Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2012 17:38 #1352552
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje overbodig lijkt me...
Zal Gerben vast wel fatsoenlijk genoeg voor zijn...
Verder, als je het heel strak trekt, hebben mensen gegeven. Dat betekent dat het niet meer hun eigendom is. Wel doel de begunstigde er vervolgens mee voor ogen heeft is zijn/haar zaak.
Dat men verwachtingen aan een gift koppelt is verder niet vreemd. Daar valt verder geen recht aan te ontlenen, tenzij er contracten ondertekend zijn, of er een fonds met een bankrekening en specifiek doel opgesteld is of iets dergelijks.
Verder, als je het heel strak trekt, hebben mensen gegeven. Dat betekent dat het niet meer hun eigendom is. Wel doel de begunstigde er vervolgens mee voor ogen heeft is zijn/haar zaak.
Dat men verwachtingen aan een gift koppelt is verder niet vreemd. Daar valt verder geen recht aan te ontlenen, tenzij er contracten ondertekend zijn, of er een fonds met een bankrekening en specifiek doel opgesteld is of iets dergelijks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2012 18:54 #1352560
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2012 19:25 #1352563
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TD Actie
Hoewel Gerben aan niemand verantwoording hoeft af te leggen (hij krijgt het geld tenslotte ongevraagd en vrijwillig) heeft hij zelf al aangegeven dat het geld afkomstig uit donaties (t.b.v. de TD actie) enkel en alleen aan zijn TD wordt uitgegeven. Als eerste zal hij een poging wagen met een helicoil dacht ik.
Wat hij buiten zijn "TD aan de praat krijg inspanningen" doet, koopt c.q. verkoopt staat hier helemaal los van en dat moet hij dus zelf weten. Laat hem gewoon zijn ding doen. Hebben we allemaal plezier van.
Wat hij buiten zijn "TD aan de praat krijg inspanningen" doet, koopt c.q. verkoopt staat hier helemaal los van en dat moet hij dus zelf weten. Laat hem gewoon zijn ding doen. Hebben we allemaal plezier van.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-03-2012 20:25 #1352571
door Gerben Mol
All is cool.
Gedoneerd geld, wat volstrekt vrijwillig is gegeven word vanzelfsprekend niet gebruikt voor dit doeleinde of wat voor ander doeleinde dan ook, behalve het financieren van een ''nieuw'' TD Blok, zoals afgesproken met de 'donateurs'.
Dus, no problem.
Sorry Mike, ik vatte jouw tekst even wat anders op. (Platte tekst op een forum kan nou eenmaal op meerdere manieren begrepen worden..)
Groeten,Gerben
Beantwoord door Gerben Mol in topic All cool
All is cool.
Gedoneerd geld, wat volstrekt vrijwillig is gegeven word vanzelfsprekend niet gebruikt voor dit doeleinde of wat voor ander doeleinde dan ook, behalve het financieren van een ''nieuw'' TD Blok, zoals afgesproken met de 'donateurs'.
Dus, no problem.
Sorry Mike, ik vatte jouw tekst even wat anders op. (Platte tekst op een forum kan nou eenmaal op meerdere manieren begrepen worden..)
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2012 00:54 #1352608
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Set
Hallo Jelmar
Als je de set "overneemt", vervallen dan de spoilerlippen waar je eerder interesse in hebt getoond? Want in de set zitten dezelfde spoilerlippen.
Of wil Gerben die?
groetjes
Mathy
De set bestaat uit een onderspoiler voor de achterbumper, side skirts en spoilerlippen. Op dit moment is voor de side skirts VO74020 gekozen, maar dan in de ABS uitvoering. Die staat meen ik nog niet op de site van L-M-R. Onderspoiler en spoilerlippen zijn wel van glasvezel. Mocht je meer interesse hebben in de andere side skirts (die achter mijn naam staan hierboven), dan moet ik even terug naar de onderhandelingstafel met Mikael. Deze side skirts zijn ook zowel in ABS als glasvezel te krijgen. Ik heb voor ABS gekozen voor mezelf, dus die staan achter m'n naam.Jelmar86 schreef : Die bodykit van gerben is dat toevallig een complete add-on kit?
