Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat gevoel had ik ook, bij de eerste set, waarschijnlijk ook door www.hawkcaralarm.com/Gica schreef : Ook mij leek de eerste wat robuuster/kwalitatief beter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- clemens meijer
- Nieuw lid
-

Clemens
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Ik ben (nog) geen lid maar zou wel dolgraag bij een eventuele inbouwsessie aanwezig willen zijn en kijken omdat ik eletronisch een absolute no-no ben maar dit wel wil leren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoewel je natuurlijk altijd lid kan worden van de vereniging, zal een eventuele organisatie van een inbouwdag wel een soort initiatief zijn van verenigings- en/of forum-leden, maar is het in geen geval een verenigingsactiviteit, zoals bijvoorbeeld een V700-toerrit of sleuteldag.RVL schreef : Ik ben (nog) geen lid maar zou wel dolgraag bij een eventuele inbouwsessie aanwezig willen zijn en kijken omdat ik eletronisch een absolute no-no ben maar dit wel wil leren.
In die zin, ben je dus, in geval van organiseren ervan, van harte welkom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik sta te vaak te eikelen met een werkend/niet werkend systeem, dus die paar tientjes zie ik maar als hobby. Of leermoment!
Alvast bedankt voor de moeite!
JohnPeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zet mij er maar op voor twee setjes ....
Zag ook nog de fotoootjes op E-bay (vind de AB wel wat hebben)
<a href=" cgi.ebay.nl/UNIVERSAL-REMOTE-KEYLESS-CEN...?hash=item53df1fc05a "> cgi.ebay.nl/UNIVERSAL-REMOTE-KEYLESS-CEN...?hash=item53df1fc05a
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Dat lid worden is in de maak en ik heb er nu al zin in om die kit te installeren! Ik las op ebay dat er een step-by-step handleiding bijzat maar het lijkt me leuk dat met een aantal van de vereniging te doen! Ik hoor wel wanneer ze komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet / mag / kan ik al geld overmaken?
- V700 register
- Nieuw lid
-