Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2008 19:09 #1198598 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Halve Fries

Deze halve Fries woont in Utrecht maar komt misschien ook wel even langswippen. Een ritje naar het Noorden is altijd mooi en de rikketik meeting is inderdaad qua gezelligheid voor herhaling vatbaar, al is het nu met wat stugge noordelingen natuurlijk  . Echter onder voorbehoud van uiteindelijke datum en tijdstip. Op zaterdagen kan ik sowieso niet 's ochtends maar houd hier vooral geen rekening mee! Ik zie wel wat het wordt en als het me uitkomt ben ik erbij. Anders de volgende keer wel.
Groet,
Jan-Willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2008 19:28 #1198604 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk
ik doe ook mee. harnt, willem en rudiger de hand weer eens schudden en met andere leden kennismaken. lijkt me leuk !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2008 20:05 #1198610 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.
Ik zal er niet zijn, want 198 en een halve kilometer is me iets te gortig....;-)
Waar het me eigenlijk om ging, is dat het een leden-aangelegenheid wordt nu, wat op zich prima is, omdat het item in het clubhuis staat.Mogelijk is het per ongeluk in het clubhuis geplaatst en zijn er (aspirant-)leden die ook graag hun (Volvo-)neus komen laten zien.
't Is maar een suggestie...... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2008 20:55 #1198622 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Openbaar?
het lijkt me dat dit een spontane ook-voor-niet-leden meeting kan worden. lijkt me een goede manier om nog-niet-leden de kans te geven eens wat sfeer op te doen. denk niet dat een dergelijke meeting een besloten karakter hoeft te hebben. het is misschien netjes de gelegenheid waar we afspreken op de hoogte te stellen van ons voornemen en te informeren of we daar terecht kunnen. verder geen zaken uit naam van de <a href="/taxonomy/term/1590"><acronym>vereniging</acronym></a> die vertegenwoordiging vanuit de <a href="/taxonomy/term/1590"><acronym>vereniging</acronym></a>/bestuur nodig maken (dit itt een bijv. sleuteldagen of poetsdagen waar de regiocoordinator aanspreekpunt is voor het gastbedrijf) maar goed, akkoord van het bestuur/regiocoordinator is misschien wel wenselijk (en vast ook geen probleem)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2008 20:56 #1198620 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ondertussen...
....heb ik kontakt gehad met H(enk) Huisman en wij komen maandag even bijelkaar om deze meeting vorm te kunnen geven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2008 10:23 #1198685 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ervaringen uit het verleden....

henk 940LPT schreef : maar goed, akkoord van het bestuur/regiocoordinator is misschien wel wenselijk (en vast ook geen probleem)

De ervaringen uit het verleden wijzen uit dat dit soort dingen over het algemeen een leuk en zeker gewaardeerd initiatief zijn.Uiteraard staat dit 'evenement' los van verenigingsactiviteit en wordt dus gehouden op persoonlijke titel, net als met de rikketik-meeting in Utrecht.
Overigens ben ik GEEN bestuur, dus wellicht komt er nog een toevoeging.
Ik heb op verzoek van Bert, het topic verplaatst naar de kletshoek, zo wordt het publiek wat groter, de animo mogelijk ook.Succes met de organisate en veel plezier.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2008 11:10 #1198691 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb 10 mei genoteerd
maar hangt een beetje af waar het is. Die dag is mijn 945 waarschijnlijk op weg naar het EK/WK dansen in Bottrop (dochter doet mee) dus ik zal me dan per twingo moeten verplaatsen.
Merk wel of en waar we een bakkie gaan doen, hoe dichter bij Grunnnnnn'n hoe beter

Fijne dag verder
JP

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2008 11:59 #1198697 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Locatie

JP Elverding schreef : Merk wel of en waar we een bakkie gaan doen, hoe dichter bij Grunnnnnn'n hoe beter

Nou..., hoe dichter bij de afsluitdijk hoe beter voor mij .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2008 18:41 #1198721 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lijkt me idd leuk om ff
lijkt me idd leuk om ff gezichten en autos te zien ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2008 19:13 #1198725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heerenveen
is heerenveen een optie voor de meeting ?

ligt redelijk centraal in het noorden lijkt me

ja, ik zal het eerlijk zeggen, ik woon daar "toevallig" ook. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC