Groupbuy aftermarket afstandbediening, 4 deurs, met startonderbreker - Binnen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet iemand wat die kofferbak opener inhoudt? Ik maak uit de tekst op dat niet alleen het slot open gaat maar ook "het indrukken van de knop" geautomatiseerd is dan? Als de veer dan sterk genoeg is, bij mij niet het geval, zou de kofferbak dus op afstand ook daadwerkelijk open gaan, of begrijp ik dat verkeerd?
Ik kijk even wat er over is na wintersport en dan laat ik weten of ik mee doe.Als ik mee doe zou ik een inbouwdag ook zeker goed kunnen gebruiken!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik doe mee, een inbouwdag zou ik wel een goed idee vinden!
Arjan
Evt dan ook in combinatie met een lampjes dag zo als maanden terug eens voor gesteld is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Noteer mij ook mar voor zo'n setje. Ik ga er vanuit dat ik dan alleen iets in de bestuurdersdeur hoef aan te passen, omdat mijn wagen al cv heeft bediend door het slot aan de bestuurderskant. Ook de achterklep , het is een estate gaat dan automatisch van het slot af. Ik hoor nog wel hoe het verder geregeld wordt.
Bvd
Ron de Vries,
lid 1011 Eibergen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dikke kans. Is een risico inventarisatie, zeg maar.Ik heb een set ooit in mijn 940 sedan gebouwd, dezlfde set overgezet naar de Fiesta, die inmiddels plat gedrukt is en de set daarna ingebouwd in de 460 die we nu hebben.Over levensduur kan ik niets zeggen, maar mijn ervaring is, dat het stuk is bij aankomst, of gewoon doet wat het moet doen.Zelfs al komt het uit china, ze kunnen best wel solderen, zeg maar en inderdaad, met of zonder merk, bijna alles komt uit die hoek.Kees de Jong schreef : Klinkt goed, maar zijn jullie niet bang niet bang dat het voor deze prijs niet heel lang mee kan gaan? Aan de andere kant komen de duurdere sets waarschijnlijk uit dezelfde fabriek in China..
Ja.De kofferbak opener is een palletje, wat nadat de CV het slot 'van het slot' haalt, de klep opendrukt.Dat palletje zal best werken op een sedan, maar geloof niet, dat ie in staat is, de estateklep open te drukken en te houden.Zit geen kabel aan en nee, de klep gaat ook niet, zoals bij een Insignia, automatisch open en dicht, als je op een knop drukt.Een sedan klep, zonder spoiler, is lichter, die gaat van het slot en op een kier, die kun je met je handen vol, dus met je knie het zetje geven om hem open te doen. (je hoeft de greep niet meer in te knijpen, zeg maar.)Kees de Jong schreef : Weet iemand wat die kofferbak opener inhoudt? Ik maak uit de tekst op dat niet alleen het slot open gaat maar ook "het indrukken van de knop" geautomatiseerd is dan? Als de veer dan sterk genoeg is, bij mij niet het geval, zou de kofferbak dus op afstand ook daadwerkelijk open gaan, of begrijp ik dat verkeerd?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus, gisteravond al gedaan, op de gok......dus die komen van de week.
De eerste 10 hebben een mail gehad......op volgorde van aanmelding zeg maar, geen zorgen, de rest komt ook goed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maarten en Bas samen. De ene bouwt in, de ander maakt de foto's en schrijft een mooi artikel voor de Factor.
groetjes
Mathy (verder niet geinteresseerd)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou je er nog een voor mij bij willen doen?
Daar kan ik mijn schoonzoon blij mee maken?
Alvast bedankt!
Ron de vries,
Eibergen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil graag 1 set bestellen
Groet
Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-