Sleuteldag Gebr. van Hemert in Gorinchem. VOLVOLVOLVOL(VO)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik ben van plan te komen. Heb geen brug nodig.
Alleen distributieriem + spanner vervangen.
André
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had ik al geschreven dat ik ook kom?

Ik zend het formulier meteen weg...

GRoet,

Rudiger
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Zoals het er nu uit ziet, kom ik niet alleen langs, maar ook nog aan.
Kan ik meekijken/helpen bij bepaalde klussen, die ik wellicht binnenkort zelf ook nog moet uitvoeren. Dus kennisvergaren. Ook bij klusjes die er niet aankomen, maar waar toch hulp bij nodig is ..................
Oh ja, en foto's maken, want laatst bij Nordicar waren er weinig pics gemaakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mag je meerijden!Willem V. schreef :
Zoals het er nu uit ziet, kom ik niet alleen langs, maar ook nog aan.
Kan ik meekijken/helpen bij bepaalde klussen, die ik wellicht binnenkort zelf ook nog moet uitvoeren. Dus kennisvergaren. Ook bij klusjes die er niet aankomen, maar waar toch hulp bij nodig is ..................
Oh ja, en foto's maken, want laatst bij Nordicar waren er weinig pics gemaakt.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Even een update: de sleuteldag is VOLgeboekt.
Voor degenen die wellicht nu teleurgesteld zijn, er is twee weken later op 17 november 2007 bij Carlo Schmidt in Gemert wederom een sleuteldag en meldt je daar dan nu vast voor aan bij onze secretaris.
Voor nadere bijzonderheden voor de sleuteldag bij van Hemert kijk nog even boven in dit draadje bij mijn aangepaste bericht. Ik neem nog met iedereen contact hierover op.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-

dat de inschrijving gesloten is........
Is er nog ruimte in de toko voor iemand die alleen op de koffie komt en wat kennis opdoet? Of is het al zo erg dat er buiten tenten geplaatst moeten worden?

Groeten, Hanneke

- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij sloeg de volvolvol mededeling op de brugtijd, die er niet meer is, maar moet langskomen nog wel kunnen lijkt me.
Nog steeds blij met je 740?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Hanneke,
uiteraard ben je van harte welkom om langs te komen en gezellig met iedereen bij te kletsen. Dat geldt uiteraard voor iedereen. Alleen het sleutelen al dan niet op de brug is volgeboekt.
Dus hopelijk tot de 3de.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ha Bas,
Yep, nog steeds happy met mn 740. Is lekker groot en rijdt heerlijk.
Helaas hebben een stelletjes onverlaten vannacht achterruit ingegooid met n bierflesje. Ruit is niet door, maar lijkt n erg groot spinnenweb. Wat een lol zeg ...nou nou..... Gelukkig beperkt casco verzekerd, dus glas zit erbij. Maar toch weer € 75,- eigen risico.
Hoe ist met de dame met de mooie naam?..... 'Isis'. Heeft ze Osiris al gevonden;-)
Ben je er ook de 3e/11? Zo ja, zie je dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
thefaun schreef :
Helaas hebben een stelletjes onverlaten vannacht achterruit ingegooid met n bierflesje. Ruit is niet door, maar lijkt n erg groot spinnenweb. Wat een lol zeg ...nou nou..... Gelukkig beperkt casco verzekerd, dus glas zit erbij. Maar toch weer € 75,- eigen risico.
Blijkbaar heb je een gelaagde achterruit (één van gehard glas had in gruzelementen gelegen)
Let er wel op dat je er weer één van gelaagd glas terugkrijgt, die zijn net effe wat sterker als die van gehard glas.
Het voordeel van gelaagd was in deze dat de ruit niet uit de sponning was gevallen, de wagen was dus nog gesloten.