LPG prijzen (brandstofprijzen) ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Betaalde afgelopen november iets van 76 cent de liter ex BTW. En dan een 2500 liter tank effe vullen........rluigies schreef : Veel erger zijn de prijzen voor mijn 1600 liter tank in de tuin! 80 cent twee weken geleden. Dat is echt pijn lijden voor de verwarming en hete douche! FF € 1200 wegtikken en dat met deze winter. Het mag van mij heel snel zomer worden, anders dreigt faillisement
)
Gelukkig maar van ±20 tot ±80% dus iets van 1500 à 1600 liter, toch alles bij elkaar een leuke anderhalfduuzend eurionen. (Ook propaantanks hebben een vulgraad van 80%)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prijs het laagst ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kortom, je vult als hij bijna leeg is, maar de prijs is redelijk stabiel door het jaar heen, daar behaal je echt geen voordeel mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vroeger hadden we (in het buitenland wonende) een olie ketel, ging iets anders.
Wordt het niet tijd voor een speksteen haard ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.telegraaf.nl/overgeld/consument/9056...rijzen__.html?p=23,1
- V700 register
- Nieuw lid
-
70 cent en 93 (!!) cent per liter....
En cappucino: 2,90 Euro (dat is helemaal erg!!!)
Gelukkig intussen 61-65 cent hier in Hoogeveen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
de pomphouders verdienen er teveel aan.... (iets van 1 tot 3 cent de liter)
de raffinaderijen (die cappaciteitsproblemen hebben) blijven buitenschot want ze zijn van de oliemaatschappij. Die blijft buiten schot omdat ze zoveel geld binnen schrapen voor de overheid.
DE overheid zelf blijft buiten schot want aan hen kan het nooit liggen. (ruim 80% is accijns en daaroverheen weer btw)
Dus ik denk dat er weer veel afgeluld wordt en dat er verder niets gebeurd behalve dat de prijzen weer omhoog gaan want we rijden met z'n allen niets minder dan als de prijzen minder hoog zijn. Dus kunnen ze meer geld binnenschrapen om er weer eens lekker hun eigen salaris mee omhoog te doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf heb ik daarom besloten om voorlopig alleen nog maar belastingvrij te rijden, de eerste tank is dan als het ware gratis ...
Verder ga ik een baan zoeken, dichter bij mijn huis, scheelt ook bakken ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vermoed van niet als ik de buurvrouw de kinderen naar school zie brengen met de auto. School is 800 meter verderop. Zucht.