Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2012 20:16 #1359029
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roadtrip!
Lange enden rijden ben ik altijd voor te porren
Laat maar weten Michael! (mocht het zo ver komen)
Helaas heb ik geen gasbak.
Overigens ga ik deze zomer mogelijk wel naar familie in Zweden. Zal nog eens kijken bij familie hoeveel (verhuis)busjes en grote auto's er heen en weer rijden.
Helaas heb ik geen gasbak.
Overigens ga ik deze zomer mogelijk wel naar familie in Zweden. Zal nog eens kijken bij familie hoeveel (verhuis)busjes en grote auto's er heen en weer rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 13:34 #1359077
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roadtrip!
Mike, ik voel een roadtripje aankomen.
Auto moet wel te versieren zijn vermoed ik.
Auto moet wel te versieren zijn vermoed ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 13:58 #1359081
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Mochten mensen niet kunnen, ik ben ook altijd in voor lange stukken rijden.. niet voor niks chauffeur als bijbaantje
Ik ken geen van jullie persoonlijk, maar dat verandert tijdens zo'n rit beslist ook wel.
Nu alleen hopen dat LMR een beetje snel reageert....
Nu alleen hopen dat LMR een beetje snel reageert....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 16:22 #1359084
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vinden
Men weet mij te vinden! Ik zou zelfs wel met mijn eigen auto willen gaan, maar dat wordt wat te prijzig qua brandstof, denk ik zo...
Voor de mensen die bang zijn een auto ter beschikking te bestellen: Ik was privéchauffeur in mijn studententijd, heb afgelopen weekend een prodrive training gedaan, waarbij ik de op één na hoogste (dus beste, 't is geen golf) score haalde van in totaal vijftig deelnemers, en ik heb mijn C rijbewijs, en rijd nu voor CE. Enige ervaring met rollend materieel heb ik dus wel.
Edit: Ik ben wel vreemd.
Voor de mensen die bang zijn een auto ter beschikking te bestellen: Ik was privéchauffeur in mijn studententijd, heb afgelopen weekend een prodrive training gedaan, waarbij ik de op één na hoogste (dus beste, 't is geen golf) score haalde van in totaal vijftig deelnemers, en ik heb mijn C rijbewijs, en rijd nu voor CE. Enige ervaring met rollend materieel heb ik dus wel.
Edit: Ik ben wel vreemd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 17:23 #1359093
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoeken
En ik kan alles maken met een hamer, slijptol & tape
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 17:50 #1359095
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jelmar
Jelmar je vergeet je platte schroevendraaier.
Het is dat ik inmiddels weer naar alle tevredenheid weer werk anders had ik er best met den Diesel achteraan willen Knorren(ja ja in een Sedan past ook een hele boel) en anders gewoon met een Kar er achter.
Tom.
Het is dat ik inmiddels weer naar alle tevredenheid weer werk anders had ik er best met den Diesel achteraan willen Knorren(ja ja in een Sedan past ook een hele boel) en anders gewoon met een Kar er achter.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 18:06 #1359097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ohja
En ik heb nog een zak met 100 tie-wraps.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 20:08 #1359106
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Eind van de week
Hallo Volvisti
Mikael heeft gereageerd. Het wachten is op de ABS onderdelen. En dan denk ik dat ie de ABS versie van de wokkel-side skirts uit de set bedoelt. Eind van de week weet ie meer, zegt ie. Ik heb al geantwoord dat er al mensen praten over "geld terug". Een beetje druk op de ketel houden kan geen kwaad, lijkt me.
groetjes
Mathy
Mikael heeft gereageerd. Het wachten is op de ABS onderdelen. En dan denk ik dat ie de ABS versie van de wokkel-side skirts uit de set bedoelt. Eind van de week weet ie meer, zegt ie. Ik heb al geantwoord dat er al mensen praten over "geld terug". Een beetje druk op de ketel houden kan geen kwaad, lijkt me.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 19:12 #1359210
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Sorry voor het wachten,Ik moest 2 nachten overnachten, en mijn ´´eigen´´ planner is er niet.Die komt morgen of vrijdag weer voorbij ( schijnt ).Dan kan ik het hem vragen.Eventueel ook transport firma's in Zweden / Danmarken vragen ???Ik zie ''Blue-Water ( DN ) vaak in NL rijden.Ik zie ''Andreas Andresen (DK ) vaak in NL rijden.Forum roadtrip heeft natuurlijk de voorkeur.. ( betrouwbaar in handen ).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 20:20 #1359221
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor m'n beurt
Misschien spreek ik voor m'n beurt, maar michael en ik zijn wel bereed een roadtripje te doen, vervoer zal ik eens informeren.
Met meer als 2 man gaan is gezellig, maar niet praktisch voor de ruimte
Met meer als 2 man gaan is gezellig, maar niet praktisch voor de ruimte
Moderators: Jerry Stam