Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Henk, mijn volvo heeft geen CV ik moet dus alle knopjes naar beneden drukken en de klep met de sleutel op slot doen.henk 940LPT schreef :
Zou even op de sloop kijken. CV op kofferklep is volgens mij altijd standaard geweest, zeker als de deuren het wel hebben. Misschien ooit defect geraakt of stangetje losgeschoten ?Overigens maakt het uit hoe de kofferklep op slot doet. De stand van de "gleuf" van het slot als je de sleutel eruit trekt (horizontaal of verticaal dacht ik) bepaalt of dat slot meegaat met de CV of niet. Staat wel in het boekje beschreven, anders eens proberen.Ziko schreef : Toch nog een vraagje van mijn kant, mijn 745 is niet uitgerust met een standaard Centrale Vergrendeling. In dit setje zitten maar 4 motortjes, hoe moet dat dan met mijn kofferklep?
Met vriendelijke groet, Ziko
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ziko schreef : Mijn volvo heeft geen CV ik moet dus alle knopjes naar beneden drukken en de klep met de sleutel op slot doen.
Als je dit setje besteld en ik het goed begrijp dan kom je dus eigenlijk 1 motortje te kort?
Ik weet niet hoe het precies werkt in een kofferklep maar als zo'n motortje ook je klep kan bedienen en je wilt ook zo'n setje bestellen dan kun je wel 1 (slave) motortje van mij krijgen. Ik ga ze toch niet allemaal gebruiken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen een losse AB kan niet, zeker nietpassend op een 740.Dus het is ofwel een hele set, of niet.Jeroen schreef : CV heb ik natuurlijk al, maar AB dat lijkt me wel wat!
In or out?
(ps: goede reis morgen, drive safe)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb ik nagevraagd, ik wacht op antwoord.Hij verkoopt ook een boot-release, die de klep dus van het slot trekt en open doet, ook makkelijk, maar ik heb gevraagd naar een extra solenoid.Ziko schreef : Toch nog een vraagje van mijn kant, mijn 745 is niet uitgerust met een standaard Centrale Vergrendeling. In dit setje zitten maar 4 motortjes, hoe moet dat dan met mijn kofferklep?
Overigens, de vraag had ik eigenlijk niet hoeven stellen, want elke besteller (op de niet-ge-CDV-de 740's na) houd een drietal werkende solenoids over, dus volgens mij moet dat wel goed komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een los motortje heb ik nog liggen. Ik zal morgen een foto maken.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zie bericht van Ceska, komt vanzelf goed...Baseman schreef : ......want elke besteller (op de niet-ge-CDV-de 740's na) houd een drietal werkende solenoids over, dus volgens mij moet dat wel goed komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Hij verkoopt ook een boot-release, die de klep dus van het slot trekt en open doet.
Dat is geinig. Is dat ook te combineren met zo'n setje?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is precies de vraag die ik hem gesteld heb.Ceska schreef : Dat is geinig. Is dat ook te combineren met zo'n setje?