Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jaa. Zie ook de link als je op<table border="0"><tbody><tr><td></td> <td><a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 " target="_blank">VOSK001Jelmar86 schreef : Die bodykit van gerben is dat toevallig een complete add-on kit? Daar zou ik dan wel interesse in hebben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelfs al kon je het betalen, dan had je uit goed fatsoen de bestelling moeten annuleren.gerryberrie schreef : Bij mij mag de Vosk001 add-on kitt er wel vanaf, de rest mag wel blijven.
De kitt kan ik op het moment eff niet betalen.
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Dat heb ik hierbij dus gedaan Mike.Michael Oud schreef :
Zelfs al kon je het betalen, dan had je uit goed fatsoen de bestelling moeten annuleren.gerryberrie schreef : Bij mij mag de Vosk001 add-on kitt er wel vanaf, de rest mag wel blijven.
Groeten,Gerben
Mathy vraag toch of iedereen individueel even aan wilt geven of ze nog geinteresseerd zijn met dit prijsvoorstel? Ik vind het een nette prijs, maar het gaat me niet lukken, ik moet er dus vanaf zien en geef een wijziging door.
En volgens mij is er ook helemaal geen probleem, Jelmar staat al in de rij om hem over te nemen..Mathy schreef : Graag zo spoedig mogelijk doorgeven of je nog geinteresseerd bent. Graag hier in het draadje reageren.
Dus niet zo moeilijk doen Mike.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
*kuch* als ik het lees doelde Michael volgens mij meer op de 'aesthetiek' van het spoilerpakketje? Am I wrong?gerryberrie schreef :
Dat heb ik hierbij dus gedaan Mike.Michael Oud schreef :
Groeten,Gerben
Mathy vraag toch of iedereen individueel even aan wilt geven of ze nog geinteresseerd zijn met dit prijsvoorstel? Ik vind het een nette prijs, maar het gaat me niet lukken, ik moet er dus vanaf zien en geef een wijziging door.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Hmm...Dat zou zomaar kunnen.Alwood schreef : *kuch* als ik het lees doelde Michael volgens mij meer op de 'aesthetiek' van het spoilerpakketje? Am I wrong?
Maar dan nog, ik wil gerust wat bijleggen bij deze groupbuy, waar Mathy al heel veel moeite in heeft gestoken, dan koop ik wel wat leuk klein spul, het zou denk ik erger zijn als ik me volledig zou terugtrekken...nou leg ik iniedergeval nog iets bij, wat de algehele prijs helpt drukken.
Als iemand dat anders ziet, dat mag.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-