Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas kan ik er niet bij zijn, 14 juni viert mijn dan oud-werkgever een groot feest, is op 24 mei onze oudste jarig en op 21 juni viert mijn vrouw haar verherjaardag. Maar: een volgende keer wellicht? Veel plezier !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Haar wat?edebree schreef : verherjaardag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef :
Haar wat?edebree schreef : verherjaardag
ze viert haar 18e verjaardag voor de x-ste keer ? zeg maar, 18 met ervaring....
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo heeft iedereen wel zijn eigen taalgebruik in de familie. Zo zeggen wij als we dankjewel bedoelen: "Koop een ezel" Iemand een idee hoe dat komt?
hint: zuidafrikaans
Een hervervaardag is als een gepensioneerde kapitein weer het water op gaat......... denk ik
- V700 register
- Nieuw lid
-

gr jangeert
- V700 register
- Nieuw lid
-
reactie liet even op zich wachten, een weekje Texel met mijn zoon (en gelukkig ZONDER computer) stond dit in de weg.henk 940LPT schreef :
volgens mij is enige toelichting vereist, ik bedoelde 14 juni als optie voor de minimeeting van het noorden te schrappen. of reageer ik nu een tikje te serieus ??voltomvo schreef :
Dus de cosmeticadag schrappen??henk 940LPT schreef : mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.
NEEN, je hoeft niet "alles uit te spellen", ik ben wel blond, maar begrijp zo af en toe toch wel wat. Zoals jouw bericht was opgesteld gaf mij aanleiding te denken dat, hetgeen zoals genoemd in mijn reactie, wellicht denkbaar zou kunnen zijn. Kortom, ik stond even op het verkeerde been...
Groetz, en een heeeeel fijne pinksteren, BBQ-tje zit er wel in denk ik zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goede vakantie gehad? Dat denk ik eigenlijk wel, maar voor het weer had je ook hier kunnen blijven. Ik kan (weer) een datum afstrepen, 24 (& 25)mei wenst mijn vriendin met mij naar het Bourgondische zuiden te gaan, ik heb heeel lang geprotesteerd, totdat ik mij realiseerde dat het aspergeseizoen is aangebroken.... De VOLVO wint het dan even niet helaas. Resumerend op de hoofdzaken: Ik ben alleen nog op 21 juni "vrij".Bert N schreef : Morgen (1 mei) ga ik op vakantie naar Rhodos
en kan de lijst dus voor 1 week niet bijwerken. Als er nog aanmeldingen dan graag dit via mijn pb zodat ik dit na mijn vakantie kan toevoegen.
Groetz, Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-