Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2008 13:33 #1199279 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In principe
In principe weet ik het nog niet ivm mogelijke vakantie, verjaardag en onzekere werktijden in die periode. Ik zie dus wel waar het schip strandt en kijk of ik op die datum kan.
Groet,
Jan-Willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2008 19:26 #1199385 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic op vakantie
Morgen (1 mei) ga ik op vakantie naar Rhodos en kan de lijst dus voor 1 week niet bijwerken. Als er nog aanmeldingen dan graag dit via mijn pb zodat ik dit na mijn vakantie kan toevoegen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2008 19:36 #1199388 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en ...

Bert N schreef : Morgen (1 mei) ga ik op vakantie naar Rhodos

en kan de lijst dus voor 1 week niet bijwerken. Als er nog aanmeldingen dan graag dit via mijn pb zodat ik dit na mijn vakantie kan toevoegen.

het is je van harte gegund! Een prettige vakantie dus!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2008 21:27 #1199393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic principe
het lijkt me uit principieel oogpunt niet wenselijk iets te organiseren op een dag dat er vanuit de vereniging ook iets anders georganiseerd word/is. het is bij beide "evenementen" het leukst als er zoveel mogelijk mensen komen (zeker ook voor organisatie). het lijkt me goed dat we elkaar binnen de vereniging niet gaan beconcurreren (dit is ongetwijfeld niet het doel van het organiseren van de minimeeting geweest). gewoon, om de zaken duidelijk te houden. 

mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.

als ik de enige ben die het zo ziet, beschouw deze posting dan maar als niet gepost...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2008 21:32 #1199394 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mee eens
14 juni lijkt me een "vreemde" datum in deze context; overigens was ik niet voornemens aan de cosmetica dag deel te nemen :)
Moj!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2008 22:44 #1199404 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat

henk 940LPT schreef : mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.

Dus de cosmeticadag schrappen?? Maar daar heb ik me reeds voor aangemeld; mijn schoonheid heeft een deukje dat er uit moet, een plek op het dashboard die moet worden gerepareerd, de bestuurdersstoel kan een opfrisser gebruiken, kortom: helemaal mijn dag! Nu is dat op zich niet zo belangrijk, maar hoe zit het met de rest van de club? Ik had het idee dat dat een officiele club-aangelegenheid was?? Kunnen we (jullie ) die er zomaar "uitkiepen" ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2008 09:19 #1199420 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De macht van de Noorderlingen.....
...moet je niet onderschatten hoor! We schrappen hier veel!
(Vooral aardappels in Oost Groningen..)

Fijne dag verder!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2008 11:12 #1199428 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alles uitspellen ?

voltomvo schreef :

henk 940LPT schreef : mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.

Dus de cosmeticadag schrappen?? 

volgens mij is enige toelichting vereist, ik bedoelde 14 juni als optie voor de minimeeting van het noorden te schrappen.

of reageer ik nu een tikje te serieus ?? 

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2008 13:14 #1199431 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Noorderlingen
Hallo Noordelingen,

ik weet niet of het nog mogelijk is maar ik zou graag eens mijn neus laten zien bij een eventuele mini-meeting van het noorden! Ik woon in Kolhorn (westfriesland) aan de westkant van de afsluitdijk en dus is even de dijk over, wat ik in verband met mijn werk vaak doe, (ik vaar vanuit Harlingen) geen enkel probleem. Voor zover ik nu kan zien kan ik 24 mei niet maar hou me aanbevolen voor andere data waarop jullie een mini-meeting houden! Ik houd de topics in de gaten!!

Gulle Groet,

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2008 20:05 #1199445 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic noordelijke meeting
Waarde Volvisti!
Een goed idee, zo'n informele noordelijke meeting. Volgens mij hoeft er weinig voor geregeld te worden ofschoon het kiezen van een datum al wel lastig lijkt te zijn.
Als er ook niet-leden komen en het is een eigen initiatief dan hoeft de V700-vereniging daar niet een formele rol bij te spelen. Ik beschouw dit initiatief dus als een niet-vereniging activiteit maar hoop wel dat er veel leden en potentiële leden komen.
Gewoon doen dus en vooral ook een verslag schrijven voor de Factor 700. Als het leuk wordt, en dat is vast het geval, dan kunnen de 'Noor(d)mannen' dit wel vaker doen en dan met inbreng vanuit de vereniging.
 Groet'n uut Drent',
Lex Stax
Regiocoördinator Noord-Nederland

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC