Asbak als meterhouder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2015 13:15 #1420926
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inspiratie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
19-08-2015 22:25 #1420936
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Bedankt
Dank voor de link, Johan. Leerzaam.
Adriaan
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
20-08-2015 11:33 #1420956
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Hallo Jerry,
Hallo Jerry,
Zie tzt graag het resultaat. Succes met inbouwen!
Voorlopig ga ik voor de variant in de post van Johan. Nog niet gelezen of de ventilatie/ac unit zonder meer naar onderen kan worden verplaatst. Heeft iemand die unit wel eens losgehaald?
Adriaan
Zie tzt graag het resultaat. Succes met inbouwen!
Voorlopig ga ik voor de variant in de post van Johan. Nog niet gelezen of de ventilatie/ac unit zonder meer naar onderen kan worden verplaatst. Heeft iemand die unit wel eens losgehaald?
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
22-08-2015 23:26 #1420982
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Niemand?
Niemand?
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2015 13:36 #1420985
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic vraag?
Misschien niet helemaal duidelijk.
Velen hebben dat blokje in handen gehad. In de documentatie staat een duidelijke beschrijving.
volvo700vereniging.nl/node/10528
Het blokje is ongeveer gelijk aan een flinke radio en blijkt ook beneden geplaatst te kunnen worden.
Aan het blokje zitten alleen een paar multistekkers met voldoende extra ruimte op de bedrading.
Wat is de vraag van iemand die zoveel aan de auto aangepast heeft? Dat is voor mij de vraag.
Velen hebben dat blokje in handen gehad. In de documentatie staat een duidelijke beschrijving.
volvo700vereniging.nl/node/10528
Het blokje is ongeveer gelijk aan een flinke radio en blijkt ook beneden geplaatst te kunnen worden.
Aan het blokje zitten alleen een paar multistekkers met voldoende extra ruimte op de bedrading.
Wat is de vraag van iemand die zoveel aan de auto aangepast heeft? Dat is voor mij de vraag.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
23-08-2015 19:39 #1420987
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Dank voor je reactie, Adrian.
Dank voor je reactie, Adrian. Alvorens de handel te demonteren, is het handig om te weten of bijvoorbeeld de bedrading voldoende lengte heeft. Anders kan ik me de moeite wel besparen. Ik heb veel onderdelen in mijn handen gehad, maar nog nooit een ventilatieblokje. Gek hè? Veel meer dan een radio monteren, had ik niet te zoeken in de middenconsole. Met zoveel ervaringsdeskundige in onze prachtige vereniging geen punt, zo blijkt. Dankjewel. Inmiddels ben ik er ook achter dat het blokje te smal is om zonder aanpassing onder de radio te monteren. Plankje aan weerskanten biedt uitkomst. En een lijstje pasmaken is nog even een klusje.
Adriaan
Adriaan
Moderators: Jerry Stam