LPG prijzen (brandstofprijzen) ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2011 20:40 #1308834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Emmeloord?
Aangezien er volgens mij een paar lieden hier rondlopen die redelijk bekend zijn in Emmeloord en omgeving het volgende:
Dankzij de (bouw) crisis heb ik een erg leuke andere baan kunnen vinden. Dus wat aan gaat ben ik helemaal happy :-). Mijn standplaats is nu Emmeloord (aan De Duit). En nou vraag ik mij af waar hier in de buurt een leuke (lees goedkoop ;-) ) pomp zit.

Ontopic:
Door de manie in het Noorden van Afrika en het middenoosten zijn de brandstofprijzen allemaal weer lekker klimmende, waar houdt het op,...?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2011 15:56 #1308915 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tanken
Als je benzine of diesel wilt tanken kun je het beste naar de volvo dealer(schaap) rijden daar zit een supertank en das de goedkoopste van Emmeloord hier Tank ik zelf ook altijd.
Als je gas wilt tanken kom je uit op de Tank S aan de randweg(industrie terijn nagelerweg)  of op het hooivelt (bij van der valk hotel)
dan hebben we ook nog een BP aan de urkerweg maar die is duur met zn prijzen, we hebben ook nog een Shell maar die heeft geen lpg alleen benzine en die zit aan de langedreef (achter de rabobank).

Tank S heeft ook een kredit kaart als je daar mee tankt en je tankt veel kun je toch wat besparen met LPG is maar 1 cent de liter goedkoper dan maar uit-eindelijk levert het wel wat op.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2011 20:38 #1308960 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Tom   Thanx!!! Die bij Van
@Tom

Thanx!!! Die bij Van der Valk ligt voor mij goed op de route. Aangezien ik vanaf de Duit richting het Noorden rijd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2011 15:52 #1309061 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Super
Meestal is de supertank een cent of 3 a 4 goedkoper dan de Tank S dus dat stukje omrijden loont al bij de eerste tank beurt, en de volvo garage tankt daar de auto's ook af, En bij welk bedrijf werk of ben je aanwezig dan in Emmeloord?

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2011 20:18 #1309101 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auto staat overdag
Auto staat overdag geparkeerd bij het Agrico gebouw.

Trouwens, bij Kuiken ook twee 940'ers gespot. Iemand van hier?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2011 23:00 #1309126 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic agrico
Ah ja mooi gebouw veel glas en een mooie gevel, kuiken ik niet haha, maare als je in Emmeloord werkt en als je eens tijd over hebt zou ik zeggen koffie staat klaar hoor en anders word er koffie gezet haha, zoeken ze trouwens nog personeel???? ben dat thuis zitten inmiddels wel zat, en sleutelen aan de auto's wordt hem ook niet want daar is momenteel geen budget voor.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2011 22:31 #1312052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 16 cent korting
Tip van Flip.
Pomp naast Haje in Heerenveen biedt LPG aan met een korting van 16 cent de litert,...

Doe je voordeel er mee.

Moderators: Jerry Stam