Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
Als die ene er nog is, dan wil ik die wel. Mijn 745 uit 86 heeft trouwens ook geen cv dus die overgebleven motortjes komen zo wel op. Hoe te bestellen?
groeten
Vincent
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tampert81 schreef : Mede liefhebbers
Als die ene er nog is, dan wil ik die wel. Mijn 745 uit 86 heeft trouwens ook geen cv dus die overgebleven motortjes komen zo wel op. Hoe te bestellen?
groeten
Vincent
Stuur Baseman even een PB en de rest gaat vanzelf.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 1400cc marathon sedan / Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, want ik ik heb inmiddels wel van de week de toezegging gehad, de afmetingen van de dozen, met gewicht erbij, en zijn goedkeuring dat ik khet kon laten ophalen. gerryberrie schreef : Dat word dus tog CDV soap deel 2
Naja...ander setje maar bestelln
Dus, deze keer gaat het gewoon door, helaas minder vlot dan ik zou willen, maar een vervolg bij dezelfde verkoper, gaat het zeker niet krijgen.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan heb je je PB met het verzoek tot overmaqking niet goed gelezen.Daar staat namelijkk in:gj schreef : Een aantal dagen geleden al betaald, maar nog niet binnen?
Omdat ik niet zo kapitaalkrachtig ben, dat ik ergens 750 euro over heb, ga ik het niet voorschieten en al helemaal niet als ik niet zeker weet dat ik ze allemaal kwijtraak.bericht nav CDV-groupbuy schreef : ..........Als het bedrag is bijgeschreven en de set bij mij binnen is, zal ik de set op de bus doen.......
Wat ik dus meestal doe, is nagaan wat de deal via de verkoper wordt, vervolgens zo krap mogelijk uitrekenen, wat het voor de geintresseerden gaat kosten (oa voor jou dus), daarna stuur ik een bericht met verzoek tot overmaking van jouw deel van het totaalbedrag en als ik 80% binnen heb, ga ik ze bestellen.(Dat heb ik dus inmiddels gedaan)
Zoals je gelezen hebt in de update in de eerste posting, moeten ze nog uit de UK komen, dus deze week gaat sowieso niet meer lukken. Ik wil ze best nu gelijk betalen bij de verkoper, maar de extra 511 pond verzendkosten die er nu nog op zit en er af moet, zet ik dan bij jouw set op naheffing.....
Verduidelijkt?Lees de updates bovenaan even door, scheelt wellicht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan.mvloo schreef : Er is nog 1 set beschikbaar zie ik? Die wil ik wel hebben!
Ik stuur je een bericht.
- V700 register
- Nieuw lid
-