Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb ik iets gemist? Volgens mij staat er hier dat het 10 mei NIET worden gaat...Bert N schreef :
Ik denk zelf niet dat het al 10 mei wordt. Ik ben ook nog op vakantie en ben op 9 mei weer terug. Dan moeten wij het maandag a.s. allemaal al kunnen regelen.Lobbes schreef : de datum is wel kritiek, eind mei met vakantie en ik moet nog met mijn pas verworven sleurhutje oefenen... Peter van der Wal / Lobbes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Wij hebben een idee maar eerst even afwachten af dit wel lukt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wij mogen hier een meeting organiseren op een zaterdagmiddag ( dus geen sleuteldag) en onder genot van een bakje koffie. Er kan op deze dag bijelkaar onder de motorkap gekeken worden en hebben dan de mogelijkheid aan de garage vragen stellen over onze auto's.
Voor de duidelijkheid er kan zelf niet gesleuteld worden op deze dag.
Wij hebben de volgende datum's doorgekregen wanneer het de garagehouder past.
24 mei, 14 juni en 21 juni
Misschien is er een kleine bijdrage van jullie kant nodig om de kosten van koffie en versnapering te betalen. Hierover later meer.
Iedereen die mee wil doen graag de datum zo spoedig mogelijk doorgeven en dan bepalen wij de datum definitief.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Lees wel wanneer het wordt.
Groetend,JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie weet tot ziens op één van deze twee dagen, alleen de rit naar de meeting toe kan al erg leuk worden, volgens de route planner moet ik over Lelystad van uit Amsterdam en 130 kilometer vind ik nog prima te doen.
Groeten, Bart Snoek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Marco
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
initiatief, en ik wil er graag bij zijn. 24 mei en 21 juni (vooralsnog) geen probleem, 14 juni staat volgens mij de "cosmeticadag" van de club gepland? Of ben ik abuis, heb me namelijk al aangemeld.Bert N schreef : Henk en ik zijn vanmorgen bij garageBosscha geweest <a href=" www.garagebosscha.nl/ "> www.garagebosscha.nl/
Wij mogen hier een meeting organiseren op een zaterdagmiddag ( dus geen sleuteldag) en onder genot van een bakje koffie. Er kan op deze dag bijelkaar onder de motorkap gekeken worden en hebben dan de mogelijkheid aan de garage vragen stellen over onze auto's.
Voor de duidelijkheid er kan zelf niet gesleuteld worden op deze dag.
Wij hebben de volgende datum's doorgekregen wanneer het de garagehouder past.
24 mei, 14 juni en 21 juni
Misschien is er een kleine bijdrage van jullie kant nodig om de kosten van koffie en versnapering te betalen. Hierover later meer.
Iedereen die mee wil doen graag de datum zo spoedig mogelijk doorgeven en dan bepalen wij de datum definitief.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-