Tablet keuze?? Samsung, Apple, welke nog meer?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 16:59 #1345594 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iPhone 5
Weten we allemaal nog dat iedereen dacht dat afgelopen zomer de iPhone 5 zou komen. Tja, we doen het nu met de 4S.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-01-2012 17:00 #1345595 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Vermoedens?
Ipad 2S ?
Groeten,Gerben

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
26-01-2012 17:28 #1345601 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Maar wat zouden verbeteringen zijn op de Ipad 2 ?
Maar wat zouden verbeteringen of "nice to haves" zijn op de Ipad 2 ?
Wat was de verbetering met de Iphone 4S.
Is dat de reden geweest dat normaal denkende mensen een nieuwe zijn gaan halen binnen de afschrijvingstermijn van hun oude I-phone?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 18:41 #1345617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoals
de Volkskrant een paar dagen geleden schreef: Apple heeft geen klanten, maar fans en fans zijn niet erg bezig met de slechte kanten van het product en/of bedrijf. Lees maar eens waar die boel wordt gemaakt en hoe de mensen in die bedrijven in China eraan toe zijn en behandeld worden. Gek genoeg kan dat blijkbaar niemand van de Apple kopers schelen, zolang het bedrijf maar innoverende producten op de markt zet met buitengewoon goede marketing, blijft men het zien als een swingend en hippie-achtig bedrijf.
Sorry, hoor, moest ik even kwijt.

ik heb twee Apple computers voor beeldbewerking uit hoofde van mijn vak, maar peins niet over de tablets van het bedrijf en eerlijk gezegd voldoet de nieuwste windows machine bij mij inmiddels ook uitstekend bij beeldbewerking.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
26-01-2012 19:56 #1345623 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Je hebt hoogstwaarschijnlijk wel gelijk Tom
Maar als je je verdiept in de fabrikage van heeeeel veel andere produkten die we dagelijks consumeren wordt je waarschijnlijk ook verre van vrolijk. Ik heb het met eigen ogen gezien in die landen en natuurlijk is dat vreselijk maar een kopersstaking is waarschijnlijk nog erger.
Welk tablet zou jij adviseren?
Los van de fabrikage omstandigheden?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 20:49 #1345626 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Los daarvan:
Ik koop me een Samsung tab 8.9 G3.
Vooral ivm het fijnere formaat scherm. 7 is te klein en 10 vind ik te groot. Hij bestaat met Wifi only, maar ik koop de uitgebreide inclusief G3. Komt rond de 400 - 450 euro uit. Dual processor 1Ghz.
En je hebt gelijk, ik heb ook het een en ander gezien: van souvenir productie in Azie tot niet te beschrijven rampen in India. Maar ik ben geen fan van een merk of producent, ik ben koper.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 21:51 #1345636 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg kaas

Wytze schreef : Maar wat zouden verbeteringen of "nice to haves" zijn op de Ipad 2 ?
Wat was de verbetering met de Iphone 4S.
Is dat de reden geweest dat normaal denkende mensen een nieuwe zijn gaan halen binnen de afschrijvingstermijn van hun oude I-phone?

De grootste verbetering was een besturingssysteem - dat ook als update voor de 4 beschikbaar was, en nogal een moeilijke start had - en een betere camera. Volgens mij heb ik niets noemenswaardigs gemist.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 23:53 #1345656 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Altijd zo met...

Wytze schreef : Dus voordeel nu kan misschien wel aardig miskoop (financieel gezien) zijn binnen enkele maanden?

Wie z'n geld wil zien verdwijnen....... koop dit soort rommel, een slechter investering is er niet!
Ik hou de hand voor m'n gevoel aardig op de knip, zakelijk en privé.
De balans voor 2011 zojuist opgemaakt, er is toch weer aardig wat richting computer winkels gegaan........

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-01-2012 00:07 #1345661 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Maar je moet wel leven Andre
Dat schrijf je een regel verder zelf op.
Ik weet ook wat er die kant op gaat en ik vind het acceptabel. Ik denk ook dat ik er gewoon geld aan over houdt zakelijk gezien. Maar dat vraag ik mijn klanten vrijwel nooit hoe ze bij me zijn gekomen.
Dus ik denk dat het een goede investering is. Ook al omdat ik mijn kinderen natuurlijk met hun tijd mee wil laten gaan.....................

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2012 00:32 #1345663 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Tuurlijk
Tis leuk, en je wil met je tijd mee.
Als je kinderen de ruimte geeft, komt er elke maand een nieuwe telefoon, 2 X per jaar een Laptop enz enz.
Ik ben meer van kapot is kapot, dan pas vernieuwen dus. Bij voorkeur niet omdat het uit de mode is.
Zakelijk kan je niet zonder, deels door de overheid opgelegd. (btw aangifte enz)
Internet is ook onmisbaar.
Er is geen leverancier meer waar je telefonisch wat kan bestellen, ze spreken geen normaal Nederlandsch meer, hebben er geen verstand van.
Je moet het eerst maar zelf uitzoeken, dan via de website bestellen.

Moderators: Jerry Stam