Groupbuy aftermarket afstandbediening, 4 deurs, met startonderbreker - Binnen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij het opruimen der schuur, kwam ik nog 4 complete sets tegen.Tevens een handvol losse actuators, zowel 3 als 5 dradigBij interesse, graag een pb of reactie hieronder.
- UPDATE 1 februari 2012 -Ze zijn binnen.
<hr />Voor hen, die met de winter voor de deur, zich zorgen maken over de sleutel in het slot krijgen.
Een geheel complete, nieuwe set, voor een 4 deurs (eventueel 5, met losse extra actuator) auto.
- De set bestaat uit 4 deur-solenoids, waarvan eentje 5 draads.
- twee afstandsbedieningen (incl batterijen)
- de kabelboom
- de controle module
- bevestigingsmateriaal.
- installatiehandleiding
De set kan met controlemodule en al, worden ingebouwd in de bestuurdersdeur en is eenvoudig zelf te doen.
Ik moet ze nog bestellen, indien interesse, kan ervoor worden opgegeven.
Kosten, voor de complete set 23,50 euroInclusief verzending, 29 euro.
Herkomst is geen geheim: <a href="" target="_blank">eBay UK.
Tot nu toe:<table border="1" width="471" height="280"><tbody><tr><td>Forumalias </td><td style="text-align: center;">aantal </td><td style="text-align: center;">gemaild </td><td style="text-align: center;">betaald</td><td style="text-align: center;">verz./inb./afh.</td><td style="text-align: center;">verzonden</td></tr><tr><td>jelmar86</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>Gerryberrie </td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>ton 760 gle</td><td style="text-align: center;">2</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>v0lv0freak </td><td style="text-align: center;">2</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">-</td></tr><tr><td>mderijke </td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>ruspek </td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>Chris B</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>RVL</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>Ecleo</td><td style="text-align: center;">2</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">-</td></tr><tr><td>Willem V</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Inbouwdag</td><td style="text-align: center;">nvt</td></tr><tr><td>TGTF</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Inbouwdag</td><td style="text-align: center;">nvt</td></tr><tr><td>A_A</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Inbouwdag</td><td style="text-align: center;">nvt</td></tr><tr><td>Ron de Vries</td><td style="text-align: center;">2</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>Leandres</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Nee</td><td style="text-align: center;">NB</td><td style="text-align: center;">-</td></tr><tr><td>Dreamon2003</td><td style="text-align: center;">2 (opener)</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">-</td></tr><tr><td>Utrgun</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Inbouwdag</td><td style="text-align: center;">nvt</td></tr><tr><td>s322</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">-</td></tr><tr><td>strij003</td><td style="text-align: center;">2</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">Ja</td></tr><tr><td>Volvo960r</td><td style="text-align: center;">1</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;">-</td></tr><tr><td>DopdeDouwer</td><td style="text-align: center;">2</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Ja</td><td style="text-align: center;">Verzenden</td><td style="text-align: center;"></td></tr></tbody></table>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toffe Sam heeft wel cv, dus als dat dan kan, wil ik hem graag voor de Estate hebben.
En voor mijn grote broer Geejee, wil ik er dan ook 1 hebben.
Heb je gelijk weer 2 klusjes. Fransje van Geejee is ook een Estate!!
gr. Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als jij dat wil, kan dat, in overleg.v0lv0freak schreef : Ik heb al CV in mijn auto. Levert de aanbieder ook hetzelfde set, maar dan zonder CV motoren??
een driedraads systeem, wordt gestuurd door de deurmotor in de bestuurdersdeur.De geeft een puls, aan het centraal vergrendelings relais, om de rest ook te sluiten.dit is een schakelaar.Wil je ook dat ie vanaf de CDV relais bediend kan worden, dus zonder sleutel, dan het je er eentje nodig, met een motortje, wat wordt aangestuurd door de twee overige draden.v0lv0freak schreef : Overigens heeft mijn deur een CV met 3 ipv 5 kabels. Waarom moet ik er 5 hebben? Ik neem aan dat deze ook gewoon kan sluiten? (mijn oude deur had helemaal geen motor)
@Ton: Hebben die twee helemaal geen centrale vergrendeling?Dus, dan moet dat in elke deur ingebouwd worden, nog, correct? (even ter inschatting van de tijdsduur)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus gewoon zoals bij die blauwe van de week, met de sleutel!!
gr.
Ton
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Duidelijk, ook de rest van de uitleg! Maar ik heb dus sowieso zo'n 5 draads motor nodig. En ik denk dat die 3 motoren niet de prijs maken, op zo'n lage totaal prijs...Is de originele 5 draads motor nog een optie? Die was ook heel goedkoop een aantal jaren terug las ik op het forum? Of past deze motor ook 'makkelijk' origineel?Baseman schreef :
Als jij dat wil, kan dat, in overleg.v0lv0freak schreef : Ik heb al CV in mijn auto. Levert de aanbieder ook hetzelfde set, maar dan zonder CV motoren??
Eentje met de optie om de ramen op afstand te openen en sluiten zou ook grappig zijn trouwens!