Groupbuy aftermarket afstandbediening, 4 deurs, met startonderbreker - Binnen
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
kan ik er ook nog 1 bestellen, zoja! zet me dan maar op de lijst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor mij graag 1 setje ( 744 1985 ).Zou je het voor mij kunnen inbouwen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thanks!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen probleemDreamOn2003 schreef : Zou ik svp genoteerd kunnen worden voor 2 setjes?
euhm.....die moet ik wel even bestellen voor je, dan, apart, maar komt wel goed.DreamOn2003 schreef : Inclusief 1x een kofferklepopener?
- R Dobbelaere (GAST)
- Nieuw lid
-
Daarnaast heeft mijn broer een 142 (2deurs), waar we ook wel afstandbedienbare deuren van willen maken. Dus daarvoor is wel een set met slavemotortjes nodig, voor een 3deurs auto als dat bestaat?
De prijzen hiervan staan nog niet in het topic, dus daar ben ik wel benieuwd naar.Mocht je de prijs weten geef ik wel door hoe en wat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Correct, echter, het zijn complete sets, met 1 master en 3 slave motortjesDopdeDouwer schreef : Ik heb wel interesse in een setje.Mijn 744 heeft al CV dus ik heb dan geloof ik alleen een setje met het mastermotortje nodig?
Zie boven, de set is compleet voor een tweedeurs of 4 deurs, maar dus ook een 3 deurs (nou ja, 2 deur en 1 klep dan)Dus, dat zouden dan 2 complete sets zijn, kun je dat bevestigen?DopdeDouwer schreef : Daarnaast heeft mijn broer een 142 (2deurs), waar we ook wel afstandbedienbare deuren van willen maken. Dus daarvoor is wel een set met slavemotortjes nodig, voor een 3deurs auto als dat bestaat?
- R Dobbelaere (GAST)
- Nieuw lid
-
.Dus 2 sets graag (ophalen waarschijnlijk).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga morgen eerst eens bezig met de mistlampen in de spoiler te maken. Daarna, als er tijd over is, eens kijken hoe het setje is in te bouwen.
Ben benieuwd!
Alvast mijn dank voor het opsturen
groet ruben
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Wel nog een vraag. Heb een 98-er 945 met CV, moet het 5 draads motortje volledig aangesloten in de bestuurdersdeur of volstaat een 2 draads?
gr. Chris