Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2013 08:25 #1379295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Ligt er maar net aan wat je wilt bestellen Jeroen.Een voorbumper kunnen hun niet versturen met de normale pakjesboer.De 2 add on lips voor de 740 ( hoekjes ) die kunnen wel weer verstuurd worden, dat heb ik namelijk zelf ook zo binnen gekregen een aantal jaar terug.LMR doet er ook geen moeite voor om een verzendservice te zoeken.Dat is de reden dat ik 4 jaar geleden ( zoiets ) heb gezegt van.. ik ga mijn eigen bumpert wel maken want als jullie niets willen versturen.. krijg dan de... maar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2013 20:16 #1379341
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wokkel
Hallo Jeroen
Ik heb alleen nog een set side skirts, type "Wokkel" over. Henk vG heeft al een set besteld, maar nog niet afgehaald. Dus die heeft eerste keus. Ik heb dus of een setje (side skirts) in ABS over (maar ik denk dat Henk daarvoor kiest) of in glasvezel.
Je kunt rechtstreeks bij LMR kunnen bestellen, maar hou dan rekening met een aantal zaken. Vraag alles na, ga nergens automatisch van uit en zorg dat Mikael de zaak afhandelt. Bevestigingsmateriaal zit er bijvoorbeeld niet bij, maar is wel los te krijgen bij LMR. Vraag na of het ingepakt wordt. Dat soort zaken. En betaal niks wat niet al aanwezig is, want als ze iets moeten bestellen.....
groetjes
Mathy
Ik heb alleen nog een set side skirts, type "Wokkel" over. Henk vG heeft al een set besteld, maar nog niet afgehaald. Dus die heeft eerste keus. Ik heb dus of een setje (side skirts) in ABS over (maar ik denk dat Henk daarvoor kiest) of in glasvezel.
Je kunt rechtstreeks bij LMR kunnen bestellen, maar hou dan rekening met een aantal zaken. Vraag alles na, ga nergens automatisch van uit en zorg dat Mikael de zaak afhandelt. Bevestigingsmateriaal zit er bijvoorbeeld niet bij, maar is wel los te krijgen bij LMR. Vraag na of het ingepakt wordt. Dat soort zaken. En betaal niks wat niet al aanwezig is, want als ze iets moeten bestellen.....
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2013 13:51 #1379361
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ABS
heeft inderdaad de voorkeur. Alsze in de weg liggen Mathy zeg het even anders wordt het met carnavaldenk ik ivm drukte mijnerzijds.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2013 19:13 #1379389
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dinsdag
Hallo Henk
Carnavalsdinsdag moet ik helaas gewoon werken.
groetjes
Mathy
Carnavalsdinsdag moet ik helaas gewoon werken.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam