Terugblik sleuteldag van Carlo Schmidt.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2008 14:25 #1218633 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic buitentemperatuurmeter
Halo Arnoud

arnoudringelberg schreef : Ze is van 23 april 1992 (althans, het kenteken), dus ik vermoed dat het een modeljaar 1992 betreft.

Dan is ie inderdaad van modeljaar 1992.  Wil je het heel zeker weten, kijk dan naar de letter ongeveer halverwege je chassisnummer.

arnoudringelberg schreef : Bas zei me ook al dat de buitentemparaturmeter in 1992 nog een accessoire was

Misschien heb ik de inbouwhandleiding ook nog wel op PDF, maar die gaat ervan uit, dat je de montageset hebt. Volgens mij was ie langer een accessoire, maar vanaf 1993 ligt de bekabeling er al.

arnoudringelberg schreef : ...als ik er niet uit kom sluit ik niet uit dat ik alhier nog een draadje start

Er zou genoeg op het forum moeten staan over dit onderwerp. Ik heb over dit onderwerp een hele hoop draadjes gevuld destijds.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2008 23:07 #1218739 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste allemaal
Ben ook even binnen gewandeld met mijn vader!!

Het zag er erg gezellig uit, nog even onder een s90 gekeken die op de brug stond, staan praten met een aantal mensen... fijne sfeer!!!

Wordt binnenkort als er een mooie 960 is, zeker lid!!

Groetjes Joost

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2008 23:34 #1218860 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic Meer gedaan dan verwacht
Ik had het plan om alleen voor de gezelligheid te komen en de koffie met gebak en een helpende hand te bieden daar waar nodig. Maar Carlo en Rob hebben me de moed en het juiste sleuteltje gegeven om mijn koelvloeistoftemp. sensor voor de ECU om te wisselen. De ECU gaf aan dat hij stuk was. Ik had zelf bedacht dat mijn inlaatspruitstuk er dan beter af kon, maar dat bleek toch niet nodig met een kort steeksleuteltje 19. Wel een enorm gepiel. Toen heb ik nog de moed opgevat om de keihin afsluiters voor de LPG wat lager vast te zetten, want de omtrek was inmiddels te zien in het isolatiemateriaal aan de binnenkant van de motorkap. Ik heb het standaard beugeltje vervangen voor een zelf gemaakte, van een strip uit de oudmetaalbak. Kortom Carlo en Rob bedankt en alle aanwezigen ook voor de gezelligheid. Moeten we vaker doen!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC