Sleuteldag Gebr. van Hemert in Gorinchem. VOLVOLVOLVOL(VO)
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste Jan,
Helaas moet ik mijn inschrijving annuleren.
Het zou mijn eerste sleuteldag zijn bij een echte Volvodealer, maar het gaat niet door.
Ik moet op 3 november nl. een wedstrijd roeien en kan mijn team niet in de steek laten.
Je hebt nu dus 30 minuten extra brugruimte.
Heel veel plezier allemaal en dat er maar veel gesleuteld mag worden!
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Omdat mijn 940 ws gereed is voor zaterdag a.s. zou ik graag langs komen om wat gezelligheid te brengen en wat leden te ontmoeten. Gorinchem is bij mij om de hoek.
Groet, Manfred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mdejong schreef :
Omdat mijn 940 ws gereed is voor zaterdag a.s. zou ik graag langs komen om wat gezelligheid te brengen en wat leden te ontmoeten. Gorinchem is bij mij om de hoek.
Groet, Manfred
Ik ben misschien blond maar heb toch twee vragen:
1- wat betekend de "ws" aanduiding achter 940?
2- wat betekend het tekentje achter je lidnummer in je ondertekening?
Misschien een beetje een bemoei-al, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Overigens erg leuk dat je zaterdag komt. Je zegt dat Gorinchem om de hoek is. Nu kom ik uit Sliedrecht, ook om de hoek. Welke plaats mag jij verblijden met een prachtige baksteen?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Hallo Manfred,
leuk om a.s. zaterdag kennis met je te maken. Ik wist niet dat er zo kortbij nog een stadsgenoot woonde die ook clubgenoot is. Bij mijn weten is Asperen dan met drie leden goed vertegenwoordigd binnen de club. Zelf woon ik al ruim 21 jaar in de Minstraat, het oude hart van ons zo mooie stadje.
Tot ziens bij van Hemert.
Groeten, Jan.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Hans L schreef :
Mdejong schreef :
Groet, Manfred
Ik ben misschien blond maar heb toch twee vragen:
1- wat betekend de "ws" aanduiding achter 940?
2- wat betekend het tekentje achter je lidnummer in je ondertekening?
Misschien een beetje een bemoei-al, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Overigens erg leuk dat je zaterdag komt. Je zegt dat Gorinchem om de hoek is. Nu kom ik uit Sliedrecht, ook om de hoek. Welke plaats mag jij verblijden met een prachtige baksteen?
Waarschijnlijk...oeps ...betekend de ws achter 940 gewoon waarschijnlijk gelet op de hele zin
Voor dat andere tekentje kan ik zo 123 niks verzinnen...nouja ik kan wel wat verzinnen...maar da doek nie
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Leon
ldoensen schreef : Voor dat andere tekentje kan ik zo 123 niks verzinnen...nouja ik kan wel wat verzinnen...maar da doek nie
Je bedoelt dat je wel wat kunt verzinnen, maar het niet wilt zeggen. Mijn eerste gedachte was denk ik dezelfde als de jouwe.
Maar je zou er ook een hoofd en twee armpjes in "hoera" houding in kunnen zien.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Hallo Leon
ldoensen schreef : Voor dat andere tekentje kan ik zo 123 niks verzinnen...nouja ik kan wel wat verzinnen...maar da doek nie
Maar je zou er ook een hoofd en twee armpjes in "hoera" houding in kunnen zien.
Groetjes
Mathy
Lijkt me idd logisch dat het een sms-taal-afko is voor 'hoera' of 'blij'. Kan ook 'hellup ik verzuip!" betekenen.
Rob K.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Manfred, waarschijnlijk heb ik gisteren een stukje meegereden in je 940. Als dat zo is, dan voorspel ik dat je heel blij gaat zijn met het resultaat van alle werk. En veel plezierige kilometers gewenst!
Ik zie je wel in Asperen.