Als je de set "overneemt", vervallen dan de spoilerlippen waar je eerder interesse in hebt getoond? Want in de set zitten dezelfde spoilerlippen.
Of wil Gerben die?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2012 13:36 #1352852
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok
Dan neem ik de complete bodykit wel. En ja, dan komen die losse lippen te vervallen.
Wanneer verwacht je te gaan bestellen? En de levertijd?
Wanneer verwacht je te gaan bestellen? En de levertijd?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2012 13:50 #1352855
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oef
Hallo Jelmar
Hopelijk vóór half april. Eerst moet nog iedereen akkoord gaan, dan moet er betaald worden. De firma die het op gaat halen komt twee keer per week in Zweden. En één keer per week in Gennep (Noord-Limburg) maar niet in Zuid-Limburg. Maar voor mei zou het rond moeten zijn.... Hoop ik.
groetjes
Mathy
Hopelijk vóór half april. Eerst moet nog iedereen akkoord gaan, dan moet er betaald worden. De firma die het op gaat halen komt twee keer per week in Zweden. En één keer per week in Gennep (Noord-Limburg) maar niet in Zuid-Limburg. Maar voor mei zou het rond moeten zijn.... Hoop ik.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2012 16:42 #1352871
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Het Transport in Nederland.. hoe zal dat gaan verlopen ?
Kleine delen per post neem ik aan, maar de skirts de bumper zal je niet kunnen verzenden, ophalen bij jouw ( geen idee waar je woont Mathy ), ik zit in Poortugaal / Rotterdam.
Kleine delen per post neem ik aan, maar de skirts de bumper zal je niet kunnen verzenden, ophalen bij jouw ( geen idee waar je woont Mathy ), ik zit in Poortugaal / Rotterdam.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2012 17:35 #1352872
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan helpen...
Ik woon niet te ver bij Noord-Limburg vandaan mocht dat helpen (Eindhoven). Dat is dan wel weer tot eind juni, daarna verkas ik weer naar het hoge, droge, boven de rivieren
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2012 14:37 #1353075
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nieuw lijstje (wie wil wat)
Hallo Volvisti
Even een bijgewerkt lijstje. Gerryberrie ziet af van de VOSK001, Jelmar neemt die over, maar ziet af van de spoilerlippen die hij in eerste instantie besteld had (vanwege "dubbelop") en we hebben een nieuwe geinteresseerde:
Prijzen worden binnenkort opnieuw berekend, vanwege veranderende aandelen in de verzendkosten.
groetjes
Mathy
Even een bijgewerkt lijstje. Gerryberrie ziet af van de VOSK001, Jelmar neemt die over, maar ziet af van de spoilerlippen die hij in eerste instantie besteld had (vanwege "dubbelop") en we hebben een nieuwe geinteresseerde:
- 2x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VOSK001 (Eén set wordt opgesplits zoals afgesproken) Bij deze set kan men kiezen welke sideskirts men hebben wil, er is 2x gekozen voor deze sideskirts www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74020 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74020
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74013 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74013
- 2x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO96017 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO96017
- 2 á 3 x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74021 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74021
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74042 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74042
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94013 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94013
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74046 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74046
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74001 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO74001
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO24007 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO24007 (wordt per set van twee verkocht)
- 1x <a href=" l-m-r.se/item.do?productId=VO74099 "> l-m-r.se/item.do?productId=VO74099
- 1x <a href=" www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94011 " target="_blank"> www.l-m-r.se/product.do?productId=VO94011
Prijzen worden binnenkort opnieuw berekend, vanwege veranderende aandelen in de verzendkosten.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam