Sleuteldag Gebr. van Hemert in Gorinchem. VOLVOLVOLVOL(VO)
- V700 register
- Nieuw lid
-
R. Korteweg schreef :
Hey Jan,
Mocht er zich een klus aandienen dan meld ik dat z.s.m. m.b.v. het aanmeldingsformulier.
Rob K.
Heb inmiddels het formulier ingestuurd omdat ik ook, net zoals Aart (abosch), last heb van gebonk in het vooronder als ik bv van de stoep afrijd. Ik wil dus ook graag mijn stabilisatorstangen laten checken.
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo

ik wil ook wel graag komen naar de sleuteldag maar moet even afstemmen met mijn zoon want die vindt dat ook aardig denk ik

ik heb twee zaken, ten eerste een controle van alle draaiende delen door iemand die er vaerstand vanheeft(heb af en toe wat piepjes vooral bij vochtig weer), kleppen stellen (kan ik niet zelf) en evt het vervangen van de achterlicht unit~s

nu is de vraag hoe eea geregeld moet worden, bij wie meld ik me en zijn er mensen aanwezig die me verder kunnen helepen?

Ik hoor het graag

Remco

- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan,
Ik ga het ook proberen, ik kan me herinneren dat ik die een verjaarsfeestje heb, maar dat kan ook s' avonds, en ik heb zoveel dingen van de Vinyl dames gehoord, en ook dat ze in leer doen, dat ik toch maar eens langs moet komen, overigens is er altijd wel iemand in de buurt die problemen heeft en dan heb ik alweer wat te doen. Dus zet mij er ook maar op, misschien heeft er ook iemand een oplossing voor mijn gas-pot waarom ie niet doet wat ie moet doen, zeg maar.

Groeten,Co.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Kunnen we het gerepareerde resultaat ook zelf aanschouwen op de sleuteldag? Ik zou de S90 graag eens zien!
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Remco,
op de site even het aanmeldingsformulier aanklikken en naar onze secretaris sturen/ mailen. Je vindt het formulier door bij zoeken even "aanmeldingsformulier sleuteldag " in te toetsten.
Succes en wellicht tot ziens.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Nieuw lid
-
Reken op een uurtje per kant ongeveer, als we de veerpoot eruit halen.
Co heeft een methode om het te doen zonder de veerpoot te demonteren, daarmee kan het waarschijnlijk wat sneller. Het zou natuurlijk heel interessant zijn om die methode eens te zien...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem,
Het kan wel maar het is niet sneller, ik kan wel naar de sleuteldag mijn hydraulische veerspanner meenemen, dat gaat wél sneller, twee pompjes en je veer staat onder spanning, een verademing.
Wat waarschijnlijk wel sneller gaat is om aan twee kanten tegelijk de boel los te halen (met z'n tweeen), ik denk dat het dan een uurtje a anderhalf werk is, ik kan dus mijn overall mee nemen en een setje gereedschap, dan komt het wel goed.
ik hoor het wel, Co.
- Nieuw lid
-