Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo v0lv0freak
Jav0lv0freak schreef : Gaat de groupbuy dan weer door?
groetjes
Mathy
Super! Zag dat mijn vorige post 3 uur voor het ongeluk was... ondertussen moet dus de hele auto gespoten. Wel zo makkelijk als de hele bodykit dan mee gespoten wordt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, super! hier nog steeds interesse in de voorspoilertjesMathy schreef : Hallo v0lv0freak
Jav0lv0freak schreef : Gaat de groupbuy dan weer door?
groetjes
Mathy
je hebt als het goed is nr. en gegevens, mocht je nog iets nodig hebben zal ik goed de PB/mail in de gaten houden. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voorspoilertjes ? Bedoel je die voor de oude 740 onder de voorbumper ?
Ik heb ze al een tijdje in huis liggen ( gekocht bij LMR ) maar ze passen voor geen meter.Ik moet veel snij en buig werk gaan doen om ze passend te maken, en daarna een nieuw laagje glasvezel erover heen.Mocht je interesse hebben, zal ik een fototje posten van die dingen zoals ik ze heb gekregen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou graag een setje winddeflectors willen hebben voor de 945 (1995) alleen voor de voordeuren. Kan dat ook? Wat wordt dan de prijs (ongeveer)?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Helaas zijn ze niet "alleen voor de voorste twee deuren" te krijgen. Er is een setje voor vier deuren en een extra setje voor de achterste ramen van de estate. De gewone prijs staat op de site van L-M-R. Zodra ik weet wie wat wil hebben, vraag ik na wat L-M-R met de prijs gaat doen. Dat wordt teruggekoppeld naar de geinteresseerden. Geven die hun OK, dan wordt er besteld.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het hele setje voor 4 deuren dus.
Groetjes,Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo 960r schreef : @Alwood,
Voorspoilertjes ? Bedoel je die voor de oude 740 onder de voorbumper ?
Ik heb ze al een tijdje in huis liggen ( gekocht bij LMR ) maar ze passen voor geen meter.Ik moet veel snij en buig werk gaan doen om ze passend te maken, en daarna een nieuw laagje glasvezel erover heen.Mocht je interesse hebben, zal ik een fototje posten van die dingen zoals ik ze heb gekregen.
Ik heb ze ook hier liggen, en idd hetzelfde probleem. Ze lijken wel in een hoek van 88 graden ipv 90 graden gebogen, waardoor ze net niet aansluiten. Daarnaast mis ik een rand om ze te bevestigen aan de bumper / voorlip? Dus ik weet niet hoe ik ze vast moet maken aan mijn bumper...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben wel in deze dingen alleen voor de achter deuren. Ik heb ze al op de voordeuren.
Als je wil, wil ik wel een setje met je delen hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb interesse in de wind deflectors voor de vier deuren volvo 940 estate modeljaar 95.
Groeten,peter