"Oplichter" op MP!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Och, da's toevallig, heb jij dat ook?Mensen schrikken ervan, als je niet net als de rest van de meute zegt dat het truitje wel leuk staat, maar opmerkt dat ie gewoon eigenlijk niet poremt.Dan ben je niet aardig en kwetsend. Ja, dat kan, live with it.Miquelangelo1969 schreef : @Bas: ik snap wat je bedoelt, maar ik ben nooit zuinig met woorden, wat me ook wel eens niet in dank wordt afgenomen
Je hebt overigens een antwoord op je PB.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Baseman schreef :
Och, da's toevallig, heb jij dat ook?Mensen schrikken ervan, als je niet net als de rest van de meute zegt dat het truitje wel leuk staat, maar opmerkt dat ie gewoon eigenlijk niet poremt.Dan ben je niet aardig en kwetsend. Ja, dat kan, live with it.Miquelangelo1969 schreef : @Bas: ik snap wat je bedoelt, maar ik ben nooit zuinig met woorden, wat me ook wel eens niet in dank wordt afgenomen
Je hebt overigens een antwoord op je PB.
Dat bedoel ik nou precies! Erg goed voorbeeld...
En wat mensen niet weten is dat ALS ik al zou willen kwetsen, ik daar zó goed in ben dat ze waarschijnlijk huilend wegrennen oid. Niet dat ik daar trots op ben, maar dat is nou eenmaal zo.
Tuurlijk kan en moet je rekening houden met mensen, vind ik ook niet meer dan normaal, ik bedoel, ik spreek uit ervaring, ik was vroeger véél botter dan dat ik nu ben, en dat werd mij echt niet in dank afgenomen, dus daar heb ik bij mezelf wat aan gesleuteld. Maar ik blijf er wel bij dat ik geen moeite heb met te zeggen hoe ik iets voel of ervaar.
In dit geval gaat het er toch ook om WAT ik zeg en niet HOE ik het zeg? Ok, je kan mijn woordkeuze betwisten maar daar vraag ik helemaal niet om, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken, en DAT is gelukt.
Zo, en nu een Bava.... kopje koffie!

GG,

- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Helemaal mee eens!Miquelangelo1969 schreef : Hallo beste Volvoïsten.
Ik ben me ervan bewust dat het niet netjes is om mensen 'zwart' te maken. ....
Miquel Engelen - lidnr: 948
Heb jij nog nooit iets (te) laat betaald /gereageerd?
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Vanaf het begin van deze "discussie" heb ik louter tot voorzichtigheid gemaand, niets meer en niets minder.
Mijn laatste opmerking kwalificeer je desalniettemin als "onzin", niet-zinnig dus, ik wil die kwalificatie maar laten voor wat die is.
Echter:
Bepaalde zaken hoef je persoonlijk allemaal niet meegemaakt te hebben om op je (Brabantse) klompen aan te kunnen voelen dat mensen, ook nog eens in het openbaar, uitmaken, in dit geval voor "oplichter" door de betrokkene als uitermate grievend, beledigend en lasterlijk opgevat kan worden, met alle mogelijke consequenties voor jou van dien.
In sommige gevallen is het wel eens goed gewoon toe te geven dat je te ver bent gegaan, dit is zo'n geval.
En dit is tevens mijn laatste reactie op dit item.
mvh

John B
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Koppel je credit card aan je PayPal account. Met betalen is het vlugger, je hebt nooit een restsaldo op je PayPal account staan en als PayPal moeilijk zou doen over terugstorten, spreek je gewoon je credit card maatschappij aan. Bij de ANWB krijg je voor een aardig bedrag per jaar (11 euro nogwat meen ik) al een credit card. Ik gebruik die voor parkeergarages, noodgevallen (geen of onvoldoende kleingeld, giropas vertikt het, dat soort dingen) en sinds kort ook voor PayPal. Bevalt prima.Baseman schreef : Neem een PayPal acount, kost je dan 35 eurocent aan kosten per transactie, meestal ten deel aan de verkoper, maar wel zekerheid van levering.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-

Grtzzzzz PAtrick
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Oh jawel hoor Timen, jij toch ook wel? Maar ik trek dan wel het boete kleed aan, biedt mijn oprechte excuus aan en zorg dat het zo snel mogelijk geregeld word! En dat mensen dat niet leuk kunnen vinden en daar erg van balen kan ik me héél goed voorstellen. Dat is een groot verschil met hoe deze meneer (en andere lieden blijkbaar) denkt te moeten reageren. Ik zal dan nooit met beschuldigende vinger naar degene wijzen die ik benadeelt heb...... en dat is een héél groot verschil!!wp001 schreef :
Helemaal mee eens!Miquelangelo1969 schreef : Hallo beste Volvoïsten.
Ik ben me ervan bewust dat het niet netjes is om mensen 'zwart' te maken. ....
Miquel Engelen - lidnr: 948
Heb jij nog nooit iets (te) laat betaald /gereageerd?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan niet bij een internetbankieren overschrijving.Alleen bij papieren variant.Kcirtap schreef : Je kunt ook het bedrag door de bank laten storneren, binnen een bepaalde tijd. Heb je dat al geprobeerd?
@Mathy: Ik heb mijn girorekening gekoppeld, als je saldo voldoende hebt is de overschrijving net zo snel. (ikheb geen creditcard)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Storneren kan alleen bij automatische incasso.Baseman schreef :
Kan niet bij een internetbankieren overschrijving.Alleen bij papieren variant.Kcirtap schreef : Je kunt ook het bedrag door de bank laten storneren, binnen een bepaalde tijd. Heb je dat al geprobeerd?
kan idd gewoon koppelen aan je bankrekening de paypal betaling is dan ook direct gedaan.Mathy schreef : Hallo Volvisti
Koppel je credit card aan je PayPal account. Met betalen is het vlugger, je hebt nooit een restsaldo op je PayPal account staan en als PayPal moeilijk zou doen over terugstorten, spreek je gewoon je credit card maatschappij aan. Bij de ANWB krijg je voor een aardig bedrag per jaar (11 euro nogwat meen ik) al een credit card. Ik gebruik die voor parkeergarages, noodgevallen (geen of onvoldoende kleingeld, giropas vertikt het, dat soort dingen) en sinds kort ook voor PayPal. Bevalt prima.
groetjes
Mathy
zo heb ik beide gedaan eerst de bank en als er onverhoopt iets niet goed gaat gaat het via de card.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm