Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

op 21 Juni ben ik ook graag van de partij! Ik was trouwens op Texel (Oude Schild) en het was daar inderdaad heerlijk!! Zoals het hele Wad trouwens....

Gulle Groet,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stond jij soms geparkeerd achter een Black Berry Pearl 960 automaat vlak bij het strand? De dag weet ik niet meer, maar het was een fraaie aanblik.Miquelangelo1969 schreef : Hallo Noorderlingen,
op 21 Juni ben ik ook graag van de partij! Ik was trouwens op Texel (Oude Schild) en het was daar inderdaad heerlijk!! Zoals het hele Wad trouwens....
Gulle Groet,
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 voltomvo schreef :
Stond jij soms geparkeerd achter een Black Berry Pearl 960 automaat vlak bij het strand? De dag weet ik niet meer, maar het was een fraaie aanblik.Miquelangelo1969 schreef : Hallo Noorderlingen,
Gulle Groet,
Ik kan me voorstellen dat het een mooi gezicht is geweest, maar mijn Zweedse stond niet op Texel, ik was daar met mijn schip en lag in de haven van Oude Schild, en mijn Volvo stond op mij te wachten in de haven van Harlingen.....

Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

volgens mijn agenda kan ik zowel 24 mei als 21 juni, nou dat moet toch wel goedkomen lijkt mij zo!

Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben niet snel nieuwsgierig, maar met wat voor schip lag jij dan in de haven??Miquelangelo1969 schreef : Ik kan me voorstellen dat het een mooi gezicht is geweest, maar mijn Zweedse stond niet op Texel, ik was daar met mijn schip en lag in de haven van Oude Schild, en mijn Volvo stond op mij te wachten in de haven van Harlingen.....
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoi Tom,
misschien een beetje 'off topic' maar hier een foto van het bootje waarmee ik op Texel lag.... Het is de Klipper Suydersee waar ik als schipper op vaar.
PS: deze foto is trouwens in Stavoren gemaakt.
Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten,
Peter, Lobbes
- V700 register
- Nieuw lid
-
waarschijnlijk lag jij dan op woensdag naast MS RIVAL, en je moest eerst weg voordat de RIVAL wegkon. De kans is groot dat wij elkaar dus hebben gezien, want ik ging een dagje vissen met de RIVAL.Miquelangelo1969 schreef : misschien een beetje 'off topic' maar hier een foto van het bootje waarmee ik op Texel lag.... Het is de Klipper Suydersee waar ik als schipper op vaar.PS: deze foto is trouwens in Stavoren gemaakt.Gulle Groet,
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-