk vergis zie je in de reclame gewoon een iPhone in beeld, dus dan is er wel sprake van misleiding imo

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
28-01-2012 00:12 #1345761 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Even de voorwaarden er op nageslagen zojuist bij MM
I-Pad is uitgesloten net als allerlei andere produkten.

Maar het is nog niet zo simpel allemaal.
Gelijk maar even gekeken naar de zaken die je er toch bij wilt hebben. Goede hoes met toetsenbord en mogelijk gelijk een mobiel internet abonnement.
Iemand met mobiel internet abonnement ervaringen? Ik zweer al heel lang bij Vodafone met mobiele telefonie.

Moderators: Jerry Stam