Tablet keuze?? Samsung, Apple, welke nog meer?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 01:02 #1345288 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Andre
Voor die prijs kun je er ook 2 of 3 kopen.  Ik heb trouwens alleen naar de kleintjes gekregen.  15,5 x 9,5 x ruim 1 cm.  Per twee pagina's een week.  Volgens mij is de kaft van skai-leer (PVC dus).  Of er hier ook dikkere liggen kan ik je zo niet zeggen.  Heb ik zoals gezegd niet op gelet.  Maar ik neem aan dat je naar de plaatselijke witte boekhandel gaat en niet naar die hier in Heerlen.  En die zullen niet allemaal hetzelfde assortiment hebben.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 01:18 #1345290 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Handig?
Een agenda loopt van 1 jan tot 31 dec  , met het liefst een overlap van twee maanden.
Paar keer per jaar van agenda wisselen komt niet goed.
Ik had één A5 pagina per dag, nu één A4-tje

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 01:21 #1345291 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Da's een grote
Hallo Andre
Mijn jaszakken zijn niet zo groot, dat daar A5 in past. 
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 09:32 #1345301 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schets appje

struis schreef : Misschien een zijspoor, maar zijn er ook van die dingen waarop je even snel een schetsje/tekeningetje kan maken?
Als ik m'n agenda's bekijk van afgelopen jaren, t'lijkt wel een schets-boek.

er zijn heel veel schets appjes. en het ligt er maar aan wat je wilt, van virtueel whiteboard of schoolbord, naar een paint-achtig iets, tot hele technische tekeningen maken.  of mind mapping dan wel proces flows maken.
En zeker met de teken-appjes heb je verder niks nodig dan je vinger op het scherm.
Bijvoorbeeld Sketchbook pro of painaquaint of autocad WS. Die laatste is ook vooral om je werk dan weer te laten zien.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
24-01-2012 12:53 #1345312 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic nou ???

Michael Oud schreef : Kijk eens naar je post. 't Ziet er niet uit, een blanke regel tussen elke regel.

net mijn brilletje schoongemaakt, maar ik zie niets bijzonders als ik ze vergelijk met andere reacties hoor.
alleen als je alles achterelkaar opdreunt staat het dichter bij elkaar, maar dan heb je weer het gevaar dat je van die lange regels krijgt die weer niet op een pagina passen waardoor je steeds het scherm moet verschuiven.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 14:37 #1345320 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op een computerscherm niet hoor!
Wel op je tablet misschien? Ik vind het persoonlijk ook niet mooi staan, al die lege regels tussen de zinnen, je ziet het wel steeds vaker op dit forum, misschien dat de webmaster iets moet doen aan de standaard regelafstand?

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 14:42 #1345321 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Ander issue
Dat is weer een ander probleem van het gebruik van tablets. Niet alle websites zijn er al op voorbereid / spelen erop in.
Ook ons eigen forum is maar beperkt tablet vriendelijk. Zo is het uploaden van foto´s niet goed mogelijk via mijn iPad.
Maar goed als je dan vanmorgen leest in de krant / op de tablet dat bijna 20% van de Amerikanen al de een of andere tablet heeft, zal dit vast opgelost worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 15:29 #1345326 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iPhone
Met mijn iphone kan ik ook geen foto's uploaden hier. En trouwens ook geen bestanden toevoegen aan mailtjes die ik verstuur via Safari ipv het mailprogramma van iOS (dat ik overigens verafschuw, maar dat terzijde).

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 17:52 #1345331 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Tekenen
Niet meer als je met een balpen op een stukje papier doet............
Machine los koppelen, even een tekeningetje maken hoe de draadjes gezeten hebben, makkelijk wanneer je hem weer aan wil sluiten.
even gouw een type/serie nummer van een typeplaatje overschrijven, door-bellen aan de leverancier....
Oebs!! dan moet ik ook m'n ogen laten verzetten, ik bel nl ook altijd met m'n oor tegen het beeldscherm.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2012 18:27 #1345337 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Tablet in één op tien huishoudens
Uit de Telegraaf van vandaag:

Tablet in één op tien huishoudens
24 jan. 2012, 14:50

In iets meer dan één op de tien Nederlandse huishoudens is een tablet te vinden. Dat blijkt uit een enquete van marktonderzoeksbureau Telecompaper.

In twee procent van de huishoudens is meer dan één tablet te vinden, terwijl vijftien procent aangeeft het komende half jaar een tablet aan te willen schaffen. Het grootste gedeelte van deze laatste groep wil een iPad. De tablet van Apple is marktleider in Nederland met 450.000 verkochte exemplaren. Samsung staat op de tweede plek.

Opvallend veel tabletbezitters hebben een apart data-abonnement speciaal voor hun tablet genomen: 39 procent. De gadgets worden vooral binnenshuis gebruikt. Ongeveer 40 procent van de gebruikstijd vindt buiten de deur plaats.

Moderators: Jerry Stam