Sleuteldag Gebr. van Hemert in Gorinchem. VOLVOLVOLVOL(VO)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij heb ik wel brugtijd gereserveerd nl. 30 minuten of ben ik te laat omdat het al vol zit!

Groet,

André
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ook ik zal er bij zijn. Wil namelijk mijn kachelkraan vervangen en het koelsysteem spoelen. Hier heb ik natuurlijk geen brug voor nodig.
Tot dan!
Groetjes Harnt
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
André,
foutje bij het opschrijven. Er staat 30 min. brugtijd voor je gereserveerd.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef :
Alleen het sleutelen al dan niet op de brug is volgeboekt.
Ik wil alleen mijn stab. stangetjes controleren en eventueel (met hulp) vervangen. Kost dat 60 minuten? Had 30 minuten aangevraagd.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
de brugtijden zijn aan de hand van de omschreven werkzaamheden vastgesteld op advies van de werkplaatschef. Jullie zijn vast sneller dan de professionals.
Sorry als ik het verkeerd opvat, maar ik bespeur toch een bepaalde ondertoon...................................
Er is heel veel belangstelling en als je de klussen te krap indeelt qua tijd, dan zullen de mensen die later op de dag aan de beurt hopen te komen tussen wal en schip vallen. Dat is in het verleden al vaak genoeg gebeurd. Mijn insteek is dat iedereen die zich aanmeldt ook daadwerkelijk zijn klus kan uitvoeren. En vol is nu eenmaal vol. En die inschatting is aan de organisator in samenwerking met het gastbedrijf.
En ik proef nu dat er gesuggereerd wordt dat vol helemaal niet vol is en dat bepaalde zaken dus niet goed zijn geregeld. Voordat ik als voorzitter van deze club ben gaan fungeren, ben ik een aantal jaren regio-coordinator geweest en heb in die functie allerlei zaken georganiseerd en ben met bepaalde dingen door schade en schande wijs geworden. En een te krappe planning van klussen op een sleuteldag is er daar eentje van. En ik vind het erg als door een te krappe planning mensen, die ingepland staan, niet aan beurt zouden komen. Dan zou er terecht kritiek op de organisatie mogen komen.
En wellicht sta ik nu iets te kort voor de kar maar ik voel de opmerking van Rob toch als kritiek evenals het antwoord van Frits hierop. En voor opbouwende kritiek sta ik altijd open, maar in dit geval is dit niet terecht.
Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef :
En wellicht sta ik nu iets te kort voor de kar maar ik voel de opmerking van Rob toch als kritiek evenals het antwoord van Frits hierop. En voor opbouwende kritiek sta ik altijd open, maar in dit geval is dit niet terecht.
Hey Jan,
Je hebt het absoluut bij het verkeerde eind. Ik heb puur te goeder trouw de opmerking gemaakt dat ik misschien de brug niet zo lang nodig heb. Te goeder trouw, omdat ik meende daar iemand mee te kunnen helpen! Als je dit hebt opgevat als kritiek op jouw organisatie, dan spijt me dat.
Dit toont weer eens aan hoe snel geschreven tekst tot misverstanden kan leiden.
Rob K.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej Jan ,
Ik zit met verbazing jou berichtje te lezen daar ik me van geen kwaad bewust ben.
Ook ik heb er niks verkeerds mee bedoeld.
Heb zelf pas mijn Stab stangen vervangen en bedoelde alleen maar te zeggen dat als je met ze tweeen bent en ieder een kant doet dit wel in 30 min moet lukken.
(dacht alles wat er aan tijd wordt gewonnen is meegenomen toch )
Ben mij niet bewust van een bepaalde ondertoon of verkeerde opmerking.
Was in ieder geval niet zo bedoeld.
Sorry voor het misverstand en was absoluut geen aanval op jou genoemde tijden.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Mannen,
dan heb ik het verkeerd opgevat. Inderdaad kan het geschreven woord weleens anders overkomen dan bedoeld.
Jullie uitleg is duidelijk, dus wat mij betreft zand erover. Wellicht sta ik ook wat kort voor de kar door gezondheidsproblemen van mijn vrouw in combinatie met de oprichting van een nieuw bedrijf erbij waarvan de start op 29 oktober a.s. is en dus naast het gewone werk de nodige werk- en tijdsdruk geeft.
Dus ook van mijn kant sorry dat ik het negatief heb opgevat.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
probleem Jan.
Prima opgelost en klaar.
Sterkte en beterschap met je vrouw.
En met alle drukte van je nieuwe bedrijf.
(dat je nog tijd hebt om dit allemaal te regelen)