Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2012 19:36 #1358712 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geen contract
Hallo Frank
Ik sluit ook niet uit, dat ik als puntje bij paaltje komt, voor een ander transportbedrijf kies.  Helaas rijden er niet zoveel op Zweden.  En het zou natuurlijk handig zijn, als zo'n transportbedrijf niet al te ver weg zat, zodat ik geen al te vreemde toeren hoef uit te halen om het spul na het transport hier te krijgen.  De vader van een collega van me rijdt voor een transportbedrijf hier in de buurt, maar die komen niet geregeld in Zweden.  Als het niet al te rap hoeft, kan ik van hun diensten gebruik maken.  Maar ja, om na het wachten op de leverancier van L-M-R ook nog eens te moeten wachten op het transportbedrijf.... Al zouden we geluk kunnen hebben en rijden ze net dan naar Zweden, wanneer onze spulletjes klaar zijn voor transport.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2012 20:07 #1358716 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Ik zal maandag eens aan mijn opdrachtgever vragen of er iets mogelijk is.( LKW-Walter )Die zitten geheel europa zover ik weet, alleen... zij / wij rijden alleen complete vrachten.Wat losse spullen zal wel kunnen natuurlijk.Nee heb je, ja kan je krijgen, dus zal eens voor de gein vragen of er wat mogelijk is.Allround transport ( hier 2 meter verderop ) zit dagelijks in zweden, in de buurt van Sollebrunn... maar dat zou als het goed is rond de 550 euro gaan kosten

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2012 01:10 #1358753 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic LKW-Walter
Hallo Frank
LKW-Walter zit ook in Maastricht meen ik.  Da's in 20 minuten te doen (als er geen files staan, vanwege de aanleg van de A2 tunnels).  Maar Aken in Duitsland zou ook geen probleem zijn.  Ik heb net gezocht naar vestigingsplaatsen van LKW-Walter in de omgeving (NL en D), maar kan de vestigingen op hun site niet vinden.
Volgens de transporteur uit Wormer hebben we één laadmeter nodig.  Maar dat was voor zich nog iemand meldde voor een bumper zoals jij die hebt besteld.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2012 16:33 #1358788 door V700 register
Walter zit alleen in Oostenrijk.Wenen het hoofdkantoor + loods.Kufstein een kleiner kantoor ( geen loods ).Ze hebben wel wat plekjes, maar dat is alleen lege trailer stalling en reparatie´s.Dat is dus geen optie.
Laadmeters is verschillend hoe LMR het pakket zal gaan maken.Bumpers en skirts plat op de ( pallet ? ) of verticaal.Maargoed, dat is een zorg voor later ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2012 17:28 #1358796 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kenteken
Met wat voor kenteken rijd jij eigenlijk Frank? Nederlands of Oostenrijks?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2012 18:07 #1358805 door V700 register
Mijn eigen wagen is Hollands.Trailers staan op Duits kenteken ( Maar is van Oostenrijkse firma LKW Walter ).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2012 16:02 #1359007 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mja...
Ik voel hem langzaam aan weer aankomen...

Maargoed, over anderhalve week is het alweer 2 maanden geleden dat mathy in goed vertrouwen 'ff' dik €2000 gestort heeft. (2 april toch?)

Persoonlijk vind ik dat Mathy best wel druk mag gaan uitoefenen op LMR.
Leveren ze niet binnen .... Tijd, dan geld terug.
Of de delen leveren die er wel zijn en de rest geld terug.
Uiteraard geld terug van LMR en niet van Mathy persoonlijk, laat dat duidelijk zijn.

Jammer voor LMR, jammer voor ons, maar het moet allemaal wel leuk blijven.
En zeker als het transport nu ook twijfelachtig blijft.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2012 16:40 #1359010 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ben 't wel eens met Jelmar. Trouwens, als het transport écht een heikel punt blijft, dan wil ik, als het allemaal achterin een estate pas, me best wel opofferen om samen met iemand die er ook zin heeft met een gasbak heen en weer te rijden om het op te halen. Als de mensen die meedoen allemaal een deel betalen, moet dat best te doen zijn toch? Qua gaskosten. Of zie ik dat verkeerd? En is er al concreet een offerte opgevraagd bij DHL, UPS, DPD of iets van die orde? Ik heb ooit een enorme doos uit Frankrijk laten komen met CX deurpanelen voor 75 euro via colissimo.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2012 19:52 #1359025 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lange reis
Hallo Jelmar, Michael, Volvisti
Ik wacht even het antwoord van Mikael (L-M-R) en Frank (LKW-Walter) af.  De email aan Mikael is eind vorige week pas de deur uit gegaan en Frank zou vandaag navragen.
Nee, er is nog geen navraag gedaan bij DHL, UPS, etc.  Van DPD heb ik niet zo'n hele hoge pet op.
Probleempje met "halen" wordt, denk ik, dat er twee van deze jongens bij zitten:

En of die alletwee passen achter in een estate...
groetjes
Mathy
PS volgens Google Maps is het 1.194 km of 13 uur 5 min rijden vanuit Heerlen.  Enkele reis.  (Maar dan rij je over Bremen naar Hamburg.  Over Hannover is momenteel korter (qua tijd), omdat tussen Bremen en Hamburg enorm veel "Baustellen" zijn).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2012 20:06 #1359026 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bumper
Met wat passen en meten moeten die bumpers wel passen. Ik heb mijn voorbumper ook achterin gehad, gewoon in doos. Dekentje er omheen op de hoeken, en t moet lukken. Ik moet zeggen dat ik maar 175 cm hoog ben. Als de zittingen van de achterbank thuisgelaten worden heb je ook al weer wat winst.

Moderators: Jerry Stam