Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
nog maar even ... zijn die kleine doorzichtige driehoekvormige ook nog te kopen?
Zo ja dan wil ik deze wel !
Groeten Rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
rudiger schreef : nog maar even ... zijn die kleine doorzichtige driehoekvormige ook nog te kopen?
Dat antwoord stond al ergens in dat andere draadje, toch?
Nee, niet meer via de Nederlandse dealer, worden ook niet gereproduceerd en your only hope, is het zweedse Klassieker magazijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wat niet op de site van L-M-R staat is niet bij L-M-R te koop. Zou ik van L-M-R horen dat er iets nog niet op de site staat, maar dat wel al aangeboden wordt, dan zal ik dat melden. Maar ik heb wat dat soort dingen betreft nog niks van L-M-R gehoord en verwacht dat ook niet.rudiger schreef : ... zijn die kleine doorzichtige driehoekvormige ook nog te kopen?
BTW voor wie helemaal niks kan vinden op <a href=" www.l-m-r.se " target="_blank">de site van L-M-R een kleine tip: Klik op het tweede item in de linker kolom "modellanpassande tillbehör".
groetjes
Mathy
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Michael gebruikt ook weer Zweedse toeleveranciers.
Had hem een vraag gesteld die hij weer bij zijn leverancier gaat navragen.
Maar dat onderdeelmstaat niet op zijn site (alu vpb 940)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik wil langzaamaan een eind aan de groupbuy gaan breien. Mikael reageert niet dagelijks op z'n email, dus ga ik ook verder niet vragen of ie nog wat anders gaat leveren. Dat duurt me te lang. Mocht je een bevestigend antwoord krijgen op je vraag vóór bovengenoemde sluitingsdatum dan kan ik hem meenemen in de uiteindelijke groupbuy.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Neem eens contact op met Jelmar86. Als iemand ze in NL kan leveren, dan waarschijnlijk hij.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor je aanbod.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het mixen van windafwijzers van verschillende leveranciers heeft het nadeel dat je van te voren niet of nauwelijks kunt nagaan of die setjes van dezelfde tekentafel komen. Je loopt dan dus de kans dat de windafwijzers op de voordeuren er qua stijl en vorm anders uit zien dan die op je achterdeuren. En dat lijkt me niet ideaal. Ik zou het dus niet doen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb geen antwoord meer op mijn pb gekregen vorige week. Laten even weten of die wel is aangekomen?
groet,Mark