Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2008 22:18 #1204215
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog niet uit gekletst
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2008 06:41 #1204245
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Afmelden
Toch is afmelden wat ik wel ga doen. Met de diverse andere verplichtingen die ik heb past het helaas niet meer, wil ik ook nog langs mijn familie kunnen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2008 09:05 #1204254
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog eentje

Van mij helaas ook een afmelding. Ik was graag gekomen maar het wordt iets te veel. Had me eerder willen afmelden maar thuis lag Internet er het hele weekend uit.
Veel plezier & groet,
Jan-Willem
Van mij helaas ook een afmelding. Ik was graag gekomen maar het wordt iets te veel. Had me eerder willen afmelden maar thuis lag Internet er het hele weekend uit.
Veel plezier & groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2008 08:06 #1204777
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic morgen ...
..is het zover.
mini-meeting in Friesland. Hopelijk ook nog mooi weer.
Ik heb er zin in, jullie ook.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2008 17:06 #1204826
door V700 register
groetz,
Beantwoord door V700 register in topic ook!
zie je morgen, heb er ook zin in, wat "doet" het weer btw?Bert N schreef : ..is het zover.
groetz,
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2008 17:37 #1204834
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Me 2
Ik kijk er ook erg naar uit, gelijk een mooie reden om daarna even door te kachelen naar Groningen en mijn ouders verblijden met een bezoekje! En daarna...... GOAL!!!

Gulle Groet en tot morgen,

Gulle Groet en tot morgen,
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2008 09:40 #1204866
door Eric Bakker (GAST)
Veel plezier allemaal!
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Andere keer
Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag, jammer.Eric Bakker schreef :
Dat klopt, ik weet het n.l. nog niet. Het is een beetje drukke maand...Bert N schreef : kom jij ook Eric?? Je staat nog steeds met een vraagteken
Veel plezier allemaal!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2008 13:59 #1204862
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Twijfelgeval
Na een ritje DenHaag v.v. ontdekte ik dat er zo'n 2 liter olie ontbrak; dat er kortstondig rook onder de onderkant van de auto uitkwam (maar niet onder de motorkap) oftewel dat er iets niet helemaal jofel is.
Is het zinvol om 170 kilometer te rijden voor een aangenaam verpozen of kan iemand snel een diagnosticerende blik over mijn geweldenaar laten gaan? Dan bel ik bij aankomst, zo iets van ik ben er bijna, ga vast naar buiten dan trek ik op de hoek de motorkap vast los. Of zo iets, want na een minuut of zo is de rook om mijn tank verdwenen.
Maar balen is het wel, de olieresten waren net een beetje onder mijn nagels weg...
Tot straks? JP
UPDATE zaterdagmiddag:
Bij Hoogezand voelde ik me zo onrustig dat ik ben omgekeerd; eerst weer de boel goed hebben alvorens ik "voor de gezelligheid" ga rijden. Moet er niet aan denken mooie 940's vanmiddag de andere kant op te zien gaan terwijl de mijne staat te wachten op de ambulance. Donderdag gaan we de boel onder handen nemen (en we, naar ik hoop, een gescheurde slang vinden; de andere dingen als mogelije oorzaak maakten me niet blij!) mazzelmoj allemaal, hoop dat jullie genoten hebben!
Is het zinvol om 170 kilometer te rijden voor een aangenaam verpozen of kan iemand snel een diagnosticerende blik over mijn geweldenaar laten gaan? Dan bel ik bij aankomst, zo iets van ik ben er bijna, ga vast naar buiten dan trek ik op de hoek de motorkap vast los. Of zo iets, want na een minuut of zo is de rook om mijn tank verdwenen.
Maar balen is het wel, de olieresten waren net een beetje onder mijn nagels weg...
Tot straks? JP
UPDATE zaterdagmiddag:
Bij Hoogezand voelde ik me zo onrustig dat ik ben omgekeerd; eerst weer de boel goed hebben alvorens ik "voor de gezelligheid" ga rijden. Moet er niet aan denken mooie 940's vanmiddag de andere kant op te zien gaan terwijl de mijne staat te wachten op de ambulance. Donderdag gaan we de boel onder handen nemen (en we, naar ik hoop, een gescheurde slang vinden; de andere dingen als mogelije oorzaak maakten me niet blij!) mazzelmoj allemaal, hoop dat jullie genoten hebben!
Moderators: Jerry Stam