Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze halve Fries woont in Utrecht maar komt misschien ook wel even langswippen. Een ritje naar het Noorden is altijd mooi en de rikketik meeting is inderdaad qua gezelligheid voor herhaling vatbaar, al is het nu met wat stugge noordelingen natuurlijk . Echter onder voorbehoud van uiteindelijke datum en tijdstip. Op zaterdagen kan ik sowieso niet 's ochtends maar houd hier vooral geen rekening mee! Ik zie wel wat het wordt en als het me uitkomt ben ik erbij. Anders de volgende keer wel.
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar het me eigenlijk om ging, is dat het een leden-aangelegenheid wordt nu, wat op zich prima is, omdat het item in het clubhuis staat.Mogelijk is het per ongeluk in het clubhuis geplaatst en zijn er (aspirant-)leden die ook graag hun (Volvo-)neus komen laten zien.
't Is maar een suggestie......
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De ervaringen uit het verleden wijzen uit dat dit soort dingen over het algemeen een leuk en zeker gewaardeerd initiatief zijn.Uiteraard staat dit 'evenement' los van verenigingsactiviteit en wordt dus gehouden op persoonlijke titel, net als met de rikketik-meeting in Utrecht.henk 940LPT schreef : maar goed, akkoord van het bestuur/regiocoordinator is misschien wel wenselijk (en vast ook geen probleem)
Overigens ben ik GEEN bestuur, dus wellicht komt er nog een toevoeging.
Ik heb op verzoek van Bert, het topic verplaatst naar de kletshoek, zo wordt het publiek wat groter, de animo mogelijk ook.Succes met de organisate en veel plezier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Merk wel of en waar we een bakkie gaan doen, hoe dichter bij Grunnnnnn'n hoe beter
Fijne dag verder
JP
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ligt redelijk centraal in het noorden lijkt me
ja, ik zal het eerlijk zeggen, ik woon daar "toevallig" ook.