"Oplichter" op MP!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik ben me ervan bewust dat het niet netjes is om mensen 'zwart' te maken, maar in dit geval wil ik jullie toch waarschuwen voor een persoon op Marktplaats, die wél geld int maar niet levert en vervolgens ook niet meer reageert op mail.
Het gaat om de persoon achter <a href=" link.marktplaats.nl/282351680 " target="_blank">DEZE advertentie.
Ik heb het bewuste werkplaats handboek van het 'gekocht' dwz ik heb een bod geplaatst, een mail ontvangen met daarin dat hij akkoord gaat met het bod, zijn naam, rekeningnummer en woonplaats. En de mededeling dat wanneer het geld overgemaakt zou zijn hij het boek zou opsturen.
Dit bedrag heb ik direct overgemaakt ( is ook afgeschreven) en een mail gestuurd met daarin mijn naam en adres.
Vervolgens heb ik niets meer van hem gehoord, ook geen reactie op de inmiddels 8 mailtjes die ik hem heb gezonden.
Wél staat het boek nog steeds te koop en plaatst hij zelfs nieuwe advertentie's (de laatste van 5 okt. jl.) wat indiceert dat hij wél internet heeft én dus zijn mail kan lezen.
Er loopt inmiddels al een onderzoek via MP en de politie, maar ik wilde jullie toch even waarschuwen aagezien hij veel Volvo spulletjes heeft en jullie dus een potentiele doelgroep zijn.
GG,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik denk dat ik de persoon ken, ik heb ooit een boek bij hem opgehaald, het betreft trouwens kopieën van de originele boeken!
(Kan ook haast niet anders met die prijzen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vraag het even na aan Rudiger, ik neem aan dat het geen toeval is, dat er ineens 5 euro meer geboden is door een bieder met de naam Amerigo.Misscien heeft hij meer geluk, wat jouw 'probleem' natuurlijk niet oplost.Miquelangelo1969 schreef : Ik heb het bewuste werkplaats handboek van het 'gekocht' dwz ik heb een bod geplaatst, een mail ontvangen met daarin dat hij akkoord gaat met het bod, zijn naam, rekeningnummer en woonplaats. En de mededeling dat wanneer het geld overgemaakt zou zijn hij het boek zou opsturen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes!
JP
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Voor € 9,- heb je een CD rom met alle boeken....
Via www.gcp.se zijn ze helemaal gratis in te zien.
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
- John Blummel
- Nieuw lid
-

Waarschuw ook Marktplaats.

mvh

John B

- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas geen 700/900, maar wél van 444, 544 en P210, 445, 120, 130, P1800 en 1800ES en 140 van diverse bouwjaren. En bijna allemaal Adobe reader documenten.
Geef in een PB maar op welke je wilt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooie site Ruud. Dank je wel.Ruud Reniers schreef : Het boek is ook verkrijgbaar via de Volvo Klassieker Vereniging (voorheen v44). Ongeveer voor hetzelfde bedrag.
Voor € 9,- heb je een CD rom met alle boeken....
Via www.gcp.se zijn ze helemaal gratis in te zien.
- Daniel Halsema (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jelle Postma
- Nieuw lid
-
HaHaHA geweldige vondst.....!! Je bent toch niet verplicht te betalen.Daniel050 schreef : heb 80,- geboden gaat toch niemand overheen, verkoopt hij het ook niet meer, kan je ook met zijn andere advertenties doen
gr. Jelle