Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 11:06 #1078624 door V700 register
[Update Baseman - 10 februari 2010]Een resterende deel afgegeven op het postkantoortje (zie tracenummers in het lijstje), waar ze vanavond worden opgepikt. De nummers zijn mogelijk pas bij acceptatie in het postsorteercentrum om 22:00 vindbaar. Het gaat hier on de nummers die beginnen met 3SPA..... de rest is als het goed is vandaag reeds afgeleverd.
[Update Baseman - 9 februari 2010]Een deel heb ik reeds afgegeven op het postagentschap (zie tracenummers in het lijstje), waar ze vanavond worden opgepikt en rond de klok van 22:00 worden ze gescand in het postsorteercentrum.Het tracenummer is dus NOG NIET OPVRAAGBAAR, maar vanavond/morgen als het goed is wel.[Update Baseman - 8 februari 2010]Bij thuiskomst vond ik een niet-thuis bericht van DHL, logisch, ik was immers niet thuis, maar hebde drie dozen met inhoud maar even bij het depot opgehaald.45 kilo Consumer Electronics, zoals het op de doos staat.De raamsluitmodule vond mijn dochter niet interessant, maar ze heeft inmiddels wel al de helft van de remotes getest op werking, of eigenlijk, op lampje.En allemaal raak, uiteraard. Ze vermaakt zich kostelijk.Ik zal ze proberen vanavond in te pakken en een deel morgen op het agentschap af te geven.
[Update Baseman - 3 februari 2010]Inderdaad zijn ze vanmorgen opgehaald en inmiddels liggen ze volgens de tracing bij de douanekantoortje in Vauxhall.
[Update Baseman - 3 februari 2010]Enfin, de rekening is voldaan, de verzendkosten geannuleerd en ik heb aan DHL verzocht de drie dozen met inhoud op te halen in de UK.Dit wordt morgen gedaan, delivery staat op de site, kan 4 werkdagen duren, maar meestal is DHL er met 2 dagen, dus zal het maandag worden, gok ik, want zaterdag werken ze niet.Er zit schot in.......
[Update Baseman - 1 februari 2010] Enfin, ik kheb inmiddels weer 15 keer gemaild, de laats 7 mails met het verzoek om de 589 pond verzendkosten te schrappen, want die ga ik dus echt niet betalen.Maar omdat meneer Hawk-alarm blijkbaar iemand die voor 650 pond spullen besteld niet interessant vindt en zich verschuilt achter "Ik krijg meer dan 500 emails per dag...."  (boeiend, ik soms 400, nou en?) weet ik wel zeker dat de feedback een weinig positief zal zijn en ik er niet nogmaals een aankoop zal doen.Ik heb nog een mail gestuurd, vanavond, met de melding dat ik de aankoop intrek en hem aangeef als lousy verkoper op eBay en dat zal ie vast niet leuk vinden.Ik ben hem beu, maar heb de spullen nog wel nodig..........we zien wel.[End update]

[Update Baseman - 27 januari 2010]
Ik heb antwoord van de verkoper en ik kan beide pakketten bij hem laten ophalen.Ondanks verwoede pogingen, kreeg ik op de setjes geen van beide korting, helaas.Daarnaast is de pond gezakt en is het helaas ietsje duurder geworden dan hieronder vermeld, maar voor een set van Hawk, is het volgens mij nog steeds geen slechte deal.
Als het goed is heeft IEDEREEN een mail ontvangen met de afhandeling van deze groupbuy.Mocht je na het lezen van dit berichtje en je prive-berichtenbox, geen bericht van mij ontvangen hebben, maar ben je wel van mening dat dat zou moeten, mail me dan gerust.
Ik ga er 25 bestellen, heb er nu nog 3 over, dus mochten er nog drie personen zijn die hem toch willen aanschaffen, kan dat nog (maar wacht niet te lang met melden daarvan)
[End update]
Naar aanleiding van dit <a href="/node/30128" target="_blank">DRAADJE </a>beginnen we een inventarisatie.
Wie doet er mee ?
<a href=" cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360225685594 " target="_blank">Gaat om deze CV met AB </a>
 <a href=" cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360225685594 " target="_blank"> img.auctiva.com/imgdata/1/2/7/9/9/6/webimg/104205599_tp.jpg " border="0" width="400" height="300" />
Baseman schreef:( die ze ook gaat bestellen en opsturen straks)

Kosten 15,95 plus gedeelde verzending (17,50/aantal) + nederlandse verzending.Klinkt veel, maar met 10 stuks, kom je op 15,95 + 1,75 + 6,75 = 24,45 euro.Dat is, als de verkoper me geen korting geeft, en daar is het natuurlijk om te doen.Ik gok, voor 22,50 op de (jouw) nederlandse deurmat.

Tot nog toe zijn de onderstaande mensen dus geintresseerd (verplicht tot niets, nog steeds inventarisatie)
  1. Baseman
  2. 960 estate 1996 (Frits) - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750135
  3. EndlessQuest - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148127
  4. EndlessQuest - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148127
  5. Gerryberrie - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148131
  6. Kompagne - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148126
  7. AlexvanBemmel - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148130
  8. JP Elverding - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11149685
  9. Jachtgroen - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750184
  10. Benno - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750198
  11. Ceska - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148129
  12. Ceska - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148129
  13. strij003 - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11148128
  14. Gica - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11712339
  15. Ziko - Gemaild - (bericht ontvangen )
  16. nikks01 - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750162
  17. Jee - Gemaild - Betaling ontvangen - Sorry ik had het huisnummer verkeerd overgenomen, morgen gaat ie op de bus.
  18. RVL - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750170
  19. Gert-Jan (gj) - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750227
  20. C. Meijer - Gemaild - Betaling ontvangen -   verzonden met Tracenummer: 3SKR11712338
  21. Ghia - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750088
  22. Ghia - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750088
  23. Sebastiaan - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750147
  24. Sebastiaan - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750147
  25. Tampert81 - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750040
  26. mvloo - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750207

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 11:24 #1261403 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inbouw
Kan iemand mij vertellen of de inbouw een beetje te doen is?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 11:30 #1261404 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inbouw
Inbouw is heel goed te doen en niet moeilijk.
Heb dit al eerder gedaan destijds bij me Caprice Classic.
 Als je het niet ziet zitten kan je het altijd nog door Ben kunnen laten monteren.

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 11:31 #1261405 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic één
Ik zou er eerst ff één bestellen en kijken of het wat is, voor die prijs is dat nog wel te doen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 11:45 #1261406 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interesse
Dan heb ik bij deze zeker interesse. Maahaar, zijn er ook afstandbedieningen met een effen design, of zijn ze er alleen maar in nep-carbon?
 Edit: Denk dat ik me meteen maar weer terugtrek. Ik heb een belofte aan mezelf gemaakt, en die wil ik niet verbreken eigenlijk.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 12:06 #1261408 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ikke?
Heb er ook op zich wel intresse bij.
[Ga waarschijnlijk een andere 740 kope, maar is nog niets zeker an!]
Alleen de AB vind ik erg lelijk.
Maar goed, dan bestel ik later nog wel eens andere ABtjes [denk wel dat ze in te leren zijn]
Zet me voorlopig erbij op de lijst.
Als het niet doorgaat krijgt je dat te horen.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 12:10 #1261409 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 5 draads motortje
&#160;
Beste, Wanneer je al CV in je auto hebt, dan moet er in de bestuurdersdeur een 5 draads motortje komen waar je de boel op aansluit. Of zie ik dat verkeerd in dit geval? Normaal zorgt het draaien van de sleutel ervoor dat de ander deuren ook opengaan. Nu heb je 2 extra draden nodig die naar het kastje van de afstandsbediening gaan. Via die twee draden wordt het slot in de bestuurdersdeur aangestuurd die vervolgens de andere sloten aanstuurt.  Wat ik nu zie zijn 4 motortjes die mogelijk ieder afzonderlijk worden aangestuurd. Moetje wel zelf draden gaan trekken door de hele auto lijkt mij. Met andere woorden als je al CV hebt zorg dan voor een 5 draads motortje. Aansluiten is niet al te moeilijk. groeten Ad 
&#160;

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 12:14 #1261411 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic ?

Kompagne schreef : Beste, Wanneer je al CV in je auto hebt, dan moet er in de bestuurdersdeur een 5 draads motortje komen waar je de boel op aansluit. Of zie ik dat verkeerd in dit geval? Normaal zorgt het draaien van de sleutel ervoor dat de ander deuren ook opengaan. Nu heb je 2 extra draden nodig die naar het kastje van de afstandsbediening gaan. Via die twee draden wordt het slot in de bestuurdersdeur aangestuurd die vervolgens de andere sloten aanstuurt.  Wat ik nu zie zijn 4 motortjes die mogelijk ieder afzonderlijk worden aangestuurd. Moetje wel zelf draden gaan trekken door de hele auto lijkt mij. Met andere woorden als je al CV hebt zorg dan voor een 5 draads motortje. Aansluiten is niet al te moeilijk. groeten Ad 

Nee hoor, geen 5 draads motortje benodigd:
Zoals gezegd dit DRAADJE lezen.
En kabels trekken stelt niks voor.
Als je het goed doet, doet de CV het dan op sleutel en op AB
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 12:15 #1261412 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok
ok ik begrijp het.
groeten Ad 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 12:33 #1261413 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch maar..
beste,
Ik heb al CV met remote in de auto zitten maar de afstandsbediening begint uit elkaar te vallen. Waarom wachte tot ze niet meer werken? ik wil dus wel op de lijst.
groeten Ad 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC