"Oplichter" op MP!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat is de eerste tijd vooral iets tussen moeder en kind. Als man ben je dan het derde wiel aan de wagen. Bas kan dus even van de rust genieten.Chilm schreef :
Niks weltrusten, eerst de baby nog voeden ;bBaseman schreef : Goeiendag zeg...............weltrusten.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Precies, en dat is al jammer genoeg, maar goed, we heb er twee dus ik hoef me niet te vervelen.Mathy schreef : Dat is de eerste tijd vooral iets tussen moeder en kind.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uhhh.. hebben jullie daar al flessenvoeding Mathy of hebben wij dat alleen in het westen, emancipatie en zoMathy schreef : Hallo Rob
Dat is de eerste tijd vooral iets tussen moeder en kind. Als man ben je dan het derde wiel aan de wagen. Bas kan dus even van de rust genieten.Chilm schreef :
Niks weltrusten, eerst de baby nog voeden ;bBaseman schreef : Goeiendag zeg...............weltrusten.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vind je zoon dat niet vervelend, als jij aan die andere ligt?Baseman schreef : Precies, en dat is al jammer genoeg, maar goed, we heb er twee dus ik hoef me niet te vervelen.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hebben we hier ook. Ze mogen tegenwoordig uitkiezen met welke knuppel we ze neerslaan, voor we ze mee slepen naar onze grot. En ze mogen ook kiezen met welke lepel ze in de kookpot voeren, welke kookpot ze gebruiken, welk hout ze gebruiken om de ketel te verwarmen en hoeveel en wanneer ze dat hout op het vuur gooien.Chilm schreef : ... of hebben wij dat alleen in het westen, emancipatie en zo
groetjes
Mathy
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoi John,jdutman schreef : Nu weer even on-topic,@ Miquel, ik vind het wel wat vroeg om na tien dagen iemand al van oplichting te betichten.

Hoeveel dagen staan daar normaalgesproken voor dan? 15, 20 100?
waarom ik hem na 10 dagen van oplichting beticht is omdat er heel snel op mijn bod gereageerd werd, maar er na de snelle betaling totaal geen reactie meer kwam, wat op zich nog zou kunnen, maar als ik dan zie dat meneer in diezelfde tijd wél een advertentie kan plaatsen maar niet op mijn toch redelijk dringende oproep kan reageren, dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.
De beste man wist dat ik het geld al gestort had en dat ik dus zat te wachten op post. Als het echt zo dringend was wat hij in Duitsland moest doen, wat hij zelf beweerd dan had hij ook geen tijd gehad om nog een advertentie te plaatsen.
Als hij iets meer zijn best had gedaan om mij te bereiken (wat bv. ook via MP zelf kan) om mij uit te leggen dat het nog even zou duren was er niets aan de hand geweest.
En het feit dat hij vervolgens nota bene boos op mij gaat worden terwijl hij toch degene is die een flinke steek laat vallen gaat er bij mij gewoon niet in. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat wanneer hij zijn afspraak alsnog na zou komen ik mijn aanteigingen in zou trekken en het wat mij betreft weer in orde zou zijn. Maar zelfs dat doet hij niet.
Nou sorry, maar dat vind ik echt geen nette manier van zaken doen, sterker nog, dan vind ik je een oplichter. En dat mogen mensen weten ook.

GG,

- John Blummel
- Nieuw lid
-

Schakel gewoon je rechtsbijstandverzekering in, neem een advocaat, sleep hem voor het gerecht, eis opknoping, vierendelen, kielhalen, maar hou op met mensen van iets te betichten waarvan het ultieme bewijs nochthans niet is geleverd, integendeel zelfs, zou ik zo zeggen.
Eenieder is en blijft in onze rechtstaat onschuldig totdat het tegendeel is bewezen, zoals je nu ook wel zult weten.

mvh

John B
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij vind dat een oplichter, dat is jouw goed recht, mogelijk nog te-recht ook.Vergeet echter niet, Noord-Hollander, dat er in andere windstreken anders gereageerd kan worden.Ik vind daarom (hoewel 9 jaar in Amsterdam gewoond) dat oplichter nogal een zware aantijging is.Dat je hem een bericht stuurt dat hij een wanprestatie levert, wat feitelijk zo is, lijkt me wel terecht.Oplichter zou in mijn ogen, de laatste conclusie worden, als al het ander mislukt is.Gelukkig heeft iedereen het recht te vinden, wat ie vind............Miquelangelo1969 schreef : Nou sorry, maar dat vind ik echt geen nette manier van zaken doen, sterker nog, dan vind ik je een oplichter. En dat mogen mensen weten ook.
Tsja, wat is redelijk als termijn? Geen idee, maar ik zou met 10 dagen ook in stappen van 2 pissiger geworden zijn, denk ik.Dat is de pest van overmaken.Neem een PayPal acount, kost je dan 35 eurocent aan kosten per transactie, meestal ten deel aan de verkoper, maar wel zekerheid van levering.Of niet, en dan kun je hem aanmelden en krijg jij je geld terug.
Succes met de afronding.Overigens, begrijp ik dat het een kopie was, geen origineel.Kun je me aangeven wat je precies zocht? (Ik heb misschien nog wat wat liggen)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 john b schreef : Miquel,
Schakel gewoon je rechtsbijstandverzekering in, neem een advocaat, sleep hem voor het gerecht, eis opknoping, vierendelen, kielhalen, maar hou op met mensen van iets te betichten waarvan het ultieme bewijs nochthans niet is geleverd, integendeel zelfs, zou ik zo zeggen.
Eenieder is en blijft in onze rechtstaat onschuldig totdat het tegendeel is bewezen, zoals je nu ook wel zult weten.
mvh
John B
@John: Wat is dit nou weer voor onzin? Misschien snap je het gevoel als het jou eens overkomt....
Ik voel me gewoon belazerd, ik zou dit zelf nooit en te nimmer op deze manier aanpakken, en erger me eraan als mensen dat wel zo doen. En of dat nou om een dubbeltje of een ton gaat, het gaat om de manier waarop.
Dus nu niet de boel uit zijn verband gaan trekken, want het bewijs IS geleverd wat mij betreft, dus voor MIJ is hij schuldig.
Maar ik zal in het vervolg mijn mond houden en een ieder er zelf achter laten komen.....

@Bas: ik snap wat je bedoelt, maar ik ben nooit zuinig met woorden, wat me ook wel eens niet in dank wordt afgenomen.... Oplichter, wanprestatie, profiteur, l*l of eikel.... het is voor mij allemaal hetzelfde en ik kan niet altijd rekening gaan houden met een ieders afkomst of stamboom, geaardheid of geloof.... Ik wilde alleen iets duidelijk maken, en dat is wel gelukt lijkt me. Misschien niet geheel genuanceerd en verdiend het niet een schoonheidsprijs, maar het is wel duidelijk.
GG,