Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ben je geinteresseerd in de VO74021 of is dat afhankelijk van de prijs?
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even een paar antwoorden:
De side skirts zitten per twee in een set, links en rechts dus.
Voor de zekerheid heb ik even nagevraagd of de knipperlichten ook als set of per stuk geleverd worden. Bij de voorknippers lijkt me dat duidelijk, omdat daar nergens sprake is van een linker en een rechter versie. De zijknippers zijn links en recht gelijk, maar ook die koop je neem ik aan meestal per paar. Maar zoals gezegd, ik heb voor de zekerheid nagevraagd.
Dan even een opmerking voor degene(n) die geinteresseerd zijn in de spoiler onder de achterspoiler (of de set waar die bij hoort): Ik meen op de site van L-M-R te lezen, dat er in de achter/onderspoiler geen gaten zitten voor uitlaat en trekhaak. Lijkt me logisch, omdat niet iedereen een trekhaak gebruikt en de meesten geen standaard uitlaat meer zullen hebben. Maar het lijkt me handig om even bij stil te staan.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat ben ik dan toch alleen? Geen probleem wat mij betreft, want ik heb een afneembare trekhaak, dus wilde daar sowieso nog iets moois op verzinnen en de uitlaat is inmiddels wat dikker als standaard, dus komt goedMathy schreef : Dan even een opmerking voor degene(n) die geinteresseerd zijn in de spoiler onder de achterspoiler (of de set waar die bij hoort): Ik meen op de site van L-M-R te lezen, dat er in de achter/onderspoiler geen gaten zitten voor uitlaat en trekhaak. Lijkt me logisch, omdat niet iedereen een trekhaak gebruikt en de meesten geen standaard uitlaat meer zullen hebben. Maar het lijkt me handig om even bij stil te staan.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het geldt voor mij ook, ik had alleen een pb gestuurd. Ik vroeg mij alleen af of de achterspoiler voor de kofferbak ook bij de set hoort. Die kom ik namelijk op de site nergens tegen.v0lv0freak schreef :
Dat ben ik dan toch alleen? Geen probleem wat mij betreft, want ik heb een afneembare trekhaak, dus wilde daar sowieso nog iets moois op verzinnen en de uitlaat is inmiddels wat dikker als standaard, dus komt goedMathy schreef : Dan even een opmerking voor degene(n) die geinteresseerd zijn in de spoiler onder de achterspoiler (of de set waar die bij hoort): Ik meen op de site van L-M-R te lezen, dat er in de achter/onderspoiler geen gaten zitten voor uitlaat en trekhaak. Lijkt me logisch, omdat niet iedereen een trekhaak gebruikt en de meesten geen standaard uitlaat meer zullen hebben. Maar het lijkt me handig om even bij stil te staan.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die hoort er niet bij. Maar als je "Vingar" aanklikt, zie je verschillende spoilers. Kofferklepspoiler, dakspoiler estate en bij de 700 ook dakspoiler sedan. De kofferbakspoiler voor de 700 is overigens anders dan die van de 900, maar dat zou duidelijk moeten zijn. En zo te zien is de achterklepspoiler niet gelijk aan die, die door Volvo ooit aangeboden werd.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even een update van de lijst:
- 3x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 (Eén set wordt opgesplits zoals afgesproken) Bij deze set kan men kiezen welke sideskirts men hebben wil, er is 3x gekozen voor deze sideskirts www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74020 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74020
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74013 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74013
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO96017 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO96017
- 3 á 4 x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74021 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74021
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74042 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74042
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94013 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94013
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74046 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74046
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74001 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74001
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO24007 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO24007 (er voorlopig van uitgaande dat ze per set van twee verkocht worden)
groetjes
Mathy
PS ik heb de namen van hen, die openlijk op het forum gemeld hebben wat ze willen, er even bijzetten. Dan kun je controleren of ik je vergeten ben of niet. Mocht je via PB kenbaar gemaakt hebben wat je wilt en je hebt geen bezwaar als ik je naam er hierboven toch bij zet, meld je dan even via PB!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil de volgende er nog aan toevoegen :Overloop kabelsetje voor de oude 740 achterlichten naar het tussenmodel 740.<a href=" l-m-r.se/item.do?productId=VO74099 "> l-m-r.se/item.do?productId=VO74099
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bij de volgende update van de lijst staat ie erbij.
groetjes
Mathy