Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, ik heb de verkopert gemaild, reeds 4 keer, dat ik graag wil dat ie me aangeeft wat de verzendkosten worden.Hij roept steeds terug, dat er geen rek in de prijs zit van de sets, maar de verzending een nice deal zou worden.Als ik kdan vraag wat die deal dan inhoud, komt ie met hetzelfde antwoord terug.......960 estate 1996 schreef : Ik denk dat Bas even op de definitieve prijs wacht alvorens hij kan zeggen hoeveel we moeten overmaken.
Humpf....als dat maar goed komt...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die is er niet, voor zover ik het heb kunnen nagaan, ze zijn echt de goedkoopste op het net.Ik heb hem weer gemaild, nu met de vraag of ie de box op de weegschal wil zetten, dan laat ik hem wel ophalen.RVL schreef : Humpf komt het goed Bas? Of moeten op zoek naar een andere verkopert van dat merk?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- clemens meijer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben ook op zoek gegaan naar een andere set, maar die Hawk-set doet me wel vermoeden dat het wel een degelijke set is.De rest in dezelfde prijscategorie is eigenlijk allemaal een beetje goedkoop-ogend.
Dus, ik zou erg graag die Hawk-set doen, maar als ik morgen niets verneem, ga ik een andere set zoeken en beginnen we opnieuw....;-((
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vermoed dat het toch bij deel 1 blijft, de verkoper heeft zich verontschuldigd en de maten en gewicht van de boxen opgestuurd enik kan een koerier die kant op sturen.Na betaling, uiteraard, dus die mail met betalingsverzoeken aan de geintesseerden, ga ik nu sturen, nadat ik heb uitgerekend dat de gestelde prijs, klopt.kevinspui schreef : * verheugt zich op de CV-soap deel 2
*
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zie wel komen wat ik moet overmaken.
Reeds overgemaakt.