Sleuteldag Gebr. van Hemert in Gorinchem. VOLVOLVOLVOL(VO)

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2007 20:20 #1062014 door Jan Snijder

Op 3 november a.s. hebben we voor de 2de keer een sleuteldag bij van Hemert in Gorinchem. Ik zal deze dag zelf coördineren.

Als kers op de taart hebben we voor elkaar gekregen dat de charmante dames van Dr.Vinyl nog een keertje acte de présence geven.

Dus als er mensen zijn die nog wat cosmetisch werk aan hun auto hebben, dan meld je aan. Kunnen we e.e.a. met de dames regelen en het is natuurlijk leuk om live de wonderen van deze dames te kunnen aanschouwen. Want ze kunnen wonderen verrichten aan bumpers, interieurs, etc., dat heb ik zelf al kunnen vaststellen bij zowel de lederen stoel van mijn s80 als bij een beschadigde bekleding van de B-stijl van mijn oude ster.

Als de tijd het toelaat zullen de deurpanelen van mijn s90 door nieuwe exemplaren worden vervangen. Ik heb uiteindelijk toch maar voor de meest radicale oplossing gekozen en mijn spaarvarkentje hiervoor kapotgeslagen. Ik weet inmiddels dat er geen tijd zal zijn om deze panelen op 3 november te monteren. Dat moet dan maar op een later moment gebeuren.

De eerste twee aanmeldingen heb ik al binnen. Dus meld je tijdig aan d.m.v. het aanmeldingsformulier via de secretaris. Op zijn laatst twee weken van tevoren op 20 oktober a.s.. Het wordt gegarandeerd een super leuke en nuttige dag en na afloop staat de biertender klaar om alle dorstige kelen te smeren. Uiteraard kun je ook alleen even langskomen om gezellig bij te kletsen. Daarvoor zijn natuurlijk geen aanmeldingen nodig.

Namens Jarco Stravers van de gebr. van Hemert en zijn team en de V700vereniging van harte welkom en hopelijk TOT ZIENS !

Voor de goede orde: het sleutelen zelf is alleen toegankelijk voor leden. Niet-leden zijn natuurlijk ook welkom om eens kennis met onze gezellige club te maken en kunnen wellicht op deze manier over de streep getrokken worden om toe te treden tot de leukste Volvo-club van Nederland.

Aanmeldingen officieel voor sleutelen:

1) René Luigies 30 min. brugtijd

2) Frits de Jongh geen brugtijd

3) Maarten de Rijke geen brugtijd

4) Ad Kompagne 60 min. brugtijd

5) MarK Suidgeest 60 min. brugtijd

6) A.Bosch 90 min. brugtijd

7) Jeroen Haring 30 min. brugtijd

8) Rob Korteweg 60 min. brugtijd

9) Joost Jager 30 min. brugtijd

10) Hans Liefrink 60 min. brugtijd

11) Cees v. Epenhuijsen 90 min. brugtijd

12) Hedwig Lambrechts 30 min. brugtijd

13) Siebren Dijkstra 120 min. brugtijd

14) Hans v. Oostveen 30 min. brugtijd

15) Mathy v. Nisselroy 90 min. brugtijd

16) Willem van Strik 90 min. brugtijd

17) Bas Kooijman geen brugtijd

18) A. Meulman geen brugtijd

19) Richard Arthur Swiftinck Hertog 60 min. brugtijd

20) André van den Berg 30 min. brugtijd

21) Rudiger van Oppens 60 min. brugtijd

22) Johan Vlagsma 60 min. brugtijd.

23) Hein Wolda geen brugtijd

24) Wim Duyvenstein 60 min. brugtijd

25) Marc Jarmuszewski geen brugtijd

26) Harnt de Haan geen brugtijd

HET IS VOL !!!!! Alle beschikbare brugtijd is inmiddels vergeven en ook het aantal klussen zonder brug is zodanig veel dat ik de inschrijving moet sluiten omdat anders niet iedereen de technische ondersteuning kan krijgen die hij wenst. Ik heb er per brug nog een half uurtje extra tijd bijgepland om iedereen ter wille te kunnen zijn.

Voor degenen die zich nog hadden willen aanmelden, wijk uit naar de sleuteldag bij Carlo Schmidt in Gemert 17 november 2007.

Ik zal vanaf 23 oktober met iedereen die zich heeft opgegeven contact opnemen voor het telefoonnummer van van Hemert zodat je zelf de benodigde onderdelen en olie en filters daar kunt bestellen en om jullie de ( strakke ) brugindeling mee te delen. Er hebben twee mensen aangegeven dat ze de ochtend of de middag niet aanwezig kunnen zijn maar het is voor mij helaas met dit aantal mensen niet mogelijk om daar voor een ieder rekening mee te houden.

Dus om een ieder de gelegenheid te geven om zijn karwei te kunnen doen is het belangrijk om STIPT op de aangewezen brugtijd aanwezig te zijn.

Fantastisch om te zien dat er zo'n groot aantal mensen gebruik gaan maken van deze sleutelmogelijkheid en wat mij betreft gaan we er een hele leuke dag van maken.

TOT ZIENS!

Dokter Vinyl:

1) Co van Vliet 

2) Hedwig Lambrechts 

3) Eric Bakker 

Wie komen langs:

1) Maurits

2) Tamas

3) Bodejodel

4) Willem V.

5) Hanneke 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2007 20:30 #1179914 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel...

jsnijder schreef :
.....Als de tijd het toelaat zullen de deurpanelen van mijn s90 door nieuwe exemplaren worden vervangen. Ik heb uiteindelijk toch maar voor de meest radicale oplossing gekozen en mijn spaarvarkentje hiervoor kapotgeslagen. ....

verstandig merneer de voorzitter. Heb het ook laten doen en dat verhoogd echt de feestvreugde in het rijden van onze bolides!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2007 20:46 #1179920 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ikke ook, ikke ook
Ik ben d'r ook, toch maar vrij genomen om weer eens aanwezig te kunnen zijn met de Turbelle, die heeft al te veel evenementen moeten missen dit jaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2007 21:03 #1179923 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ondanks
dat ik wel eens wat anders heb geroepen heb ik inderdaad toch besloten om naar sleuteldag bij van Hemert te gaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2007 22:23 #1179933 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic benderbij

Ik zal er ook zijn, het is immers een thuiswedstrijd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 00:09 #1179940 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Clubske

Ik sluit me aan bij Hans L!

Grt.

Maurits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 00:43 #1179943 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleutelen

Hey Jan,

Ik ben graag van de partij in Gorinchem. Op dit moment nog geen reparatie in gedachten, maar ik wil gewoon een keer getuige zijn van zo'n "evenement".

Mocht er zich een klus aandienen dan meld ik dat z.s.m. m.b.v. het aanmeldingsformulier.

Rob K.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 10:07 #1179952 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Mooi

Jan,

Ik ben wel geinteresseerd in de services van Dr. Vinyl. Moet ik opgeven wat ik zou willen laten doen, en zo ja, aan wie, of gewoon middels het formulier? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 12:49 #1179961 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanmelden
Ik wil me aanmelden, heb een electronica vraag en wil graag dat iemand naar m'n vering kijkt. Tevens eventueel nieuwe velgen en banden monteren. Waar kan ik echter het aanmeldformulier vinden?

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 13:01 #1179965 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic aanmeldingsformulier

Hans,

even bij zoeken "formulier sleuteldag" intoetsen en je hebt het aanmeldingsformulier.

Groeten, Jan. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC