Inventarisatie groupbuy CV met AB - Ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij had Kompagne een soort van voorzetje gegeven, ik stel voor een apart draadje te maken, om te zien wie en waar, maak er als er een datum staat een agendaitem van en dan komt het volgens mij helemaal goed.RVL schreef : .... of zie je een dagje zoals voorgesetld ook wel zitten?
Wie heeft er nog meer zin?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prima, als je er over blijkt te hebben stuur maar een PM, ik blijf toch wel geintresseerd en wil sowieso een setje overnemen van je als dat mogelijk is.Baseman schreef :
Laat ik eerst even afhandelen wat ik nu heb, dan kijk ik of ik iets overhoud en laat ik het je weten.Dimitri_ schreef : Zijn er nog setjes beschikbaar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@960 estate 1996: Uiteraard had ik jouw pakketje als eerste ingepakt, maar vergeten er de meter bij te doen.Vandaar dat ie nog niet is verzonden, mijn excuses.
Tevens heb ik het installatiemanual toegevoegd, zoals dat door Hawk op hun site wordt aangeboden, zie onderaan de starttopic.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas, bedankt.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Voldoet het aan de verwachting, qua uiterlijk?(en je had gezien, dat er in 1 doos een 2-draads mist, die bij Ziko in de doos ingepakt is)Ceska schreef : Zojuist ontvangen.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ziet er erg leuk uit!
Bedankt!
Alleen nog even wachten op beter weer...om in de sneeuw en vrieskou bezig te gaan..brr
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb em net ontvangen en ik vind de AB nog niet eens zo lelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vindt de AB's eigenlijk nog mooier dan verwacht en de motortjes zien er ook degelijk uit.Baseman schreef :
Voldoet het aan de verwachting, qua uiterlijk?(en je had gezien, dat er in 1 doos een 2-draads mist, die bij Ziko in de doos ingepakt is)Ceska schreef : Zojuist ontvangen.
Helemaal goed.

Had gezien dat er 1 motortje minder in zat voor Ziko. Goed geregeld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De twee pakketjes die nog niet zijn afgegeven, gaan morgen mee.