Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 20:36 #1359223
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hallo Roadtrippers
Blijf
Hallo Roadtrippers
Blijf voorlopig nog maar even met beide voeten op de aarde staan. Leuk dat jullie het voorstellen, maar:
a) Ik ben er nog niet van overtuigd dat het in een estate pastb) Het zijn zo'n 2500 km in totaal (heen en terug samen). Reken eens uit wat dat aan brandstof kost!c) Waarschijnlijk moeten jullie dan ook nog ergens overnachten en ook af en toe wat eten en drinken. Wie betaalt dat?d) Stel dat er onderweg iets misgaat (met de auto, met de spullen uit de Groupbuy, met jullie, etc.). Wie betaalt dat?
groetjes
Mathy
Blijf voorlopig nog maar even met beide voeten op de aarde staan. Leuk dat jullie het voorstellen, maar:
a) Ik ben er nog niet van overtuigd dat het in een estate pastb) Het zijn zo'n 2500 km in totaal (heen en terug samen). Reken eens uit wat dat aan brandstof kost!c) Waarschijnlijk moeten jullie dan ook nog ergens overnachten en ook af en toe wat eten en drinken. Wie betaalt dat?d) Stel dat er onderweg iets misgaat (met de auto, met de spullen uit de Groupbuy, met jullie, etc.). Wie betaalt dat?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 21:15 #1359228
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 21:36 #1359232
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adem in & uit
A. Wie heeft het over een estate, ik heb ook andere voertuigen tot mijn beschikking.
B. Uiteraard ga ik niet met een volvo die 1 op 7 op benzine loopt, transportkosten zullen ook niet gratis zijn.
C. Uit eigen zak, ik zie geen problemen.
D. De verzekering.
Het zou mij gaan om de brandstofkosten.
Misschien een minimale bijdrage als ik een grote auto moet lenen (betaal ik dan ook aan mee).
Van mij moet natuurlijk helemaal niets, als er op tijd transport geregeld kan worden is dat natuurlijk het mooist.
Maar ik ga echt geen maanden op mn spullen wachten.
B. Uiteraard ga ik niet met een volvo die 1 op 7 op benzine loopt, transportkosten zullen ook niet gratis zijn.
C. Uit eigen zak, ik zie geen problemen.
D. De verzekering.
Het zou mij gaan om de brandstofkosten.
Misschien een minimale bijdrage als ik een grote auto moet lenen (betaal ik dan ook aan mee).
Van mij moet natuurlijk helemaal niets, als er op tijd transport geregeld kan worden is dat natuurlijk het mooist.
Maar ik ga echt geen maanden op mn spullen wachten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 23:19 #1359246
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Zoals ik al aan gaf is het met een gasauto volgens mij best betaalbaar. Of het goedkoper, of ongeveer even duur is als per pakketdienst weet ik niet, omdat er blijkbaar nog geen offerte is opgevraagd ergens. En nogmaals, ik heb een originele Volvo bumper in een doos achterin mijn estate gehad. Met de achterbank zittingen omgeklapt, niet verwijderd. Ik ga er van uit dat deze bumpers niet in doos komen, en als ze er alsnog in komen, dan kunnen ze er uit. De rest van de spullen kan er omheen gedrapeerd worden. En wat Jelmar zegt, wie weet kan het ook wel in een andere auto. Transportertjes lopen ook best zuinig als er alleen wat plastic in ligt. Jelmar en ik zijn geen lichtgewichten, maar toch (of ben je daarom bezorgd aan de kosten die we kwijt zullen zijn aan eten Mathy?). En ook ik wil een overnachting en wat eten best uit eigen zak betalen, er staat immers een leuke trip tegenover. Dat is ook waarom ik het iin eerste instantie aanbood.
Mathy, vraag eens gewoon een offerte op. Dan heeft Frank iets om bij zijn baas mee te schermen, en dan kunnen we eens kijken of een roadtrip met een auto op gas of diesel de moeite waard is.
Edit: Frank, heb je foto's van die bumpers in die sedan? Ha, wat 'n stunt.
Edit 2: Zeg dat je 250 liter gas op rijdt (ik ga maar even van gas uit) en dat we zorgen dat er niet in denemarken getankt hoeft te worden, dan komen de brandstof kosten ergens tussen de 200 en 250 euro uit.
Mathy, vraag eens gewoon een offerte op. Dan heeft Frank iets om bij zijn baas mee te schermen, en dan kunnen we eens kijken of een roadtrip met een auto op gas of diesel de moeite waard is.
Edit: Frank, heb je foto's van die bumpers in die sedan? Ha, wat 'n stunt.
Edit 2: Zeg dat je 250 liter gas op rijdt (ik ga maar even van gas uit) en dat we zorgen dat er niet in denemarken getankt hoeft te worden, dan komen de brandstof kosten ergens tussen de 200 en 250 euro uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 23:35 #1359260
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pomp
Laatste pomp in Duitsland voor de grens van Denemarken weet ook wat voor prijzen hij kan vragen, zit naar wat ik nog weet maar weinig verschil tussen die pomp en die in Denemarken,Wij zijn toen van de grote weg afgegaan en daar een pomp opgezocht wat een hele boel scheelde, maar dat is een keuze die jullie zelf moeten maken, zeg het alleen ter info.
Houd er verder wel rekening mee dat bij een Busje huren je wel internationaal mag rijden meeste zijn daar niet happig op en word het direct erg duur.week 30,31 en 32 ben ik vrij, mischien kan ik een Beroep doen op de Ford Galaxy van mijn schoonouders(rijd ook op Gas met vlakke laadvloer ongeveer 1 op 10)
Tom.
Houd er verder wel rekening mee dat bij een Busje huren je wel internationaal mag rijden meeste zijn daar niet happig op en word het direct erg duur.week 30,31 en 32 ben ik vrij, mischien kan ik een Beroep doen op de Ford Galaxy van mijn schoonouders(rijd ook op Gas met vlakke laadvloer ongeveer 1 op 10)
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2012 11:59 #1359276
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huren
Ha, Tom, een busje huren bij een officieel verhuur bedrijf wordt toch veel te duur joh. 90 euro per dag, en dan zit er meestal een maximum van 250km per dag aan. Alles daar boven moet je per KM aftikken. Dan zitten we er zo 2000km boven...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2012 15:02 #1359354
door V700 register
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 03:42 #1359429
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmmm
Ligt het aan mij of doet de website van LMR het ook al een paar dagen niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 05:19 #1359430
door V700 register
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 11:19 #1359441
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Werkt
Werkt gewoon, zal een tijdelijk probleem zijn geweest.
Moderators: Jerry Stam