Mini-meeting in het noorden van Nederland op 21 juni
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.

als ik de enige ben die het zo ziet, beschouw deze posting dan maar als niet gepost...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moj!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus de cosmeticadag schrappen?? Maar daar heb ik me reeds voor aangemeld; mijn schoonheid heeft een deukje dat er uit moet, een plek op het dashboard die moet worden gerepareerd, de bestuurdersstoel kan een opfrisser gebruiken, kortom: helemaal mijn dag! Nu is dat op zich niet zo belangrijk, maar hoe zit het met de rest van de club? Ik had het idee dat dat een officiele club-aangelegenheid was?? Kunnen we (jullie ) die er zomaar "uitkiepen" ?henk 940LPT schreef : mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Vooral aardappels in Oost Groningen..)
Fijne dag verder!
- V700 register
- Nieuw lid
-
voltomvo schreef :
Dus de cosmeticadag schrappen??henk 940LPT schreef : mijn voorstel is dan ook 14 juni, de cosmeticadag, te schrappen als optie als er meer mensen zijn die het zo zien.
volgens mij is enige toelichting vereist, ik bedoelde 14 juni als optie voor de minimeeting van het noorden te schrappen.
of reageer ik nu een tikje te serieus ??
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik weet niet of het nog mogelijk is maar ik zou graag eens mijn neus laten zien bij een eventuele mini-meeting van het noorden! Ik woon in Kolhorn (westfriesland) aan de westkant van de afsluitdijk en dus is even de dijk over, wat ik in verband met mijn werk vaak doe, (ik vaar vanuit Harlingen) geen enkel probleem. Voor zover ik nu kan zien kan ik 24 mei niet maar hou me aanbevolen voor andere data waarop jullie een mini-meeting houden! Ik houd de topics in de gaten!!

Gulle Groet,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Een goed idee, zo'n informele noordelijke meeting. Volgens mij hoeft er weinig voor geregeld te worden ofschoon het kiezen van een datum al wel lastig lijkt te zijn.
Als er ook niet-leden komen en het is een eigen initiatief dan hoeft de V700-vereniging daar niet een formele rol bij te spelen. Ik beschouw dit initiatief dus als een niet-vereniging activiteit maar hoop wel dat er veel leden en potentiële leden komen.
Gewoon doen dus en vooral ook een verslag schrijven voor de Factor 700. Als het leuk wordt, en dat is vast het geval, dan kunnen de 'Noor(d)mannen' dit wel vaker doen en dan met inbreng vanuit de vereniging.
Groet'n uut Drent',
Lex Stax
Regiocoördinator Noord-Nederland