Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
15-01-2010 21:00 #1261490 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic mooi

Ceska schreef :

Ziko schreef : Mijn volvo heeft geen CV ik moet dus alle knopjes naar beneden drukken en de klep met de sleutel op slot doen.

Als je dit setje besteld en ik het goed begrijp dan kom je dus eigenlijk 1 motortje te kort?
Ik weet niet hoe het precies werkt in een kofferklep maar als zo'n motortje ook je klep kan bedienen en je wilt ook zo'n setje bestellen dan kun je wel 1 (slave) motortje van mij krijgen. Ik ga ze toch niet allemaal gebruiken.

Oke prima dan! Doe mij dan ook maar zo´n setje!

Met vriendelijke groet, Ziko

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 21:01 #1261491 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sommige
Sommige setjes hebben een extra knopje op de handzender en een extra uitgang op de ontvanger.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 21:24 #1261497 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hebbe hebbe......
Ha die Frits,
Ik wil er ook wel eentje hebbe(n). Ook ben ik een warm voorstander van een "bouw-de-ab-op-je-cv-apparatuur-in-je-auto-in-dag`.
Steef

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 21:38 #1261499 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Vertraging

strij003 schreef :

gerryberrie schreef :

alexvanbemmel schreef : onze huur-Sebring die we in Florida reden deed ook even een kort claxon signaal (pwep) bij open/dicht met de AB, dat hebben ze bijna allemaal daar dus op een parkeerplaats klinkt het soms net als een eendenfokkerij...

Maar knipperlicht aansturing vind ik wel handig ja. Zou je dat ook niet gewoon op je gewone verlichting kunnen doen? Bijv mistlampen vóór en remlicht oid. Gewoon voor de fun

<div class="content">Dat kan zeker, ik had het vroegah voor de lol op de achterruitrijverlichting
of het mag op de voorverlichting/mistlampen of enige andere lampen weet ik niet..
Maar lijkt me niet zo'n prob want de wagen staat toch stil.

</div>Als je binnenverlichting met vertraging hebt kun je die beter aansluiten, Is het binnen meteen licht voor het instappen. Ik had dit ook op mijn (sl)opel omega. Dat was dan ook het enige wat goed was. Als je auto op een onverlichte plek staat is het wel heel handig als je na het knipperen van van de lichten nog even verlicht blijft staan.

<div class="content">Je kan ook zelf vertraging in elkaar knutselen, met een paar elco's/condensators die de stroom ff vasthouden.
Die gebruiken, de puls vanaf je motortje pakken,een klein 3 of 5 volt relais aansturen die 12 volt doorgeeft aan je verlichting.
En tada dan blijft ie BV 5-10 sec branden.
Groeten,Gerben</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 23:18 #1261518 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kant-en-klaar

gerryberrie schreef : <div class="content">Je kan ook zelf vertraging in elkaar knutselen, met een paar elco's/condensators die de stroom ff vasthouden.
Die gebruiken, de puls vanaf je motortje pakken,een klein 3 of 5 volt relais aansturen die 12 volt doorgeeft aan je verlichting.
En tada dan blijft ie BV 5-10 sec branden.</div>

Je kunt het jezelf ook makkelijk maken.Ik heb uit een vorige groupbuy nog een 10 tal vertragingsrelais over (nieuw in de verpakking), voor laten we zeggen 4,95 per stuk.Deze op precies te zijn: www.conrad.nl/goto.php?artikel=853242

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 23:40 #1261521 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Erg makkelijk

Baseman schreef : Je kunt het jezelf ook makkelijk maken.Ik heb uit een vorige groupbuy nog een 10 tal vertragingsrelais over (nieuw in de verpakking), voor laten we zeggen 4,95 per stuk.Deze op precies te zijn: www.conrad.nl/goto.php?artikel=853242

<div class="content">Dat maakt het indd een heel stuk makkelijker! [Wist niet eens dat die bestondn ]
Misschien wel leuk erbij te voegen [ook voor anderen]
en aan te sluiten op de CV.<div class="content">Ikwil er zowiezo wel ene.</div><div class="content">Altijd leuk en handig. </div>Groeten,Gerben</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 00:10 #1261525 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Succes.

gerryberrie schreef : ...........en aan te sluiten op de CV.

Of dat het bekende appeltje-eitje zal zijn, weet ik niet, maar proberen kan je het altijd.

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 17:55 #1261622 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic carbon
Heb absoluut interesse, maar is er geen andere AB leverbaar? Dat nep carbon bezorgd me de kriebels.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 17:59 #1261624 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Openstaand

gj schreef : Heb absoluut interesse, maar is er geen andere AB leverbaar?

Dat snap ik, ben er ook geen fan van.Ik heb de vraag gesteld of er een andere was, maar nog geen response.Ik verwacht overigens van niet, alls sets die hij verkoopt, hebben dezelfde AB.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 23:28 #1261676 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deelneming

Ik doe graag mee bij de collectieve aanschaf. Voeg mij gerust aan de lijst.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC