Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even een lijstje van wat ik tot nogtoe aan bestellingen heb ontvangen van jullie:
1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 (set wordt opgesplits zoals afgesproken) Bij deze set kan men kiezen welke sideskirts men hebben wil, er is gekozen voor deze sideskirts www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74020 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74020
1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74013 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74013
1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO96017 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO96017
2x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74021 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74021
1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74042 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74042
1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94013 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94013
1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74046 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74046
Iemand een idee of dit past op een B234F? <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VOMO012a "> www.l-m-r.se/product.do?productId=VOMO012a Zwart lijkt me wel mooi.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb geen mailtje van je gehad maar ik neem aan dat deze er voor mij bijzitten. Nu begin ikzelf nl te twijfelen.Henk vG schreef : Het hele setje voor 4 deuren dus.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, is voor jou. Je bent de enige die geen bezwaar heeft tegen ondoorzichtige wind deflectors.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
698,00 kr. Da's ongeveer 80 euro. Daar komen nog transportkosten bovenop. Maar omdat we wat meer bestellen dan de gemiddelde klant, hoop ik korting los te kunnen peuteren.Woes schreef : Mathy, n.a.v. je mailtje, hoeveel kosten die addon spoilers voor de voorkant van een 740 uit 88..?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Is mij niet helemaal duidelijk...
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben