Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Indien ABS mogelijk is, graag!Mathy schreef :
V0lv0freak en Gerrieberrie hebben interesse getoond in de glasvezelversie. Als ze liever ABS hebben, dan hoor ik dat graag.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar dan duurt het waarschijnlijk wel langer voor je het hebt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
de auto zou deze week geschuurd worden. Dus ik denk dat de spullen altijd te laat zijn voor de spuitbeurt, als ik zie hoe de groupbuy tot nu toe verloopt. Dan laat ik ze wel wat extra verf aanmaken, zodat ze deze later kunnen mee spuiten.
Mark
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb maar gelijk een mailtje gestuurd naar L-M-R om te vragen welke consequenties dat heeft voor de prijs.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Door m'n eigen stomme fout, deed m'n modem het vrijdagmorgen heel erg vroeg ineens niet meer. Maar sinds vanavond ben ik weer online. Ik zag dat ik gisteren (lees: eergisteren) een mailtje ontvangen heb van L-M-R.
Vandaag, donderdag dus, mag ik al om 6.30 uur op m'n werk verschijnen. Dat heeft het voordeel dat ik al om 15:00 uur klaar ben. Maar m'n voorkeur gaat er niet voor niks naar uit, om later te beginnen (chronische nachtbraggelaaritis!), dus m'n biologische harde schijf draait morgen waarschijnlijk onder toeren. En vrijdag viert m'n nichtje een feestje...
In de tussentijd hoop ik er ook nog achter te komen, waarom m'n printer niet door het nieuwe modem herkend wordt.
groetjes
Mathy (die een nieuw, mooi Zyxel-modem van z'n provider heeft gekregen en nog net niet z'n toetsenbord onderkwijlt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even een update.
In de mail van L-M-R worden geen vrachtkosten genoemd. Ik heb nu doorgegeven dat alles naar mij gestuurd zou moeten worden en dat ik dan zorg dat alles bij de geinteresseerden terecht komt. Misschien kan ie dan wel vrachtkosten berekenen. Voor de spoilerlipjes heeft ie nog geen prijs genoemd, omdat ie zich afvroeg over hoeveel sets het gaat (ik had "3 á 4" overzien bij het knippen en plakken. En dus niet vertaald.).
Voor de twee sets die hierboven onder nummer 1 genoemd worden, noemt ie een prijs van 6300 kr. Da's 3150 kr per stuk. Als ik het emailtje dat Frank/volvo 960r hierboven er dan bij pak, zie ik dat ze de side skirts in ABS voorlopig voor 1298 kr aanbieden, terwijl de normale prijs 1598 kr gaat worden. In glasvezel kosten ze normaalgesproken 1498 kr. Dan vind ik 44 kr (of € 4,84) korting op de set te weinig. Of verreken ik me.
Ik heb een en ander in een speadsheet gezet en zie ook, dat ie tussen nul en ruim vijf procent korting aanbied op de rest. Dat vind ik ook te weinig en ik heb hem gemailt dat ik op meer korting had gehoopt. Vooral als ik zie hoe groot de bestelling potentieel wordt. Ik ben benieuwd hoe hij reageert.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mikael heeft een nieuw (aan)bod gedaan. 10% op alles, 15% op de VO74021 (de spoilerlipjes). Maar alleen als de hele koop doorgaat! Ik heb voor de zekerheid even nagevraagd wat ie nu precies voor de sets (VOSK001 met de VO74020 in ABS) wil hebben. En dit weekend stuur ik hem even een lijstje met wat ik denk dat de uiteindelijke prijs wordt (prijs op de site maal 0,9 of 0,85 dus). Om misverstanden te voorkomen.
Verder heb ik een aanbod om de zaak op te halen. Kost ons 180 euro. Ik zal die kosten naar verhouding over de geinteresseerden verdelen. Wie meer moet betalen voor z'n spullen betaalt ook meer transportkosten. Voorbeeld: kost hetgeen je wilt hebben 20 euro, dan betaal je 1/10 van degene die voor 200 euro spullen bestelt.
groetjes
Mathy
PS ik heb het idee dat L-M-R geen hele grote zaak is (de M in L-M-R staat voor Mikael, de L voor z'n achternaam), dus dat ie de korting alleen wil geven als de hele koop doorgaat is begrijpelijk. De groupbuy moet zowel voor hem als voor ons iets opleveren. Gaat er teveel niet door, dan ga ik Mikael opnieuw om een prijs vragen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoop dat iedereen er zo over denkt, zou ik ze zelfs nog samen met een nieuw motorkapje kunnen laten spuiten. Gelukkig rijdt de Volvo in ieder geval ook zonder.