Einde van gerryberrie's 16V?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Klopt helemaal, je hebt dat een hele lange tijd gezegd
Het klopt dus ook, hij is nu aardig lek denk ik.
Loopt voorderest nog wel oke, en trekt ook nog steeds wel flink door, maar hij 'pruttelt', afentoe hoor je ook vreemde geluiden uit de uitlaat :S
Zat er ook al aan te denken er een D24TIC in te leggen.
Lijkt me ook wel lekker.
Maar een 230F komt er voorlopig nog niet in
Zoals Mathy al zei, eenmaal gewend, moet het een B234F zijn...(anders gaat ie ook zo traag naar voren
Naja, van de week maar een plekske opzoeken op het parkeerterrein en de boel gaan losslopen.
Wat is trouwens beter? de boel bij de Dealert te halen of gewoon bij de AMH? (of bestellen via Nordicar? iets zoals <a href=" www.volvo-parts.nl/index.php?main_page=p...0ojopuh3qfsopelfsdv4 ">DIT ? )
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Dat valt inderdaad opzich nog wel mee, maar ik 'geil' gewoon op de 234FJan-Geert schreef : 230 F traag ??? valt best mee!
ghehehe
En ik heb er al zoooveeeel in geinvesteerd, dan knap ik liever de 234F op.Dan kan ik nog 20 jaar door.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er is maar één alternatief voor een B234F. En da's de B204FT. Tenzij je de B6304 T6 mee wilt tellen.
Mij werd gezegd, dat het spul alleen nog origineel te krijgen was. Maar wat er precies alleen nog maar origineel te krijgen is, dat interesseert me niet zo. Belangrijker vind ik dat er origineel op komt. Bij distributie geeft "origineel" mij een beter gevoel dat al het andere.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Hahaha,Die heb ik zo op zn staart lopen drukken om indruk te maken dat ie is opgeblazen </div><div class="content">Je dochter rijd ook zo hard! Kwam er bijna niet voorbij ! </div><div class="content">Volgens mij zat je vrouw er ook naastHarnt schreef : Krijg je ervan als je probeert indruk te maken op mijn dochter
Je auto kreeg blijkbaar ook druk op de verkeerde plaats
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Nee! Bij het op en neer gaan van iedere cilinder ontstaan er massakrachten. Bij iedere andere motor (behalve de ééncilinder uiteraard) heffen die elkaar deels op. Maar bij een vijfcilinder gebeurt dat niet of nauwelijks. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat een techneut op het idee is gekomen om een vijfcilinder te ontwikkelen, dat kan bijna alleen maar aan het "brein" van een marketing figuur ontsproten zijn.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Toch rijdt zo'n 5 cilindertje erg lekker, en loopt best soepeltjes!
Ligt ook een stuk stiller dan mijn stuiterende 16V
En trekt ook best door, met een leuke roffel erbij.
En heeft nog meer PK'tjes ook!
Gelukkig is het een in-line, en geen V5 of een VR5 want dat lijkt en klinkt mij nog veel onlogischer en onstabieler.
Zal waarschijnlijk inderdaad wel bij een marketing "brein" zijn onstaan, als je het al een "brein" kunt noemen.
Gelukkig hebben de techneuten er toch nog iets leuks van kunnen maken.
Maar ik hou het toch nog maar bij een 4 cilindertje.
Groeten,Gerben
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat ding is zelfs zo goed dat het ook geschikt is als inboard voor je bootje!