Terugblik sleuteldag van Carlo Schmidt.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
neen he.. eerder een domme Belg zeker?! het Nederlandse kookboek begint toch zo : Men lene een ei...Willem van Strik lidnr 328 schreef : Als je zomaar geld uitleent, ben je nog niet omgevormd tot een goede Hollander
O ja Miquel, die appeltaart was dus van U? Lekker hoor! Bedankt! Ik zal de volgende keer eens een chokoladecake maken...( heeft iemand nog eieren?
gRoet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Door m'n bijbaantje bij een Renault dealer kan ik maar moeilijk op zaterdagen langskomen, maar daar kap ik per half januari mee, en dan ga ik zeker even proberen er bij te zijn. Al is 't maar voor de gezelligheid.
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Bas, dankjewel voor de voortreffelijke organisatie. Carlo en crew bedankt voor de hulp en het mogen sleutelen in jullie "home".
Groet,
Robert
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Dus heb ik me wederom beperkt tot het koffie drinken, koek happen en wat hulpende hand bieden aan wat klussen. Natuurlijk weer even de specialiteit toegepast, nl het verwijderen van de aluminium rand voor de tellerbak, dit voor het aansluiten van een temperatuurmeter. Alleen hebben we de juiste stekkers niet kunnen vinden.
Daarnaast nog even gekeken hoe Robert M het tussenlager heeft verwisseld. Tjeu, wat een klus. Toch nog maar eens alles eens rustig overdenken, want er komt nog al wat kunst en vliegwerk aan te pas.
Nog even twee diesels laten draaien naast elkaar, klonk goed Manfred, en wat ervaringen uitgewisseld. Daarna rond 17:30 weer langs het kanaal richting Den Bosch.
Weer wat nieuwe gezichten gezien, huzarenstukjes zien uitvoeren, Goed bezig Bart ! en mooie auto's gezien, zowel binnen als buiten.
Tot volgende keer...........
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt me wel verteld dat je weer je specialiteit toegepast hebt, maar helaas niet dat dat voor mijn specialiteit was. Had dat maar gedaan, dan had ik er even naar gekeken.Willem V. schreef : Natuurlijk weer even de specialiteit toegepast, nl het verwijderen van de aluminium rand voor de tellerbak, dit voor het aansluiten van een temperatuurmeter. Alleen hebben we de juiste stekkers niet kunnen vinden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit was voor mij de eerste sleuteldag. Ietwat ongewennig liep ik op het terrein rond, maar dat had ik al snel geen last meer van. Ik erg genoten van al die Volvo's bij elkaar. Hier daar een beetje geholpen met een aantal klussen. Jammer dat de versnellingsbak niet meer gelukt is Jan! Wat betreft hoofdstuk versnellingsbak; het gaat nooit in één keer goed. Ik heb ook van alles aan de huidige bak moeten aanpassen voordat hij er echt onder paste. Mijn excuses dat ik uiteindelijk niet echt mee geholpen heb.
Uiteindelijk toch nog even snel op de brug gekund en een aantal kleine dingen kunnen vervangen/bijstellen. Op de terugweg mij weer eens verbaasd over de trekkracht van de 16v. Ik vraag mij serieus af of ik hem nu moet vervangen voor een turbo of hem moet houden. Ondertussen ben ik wel een beetje verliefd geworden op de blauwe... Hij rijd zo fijn!
Erg bedankt voor de gastvrijheid en alle hulp! Een bijzondere vereniging!
Groet, Roderik